PLUSSANNEET VIILAAJAT 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy28 ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin jätin hakemuksen...

Joppuli tuo sun painonpudotus kuulostaa ihan uskomattomalta -WOW! Toivottavasti multakin lähtee sit aikanaan yhtä nopeesti... Ootko syönyt ihan normaalisti ym?

Ja Haikkiksella on jännät paikat :) Jokohan pääset ennen viikonloppua tai viimestään viikonloppuna synnyttämään... Tsemppiä!

Täällä on Kirpulla ollut aika hiljainen päivä. Onneks sentään joku satunnainen potku on aina välillä tuntunut...Enempikin sais kyllä potkia niin ei huolestuttas mua! Vaikka kai se reppana taas reagoi siihen että oon niin yliväsynyt, aikaisemminkin sillon on ollut masussa hiljaista kun mä oon ollut liian poikki...

Pikkumyy... Oon syönyt ihan niin kuin ennenkin =). Sairaalassa vetelin suklaatakin ihan huolella ja keskellä yötä. Eli kummastuttaa täälläkin, mutta ei pidä valittaa, jos imettäminen on mun kohdalla näin tehokasta. Kuinkakohan mun käy kun pääsen kunnolla lenkille=)

J

Vautsi mikä pudotus Joppuli! Minullekin kaikki vakuuttelee kovasti, että imetys kyllä vie kilot, mutta en jaksa uskoa että omalla kohdalla kävisi noin hyvin.

Minäkin olen aivan poikki. Heräilen nykyisin öisin ja valvon reilun tunnin. Viime yönä jo päätin, että olen tämän päivän saikulla, mutta niin vaan raahauduin töihin. Lisäksi kärsin allergiasta, nenä on entistä enemmän tukossa, silmät valuu ja aivastuttaa. Aika kurja olo siispä.

Pitääkin mennä jättämään hakemus tuonne Joppulin perustamaan ketjuun!

-Aava 28+0

Mä tuun nyt tänne tän off-topicini kanssa...
Ensin kiitokset Joppulille suljetun palstan perustamisesta. Ja sitten, auttakaa nyt joku tätä kädetöntä palstailijaa.... miten kirjoitan esim. oman esittelyni? Jos mä otan vikan viestin ketjussa ja painan sen kohdalla reply niin vastaanko mä ketjuun vai siihen viimeiseen viestiin? mä olen niin avuton...

(kiitos ja anteeks...)

heippa!

Ootteko rohkeesti siviili-itsenänne käyneet kirjautumassa suljetulle vai ootteko avanneet
sähköpostin Ellien käyttämällä nimellä? :D

Mäkin tuun kirjautuun tänään myöhemmin illalla, mulla onkin aikamoinen raportti kerrottavanani!!! :S

Nella

Mä en jostain syysä pysty vastaamaan keskusteluihin suljetulla. Johtunee ehkä tästä koneesta.

Eilen käytiin neuvolassa, pituus 56cm, painoa 4830g. Paino ei ollu noussut tarpeex joten ens viikolla joudutaan mennä uudestaan. Nukuttiin jo hienosti 4-5h yöllä putkeen mutta tuli takas 3h syöttövälit :(

Ollaan joka päivä tehty pitkiä kävely lenkkejä vaunuilla ja poika nukkuu hienosti niissä.
Omassa olossa ei erityistä, haavan seutu hiukan arka vielä. Raskauden aikaiset kilot on lähteny melkein kaikki jo, masu on kyllä vielä sellanen yököttävä löllykkä mutta kun ei saa vielä vatsalihaksiakaan tehdä.

Nyt päikkäreille.

Prinressa ja nöpö 3vko 6vrk

Mikäköhän Prinsessa siinä on ettet pysty vastaamaan viesteihin. Sanooko se kone jotain kun yrität vastata? Onko teillä estetty noi popup-ikkunat siinä koneella?

Harmi että joudut palaamaan herättelylinjalle. Se oli musta todella ahdistavaa.

T:Joppuli

Oon mä aikasemmin päässyt vastaamaan viesteihin, ehkä siinä oli joku tilapäinen häiriö. Täytyy taas yrittää joku päivä kun tuntuu että tää vauvaarki on tosi kiireistä aikaa tai sitten aika vaan vierähtää niin nopeasti kun tuon pojan kanssa ulkoilee ja viettää aikaa. Huomenna se menee mummolle ja papalle päivähoitoo niin saa ite nukkua vähän univelkoja pois. Niitä kun on kertynyt.