Nella: ei ne varmaan oo supistuksia vielä. Mulla oli ekalla kolmanneksella tosi kipeitä kylki- ja mahapistoksia ja välillä jomotti kipeesti koko päivän vaan yhteen kohtaan. Kieltämättä sitä aina alkoi panikoida et mitähän tääkin on...Mut kaikki noi kuuluu asiaan, kun kohtu alkaa kasvaa...
Aava: unettomuus vaivaa edelleen. Viimeyökin meni taas pyörimiseksi, tosin tällä kertaa johtui osittain myös noista koiristakin kun sain vielä yölläkin siivota parit oksennukset... Mutta jatkuva yliväsynyt ja krapulainen olo vaivaa koko ajan...
Mäkin oon ymmärtänyt ne insertit samalla tavalla kuin sä. Tosin eilen tungin kokeeksi molemmat sisään ja sit mulla on muutama niitä bambulisäimuja myöskin...muhkee paketttihan siitä tuli, mut jos vauva vaikka pissaa tosi paljon niin saa kai sitä täytettä siinä tapauksessa ollakin... Mä luulen et osalla kestoilijoista on semmonen aate et halutaan päästä mahdollisimman halvalla,kun tuleehan noille vähän hintaa alussa kun ostaa, mut jospa ne kävis koko sen vaippailuajan. Ja kai ne sit ei ihan kaikille vauvoille sovi, falskaa tai jotain... Kokemusta ei tosiaan mullakaan oo, joten saa nähdä mikä se todellisuus sitten on noiden kanssa

Mutta verrattuna siihen äitiyspakkauksen kestovaippaan tuntuu huomattavsti paremmlata, se oli mun mielestä tosi muovinen ja vähän kökkö...
Semmonen on vähän ärsyttänyt kun aika moni on sanonut kuultuaan et aion kestoilla, että:voihan sitä yrittää mut ei sitä vauvan kanssa jaksa pestä niin paljon pyykkiä jne... Ärsyttävää lannistamista! Ja konehan ne pyykit pesee enkä minä...
Aavalle jaksamista! Koetahan levätä, vaikka sulla tuntuukin olevan tosi monta rautaa tulessa tällä hetkellä.
Nellalle ja Minskulle tsemppiä piinapäiviin...Kyllä se ultraan pääsy sit palkitsee odotuksen
Mikäs on Haikkiksen vointi? Entäs Pilvi?
pikkumyy ja kirppu 27+0 (taas uusi viikko kasassa!)