Olin tänään neuvolassa. Neuvolan täti oli vaihtunut uudeksi, joka oli vähän nuorempi kuin aikaisempi ja tosi mukava

Painoa tullut 3.2kg viime kerrasta, lähtöpainoon on tullut siis lisää 7kg! Jaiks! Ja painonnousu viime kerrasta 800g viikossa...huhhuh!
Ja kohdunpohjan korkeus oli 24.5cm!!! Reippaasti yläkäyrän yläpuolella mennään siis edelleen. Uus neuvolan täti heitti et onko ollut puhetta et jos siellä mahdollisesti oiskin kaksoset (kun mulla on yhet lähisuvussa)...se taitas olla aika epätodennäköstä, kun nyt on kuitenkin ultrattu jo 3 kertaa... Sen verran iso oli tuo mitta, et meinasin ensin saada lääkärineuvola-ajan jo kahden viikon päähän, mut loppujen lopuks se varattiin kuitenkin vasta kuukauden päähän, kun se täti kävi kyselemässä joltain toiselta ja ne oli katellu niitä rakennultrassa otettuja mittoja. Mutta itelle jäi pieni huoli päälle et missä mennään...Oonko herkutellu liikaa vai mistä se johtuu? Päätin et herkuttelulakko alkaa taas samantien! Oiskohan Inkulla jotain valaisevaa mielipidettä tosta sf-asiasta?
Lopultakin saatiin laskettua vauvelilta syke, huiteli 150:n tienoilla...Sekin tais olla poikaan viittaava merkki ton mun eteen kasvaneen mahan ohella?
Muuten ei ollut mitään ihmeitä. Sain Kelan paperit mukaan, eli nyt pääsee sit tilaamaan sitä äitiyspakkausta

Ja aattelin laskettaa äippärahat viime vuoden mukaan, kun oon sillon tienannut paremmin kuin 2006...
Toivottavasti Inkulla oli ihana kasvohoito

Minkäslaisen otit? Ja saako udella missä kävit, jos vaikka oisit sattunut jonkun mun tutun asiakkaaksi? Mulla tekis kans hirveesti mieli mennä kasvohoitoon hemmottelemaan itteensä...
Kävin neuvolan jälkeen uimassa ja nyt on ihanan rento olo...Pitäis kohta lähtee hakemaan miestä töistä...
pikkumyy ja kirppu, joka ei taidakaan olla mikään kirppu

22+4
ps. Ei ollut vieläkään tullut postin saapumisilmoitusta siitä Harry Potterista! Grrrr...nyt on vähän huijatuksi tullut olo,kun se nimenomaan piti saada heti kun ilmestyy ja oon kaupoissakin sitä nähnyt....