Hei vaan kaikille! :wave:
Jos nyt muutaman rivin sais aikaseksi, kun Emma vihdoin nukahti ekoille "päiväunille!" :kieh:
Siis taas koko päivän vaan touhunnut ja nyt iski ihan hirveä huuto-väsy-kohtaus... Onneksi nukahti hetkeksi, saa sitten syötettyä iltapuuron ja yöunille aikasin! Siis meillä aikasin on 9 jälkeen... Emmalla meni kaikki rytmit ihan perseelleen sen korvatulehduksen takia. Eilenkin meni nukkumaan 00.30!!! :ashamed:
Mutta tulehdus näyttäis olevan ohi, on niin hyväntuulinen neiti, kunhan ei väsy iske. Antibioottikuuri on kyllä vielä kesken ja Emman on mennyt siitä maha sekaisin. Eli huomenna soittelen lääkäriin pitääkö lopettaa vai annako loppuun ,pari päivää viä.
Me ollaan reissattu kans pari päivää, eilen olimme zoolandiassa, Emma tykkäs hirveesti katsella eläimiä! Ja esikoinen tietty myös!
Emma vaan vierastaa niin hirveest, että mun piti koko reissu kantaa sylissä ja pitää huolta ettei vieraat tule lähellä äitin pikkukultia!
Siis Emma on oikea äidin sylivaavi, kauhea huuto ja poru, jos vaik suihkus käyn ja pitää hetki olla isän kanssa! :kieh: Mä en siis voi enää haaveillakaan meneväni kavereiden kanssa yksin kahville tai mihkään! En tiä kuin siitä tommonen on tullutkin. Eilen ei siä zoolandiassa syönytkään muuta kun tissiä... Kun ei voi edes hetkeks laittaa istuun, kun poru alkaa ja sylissä ei syö kuin tissiä... :ashamed: No, ehkä tää on joku pian ohimenevä vaihe!!!
KATJA: toivottavasti ei ole sun pojalla korvatulehdusta, kuulostaa samalta ku Emman oireet.
Ikäerosta: Meillä on tytöillä ikäeroa 2.5 v. Mun mielestä hyvä ero!
Hauskaa hääpäivää Saarulle! Meillä kans enskuussa sama juttu, jotain kivaa pitäis keksiä... Meillä on 4. hääpäivä. Viimevuonna vuokrattiin lähihotellin sauna ja uima-allas ja siellä syötiin ja juotiin herkkuja koko ilta.
Jaahas, en nyt muista mitä muuta piti kommentoida... Toi neiti tuolla jo heräilee, joten :wave:
neamma