Kiitokset kaikille onnitteluista!
Kotiudutiin ihan muutama tunti sitten ja nyt mies ja Villi-tyttönen vetävät sikeitä toisessa huoneessa ja minä sain hetkisen aikaa itselleni

Järkevä tyyppi yrittäisi varmaan nukkua, mutta minä en malta...
Kaikki on synnytyksen jälkeen mennyt loistavasti! Olimme lauantaista tähän päivään naistenklinikan perhehuoneessa, missä meidän oli tosi hyvä olla. Apua oli saatavilla, mutta emme sitä juuri tarvinneet. Kerran soitettiin kelloa muistaakseni kun piti napaa ekan kerran putsailla. Kätilö vieraili pari kertaa päivässä ja silloin mulla oli aina lista kysymyksiä kirjoitettuna paperille. Imetys lähti hyvin käyntiin, enkä ottanut lisämaitoa vaikka (ihme kyllä) aika ahkerasti sitä tarjottiin. Nyt on maito jo hyvin nousussa. Villi kakkaa ja pissaa jo hienosti

Vaikka kyllä rintaa saa olla tarjoamassa IHAN KOKO AJAN. En jotenkin olisi uskonut, että se on se raskain homma. Viime yönä saatiin jopa ensin neljän ja sitten kolmen tunnin unet! Muuten nukutaan kyllä vain sellaisia parin tunnin jaksoja.
Yllätys oli tosiaankin melkoinen, kun Villi sitten olikin tyttö ja vain reilu kolmikiloinen. Sitä nelikiloista poikaa niin odoteltiin

Täytyy myöntää, että pari kertaa tuli tarkistettua sukupuoli ihan konkreettisesti jälkikäteen. Minä kun olin niin taju kankaalla siinä vaiheessa kun Villi loppujen lopuksi oli maailmassa, etten nähnyt mitään...
Synnytyksestä sen verran, että mulle valitettavasti jäi aikamoiset traumat. Siksipä en ainakaan tänään vielä kirjoittele siitä mitään. Eilen illalla oli kahdenkeskinen juttutuokio synnytyksessä olleen kätilön kanssa, jolla yritettiin purkaa pahimpia traumoja, mutta mulle tulee ihan fyysinen vapina ja itkukin heti kun ajattelinkin tapahtumaa. En siis siitä ihan vielä...
Jaaha. Ja nyt kuuluu itkua eli eipä siellä kauaa viihdyttykään.
Tsemppiä Joannalle! Missä nyt mennään?
Ja onnea Inkulle ja Prinressalle!!!
Monsku & Villi 2 päivää