P
Prinressa..
Vieras
Joppulille. Mulla on haava lähtenyt ihan hyvin paranemaan. Sängystä nousukin onnistuu kyljen kautta jo hyvin. Alku oli kauheeta kun ei tiennyt mitenpäin pitäis nousta. Mulla oli tikit ja nekin tosi harvakseltaan. En tiiä onko eroa sitten miten leikataan kun mulla oli tuo kiireellinen vai riippuuko lääkäristä laittaako hakaset vai tikit. Kyllä tuli sairaalassa itkettyä monet kerrat kun ei tiennyt nöpöstä mitään kun kukaan ei kertonut kaikki vaan sanoi että tehään tutkimuksia ja jo ekana päivänään oli kolmessa eri tutkimuksessa. Ja se oli kauheinta kun heräsin leikkauksen jälkeisenä päivänä ja puhelin soi ja siellä sanottiin että vauva siirretään tehoosastolle. Vaikka sanottiin ettei hengenhätää ole mutta silti se tuntui tosi raskaalle. Onneksi sairaalassa oli huone jossa oli vain äitejä joiden lapset oli joutunut teho-osastolle tai valvontaosastolle.
Näistä asioista olisi helpompi kirjottaa suljetulla kun on aika henkilökohtaisia ja koskettavia siis itseä koskettaa ja tuntuu ettei halua julkisesti niitä tänne kaikkien nähtäville laittaa.
Nyt lähen pukemaan pientä jos päästäis vaunuilla kaupassa käymään pikasesti.
Prinressa
Näistä asioista olisi helpompi kirjottaa suljetulla kun on aika henkilökohtaisia ja koskettavia siis itseä koskettaa ja tuntuu ettei halua julkisesti niitä tänne kaikkien nähtäville laittaa.
Nyt lähen pukemaan pientä jos päästäis vaunuilla kaupassa käymään pikasesti.
Prinressa