E
Entu82
Vieras
Jospa nyt vähän laajemmin ehtisi kuulumisia kirjoittelemaan. Tämä viikko on mennyt hautajaisjärjestelyissä, appi siis eilen haudattiin, enkä ole jaksanut/ehtinyt muuta puuhatakaan.
Eipä tänne kyllä mitään ihmeitä kuulukaan. Löydös potkuttelee aktiivisesti, potkaisi jo isiään päähänkin
, kun hän kokeili kuulostella kuuluuko mitään masusta! Tuo Monskun Villin liikkumattomuus juttu toi kyllä ihan kylmät väreet niskaan, kun tuli mieleen ne kerrat kun tytteliä odottaessa havahduin illalla etten taaskaan ole tuntenut koko päivänä liikkeitä. Aina sitten sydän pamppaillen alkoi niitä makultaan tunnustelemaan ja kyllä ne liikkeet lopulta aina tuntuivat, kun aikansa tökki ja houkutteli. Muutenkin nyt kummittelee tuo edellinen raskaus paljon mielessä, koska siinä alkoi näillä viikoilla tulla kaiken maailman ongelmia. Alkoi tulehdus/supistelukierre ja lisäksi tulehtuivat myös nilkkanivelet ja niihin sitten piti kortisonia pistää ja olikaikinpuolin hankala olla. Nyt siis tietysti pelottaa, että entä jos taas.... Ensi viikolla on onneksi neuvola jospa sieltä saisi helpotusta huoliin.
Hankinnoista täällä on ollut ja niistä sen verran, että minulla oikeaan tarpeeseen on tulleet: rintapumppu (maidon tulo oli minulla jotain aivan älytöntä), kantoliina (kannan vieläkin joskus) ja sitteri. Plus tieysti vaunut, hoitopöytä, turvakaukalo ja pinnäsänky. Lisäksi kotiin kannattaa varata jotain rasvaa, bebanthen on hyvä sitä voi käyttää vauvan peppuun ja omiin rinnanpäihinsä, talkkia, vanupuikkoja, liivinsuojia, harsoja (ne äippäpakkuksen kuusi eivät riitä), ja paljon kuukautissuojia (jälkivuotoa varten). Ei tule nyt äkkiseltään muuta mieleen, mutta voin laitella jos jotain tulee ja yksilöllisiähän nämäkin jutut tietysti ovat.
Eipä tässä nyt muuta asiaa sitten olekaan. Paitsi Monskulle paljon onnea loman alkamisen johdosta!
Entu&Löydös rv21+3
Eipä tänne kyllä mitään ihmeitä kuulukaan. Löydös potkuttelee aktiivisesti, potkaisi jo isiään päähänkin
Hankinnoista täällä on ollut ja niistä sen verran, että minulla oikeaan tarpeeseen on tulleet: rintapumppu (maidon tulo oli minulla jotain aivan älytöntä), kantoliina (kannan vieläkin joskus) ja sitteri. Plus tieysti vaunut, hoitopöytä, turvakaukalo ja pinnäsänky. Lisäksi kotiin kannattaa varata jotain rasvaa, bebanthen on hyvä sitä voi käyttää vauvan peppuun ja omiin rinnanpäihinsä, talkkia, vanupuikkoja, liivinsuojia, harsoja (ne äippäpakkuksen kuusi eivät riitä), ja paljon kuukautissuojia (jälkivuotoa varten). Ei tule nyt äkkiseltään muuta mieleen, mutta voin laitella jos jotain tulee ja yksilöllisiähän nämäkin jutut tietysti ovat.
Eipä tässä nyt muuta asiaa sitten olekaan. Paitsi Monskulle paljon onnea loman alkamisen johdosta!
Entu&Löydös rv21+3