Heh, mulla ei oo kyllä tuosta liikelaskusta vielä stressiä päässyt kertymään, hyvä jos 5min menee joskus välissä, että mahanahka ei soi...

Mies oli kuulema mahassa samanlainen, taitaa siis olla tullut isäänsä. No, se ois kyllä ihan hyvä juttu, meillä mies on paljon sporttisempi mut muuten rauhallinen, minun energia menee enemmänkin puhumiseen ja suuriin tunteisiin kuin urheilujuttuihin.
Ootteko muuten yhtään miettineet tai huvitelleet ajatuksella , että mitä piirteitä toivoisitte lapsen saavan itseltänne ja mitä mieheltä? Mä toivoisin, että tossa edellämainitussa asiassa olisi tullut enemmän mieheen, luonnetta vois olla pikkasen vähemmänkin kuin mulla...

Mieheltä sais kyllä saada myös silmien tummuuden, ruskeat nappisilmät ja tummat ripset ois aika kivat.
Minulta ei kannattais paljoakaan periä, heh. (Tässä kohti mies sano, et jos ois tyttö ni isot tissit...

) Ehkä ekana tulis mieleen semmoinen tietty jämptiys, mulla on ollut tapana hoitaa kaikki asiat tunnollisesti ja huolella loppuun (yleensä viimetipassa, mut kuitenki), mies on vähän höveli välillä.
Mä muuten huomasin eilen, et mua supistaa! Joskus kun kävelen tai fillaroin niin saattaa tuntua alavatsassa semmoinen jännä kiristyksen tunne, ja oon miettiny et onko se supistuksia vai jotain venymistä, mut eilen tunsin kun maha meni sängyllä maatessa vähäks aikaa ihan kovaks ja sitten helpotti taas. Ei se oikein tuntunu miltään, en ois muuten muuten huomannu koko juttua, jos ei ois ollu just käsi paljaalla mahalla. Ehkä siinä semmoinen pieni kiristys tuntui, vähän niinku sillon jos vetää suonesta, mut ei kipeesti. Liikkuessa tota kovettumista ei kyllä huomaa, kun maha tuntuu koko ajan kovalta... en sitten tiedä mitä ne tuntemukset liikkuessa on, mutta eipä sen väliä niin kauan kuin ei ole kivuliaita.
Vitsi, enää kolme viikkoa "energistä keskiraskautta" jäljellä, sitten alkaa viimeinen kolmannes. Nyt jo huomaa hetkittäin, että maha alkaa haitata tahtia (lähinnä noi potkut, jotka huolehtivat siitä että yöuni alkaa jo nyt mennä katkonaiseksi, ja sitten just noi ihme tuntemukset mahassa joskus reippaammassa liikkeessä), joten mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää sitten parin kuukauden päästä.