Plussanneet Viilaajat! (4)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aurinkoista päivää!

Kiva että Prinressa voi jo paremmin ja peukut pystyssä tietty ollaan, että tärppi tulisi nopeasti!

Aikulla alkaa olla tosi jännät paikat! Mulla meni noin viikko kiinnittymisestä kun tuli limatulppa ja siitä neljää päivää niin syntyi tyttö rv:llä 39+4 ja yöllä alkoi synnytys. Hyvä tosiaan olla se sairaalakassi valmiina, kun ei siinä varsinkaan yöllä unipöpperöissään kyllä muistasi mitään järkevää mukaan ppakata :D.

Joanna, jotain "esimaitoa" se tosiaan on, joillan sitä tulee odottaessa ihan reilustikin toisilla ei tiranaakaan. Mulla ei tullut missään vaiheessa mitään, mutta samoihin aikoihin odottava ystäväni joutui peräti liivinsuojia käyttämään, kun maitoa herui niin paljon.

Nyt on pakko mennä ulos on niin ihana ilma. Omia kuulumisia sitten joskus.

Entu&Löydös rv19+6 (jee huomenna puoliväli)

Tainnut kesä tulla niin sinne kuin tännekkin - ihanaa!!

Aikulle onnea matkaan. Kiva päästä jo jännäämään tositoimiin lähtijääkin. Toivottavasti pian päästään lukemaan miten kaikki meni!

Mullakin tulee jonkin verran kirkasta/valkoisen sekaista nestettä. Ei tosin ihan itsestään, mutta suihkussa oon pessyt tavallista tarkemmin ja jotenkin "nostanut"/puristanut nänniä ja silloin näytti jotain "velhonmaitoa" tulevan...

Meillä on edelleenkin tosi aktiivista petipuuhastelua. Lukuunottamatta meidän pahimpia pihakivetys-päiviä; oltiin pihahommien jälkeen niin poikki, että ei jäänyt voimia sekstailulle :-) Saattaahan se meiltäkin tosin vielä hiipua. Oottekos varmistaneet, että miekkoset ihan oikeasti tiedostaa, ettei vauvaa voi puuhastelulla vahingoittaa?

Käytiin synnytyssairaalassa kuuntelemassa luento synnytyksen kulusta, kivunlievityksestä sun muusta. Ainakin täällä tuntui olevan aikamoinen repertuaari mahdollisuuksia. Jopa akupunktio tai hypnoosi järjestyy yleensä kaikille halukkaille. Mites Suomessa?

Pe:na olis neuvola ja ensi viikolla eka perhevalmennus. Miten tärkeetä on, että mies tulee mukaan? Onko ollut hyötyä? Täällä se on aamusella ja mies olisi tietty töissä... Järkkää tietty vapaata jos tarpeen, mutta liekö tuo niin pakollista molemmille mennä. Täytynee kysäistä neuvolastakin...

Ewa 28+6 (28+0)

Meillä seksielämä hiljeni tosi radikaalisti heti alussa. Ne vuodot veivät yksinkertaisesi kaikki halut pitkäksi aikaa. Ja sit kun uskaltauduttiin vihdoin tosi toimiin, oltiin niin ylivarovaisia, ettei kumpikaan kunnolla nauttinut. Mutta nyt viime aikoina on ollut havaittavissa pientä elpymistä. Tosin edelleen ollaan harjoiteltu harvakseen n. kerran viikossa tyyliin. Miehellä olisi aluksi ollut enemmän haluja kuin mulla, mutta kun huomasi, että en oikein jaksa innostua lakkasi hän tekemästä aloitteita. Viime aikoina ollaan siis touhuttu lähinnä mun aloitteestani ja vähitellen toivoisin miehenkin taas aktivoituvan aloitteen teossa…

Joanna: siskoltani ainakin tuli esimaitoa jo hyvissä ajoin. Muistan elävästi, kun hän manasi, että on se kumma, kun aina jokin paikka vuotaa ja että mitä sillä maidolla siinä vaiheessa tehdään, kun ei vielä vauvaakaan ole :-)

Viime aikoina on taas välillä tuntunut kipuja alavatsassa, tiedä sitten onko jotain liitoskipuja tms. Kävellessä ja mm. seisomaan noustessa tuntuu välillä aika ikävältä. Supistuksiakin olen ehkä havainnut. En siis ole ollenkaan varma, onko kyse niistä, mutta välillä tulee sellainen puristava tunne… Täytyy mainita siitäkin maanantaina neuvolassa.

Ilona & Ipana 19+5