PLUSSANNEET VIILAAJAT 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinressa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä navanympärys 81cm, painoa ei olla mitattu sitten rv 17, eli en uskalla edes aavistaa onko sama tahti (500g/vko) jatkunut edelleen. Ainakin sikailu on. :D

Minä oon ostanut kaikki mammavaatteeni h&m:ltä, mulla on yhet farkut ja suorat housut, ja sit kolme pitkähihaista ja yks lyhythihainen paita. Yks noista pitkähihaisista on sitten isoa palloa varten, muut ovat passeleita jo nyt. Mitään lököasuja mulla ei oo mammavaatteissa, enkä varmaan raatsi ostaakaan. Valitettavasti talviulkohousujen vetskari ei mene enää kuin pari senttiä kiinni, joten henkselipatentilla joutuu ulkoilemaan jo nyt...

Mulla on huomenna hamppilääkäri, purukalusto kuntoon. Oon neulonut koko viikonlopun, teen sinistä pikkupalmikkonuttua jättikselle. :) Kohta on valmis, jes!

-Inkku, rv 21+2

Maanantaita!

Nyt sit lähisuku tietää että raskaana ollaan :) Ihania kommentteja tuli, kaikki onnitteli meitä ihan tippalinssissä...tosin saatiin myös yksi aukiloksahtanut leuka ja erittäin epäuskoinen:"Mitä? Ai teillekö muka...???" Toivotaan nyt että kaikki menee hyvin kun on jo näin varhaisessa vaiheessa kerrottu, vaikka toisaalta ompahan tukijoukkoja jos jotain sattuu...

Nyt saatiin myös asunto, joten ei tartte mennä ees väliaikaisesti anoppilan nurkkiin pyörimään. Viikon päästä ois sit se muutto ja mun pitäis nyt tää viikko ahkerana pakata...

(.) Mahassa on eilen ja tänään tuntunut kovaa vihlontaa ja pahaolo jatkuu. Viikonloppuna ei tosin tarvinnut oksentaa kuin pari kertaa, mutta viimeyönä vietin sit aamuyön vessan lattialla. En tiiä oisinko sit ollut yliväsynyt kun tuli aika pitkä päivä kaikkine autossa istumisineen...

Pikkumyy 6+6

Maanantaita tältäkin suunnalta!

Jipii, Tehy-riita näyttää ratkeavan, taidan minäkin päästä kohta neuvolaan! :) On aika epävarma olo kaiken mahdollisen suhteen, joten ihan kiva päästä kyselemään joltain asiantuntijalta.

Vai on Inkku jo saanut neuleen melkein valmiiksi, vautsi! Pikkumyy, minulla on myös pakkaaminen ja muutto käsillä. Viikonloppuna tyhjennettiin ullakkoa ja ei kyllä tehnyt kovin hyvää raahata kamoja kuudennesta kerroksesta alas. Hissiä on ikävä... Olo on aika kuvottava jo ilman muuttopuuhiakin, sanoisin että pahenemaan päin. Oksentanut en onneksi ole. Minulla ainakin väsymys selvästi pahentaa oloa.

Onko muuten kukaan huomannut minkäänlaisia muisitihäiriöitä raskauden aikana? Minusta tuntuu, että olen muuttunut toooosi blondiksi. En muista enkä tajua nykyisin mitään. Kiva. :)

-Aava 6+2

Aava: mulla ihan sama juttu, väsyneenä olo on mitä kamalin. Ja oon huomannut että väsähdän tosi helposti, tai ainakin tuntuu et en oo tehnyt paljon mitään ja oon ihan poikki (esim. koirien kanssa tehdyn normaalin tunnin aamulenkin jälkeen oon ihan valmis takas nukkumaan ja kaikki muukin pienikin puuhastelu tuntuu väsyttävältä).Kauhulla odotan ens viikkoo kun joudutan roudaamaan kaikki tavarat ihan kahdelleen, kun muutto osuu keskelle viikkoo...

Ja tunnustaudun myös blondiksi :) Eilen mietin kotimatkalla että keretäänköhän me ABC:lle kauppaan ennen yhdeksä, kun kotona odotti tyhjä jääkaappi.Mies vähän ihmetteli että kaljaako meinasit ostaa,kun ei kai tässä muuten kiire oo kun se on aina auki...

Uppista!

Eipä mitään ihmeempää, mahaa alko kovasti vihlomaan kun pakkailin ja nostelin täysiä laatikoita. Pitää ilmeisesti ottaa vähän rauhallisemmin tää muutto...

Vai ollaan täällä blondeja... Oon minäkin tulee ihan yhtäkkiä sellanen tyhmäolo kun ei muista jonkun nimeä esim. Sit pitäis sanoa jollekkin sen nimi niin miettii ja miettii eikä tuu mieleen sitten vähän nolottaa...

Kauheen moni on muuttamassa, onnex meillä ei oo edessä toivottavasti ei pitkiin aikoihin. Haaveillaan kyllä muutosta jonnekkin maalle. Onhan tääkin syrjemmässä mutta ois kiva asua jossain syrjemmässä vieläkin. Tilaa meillä riittää pitkäksikin aikaan.

(.) Oon yrittäny ahkerasti rasvailla mahaa kun se on ruvennut kutiamaan kovasti, iho on niin kuiva, pelkään niitä raskaus arpia... No niitä tulee jos on tullakseen. Mut jotenki on sellanen kuva et ihovenyis enemmän jos sitä rasvaa... heh...

Nyt mä lähen tekemään keittoa kun mieskin kohta kotiutuu, niin saa lämmintä ruokaa...

Prinressa ja nöpö rv 20+1