Huomenta kaikille!
Onpa pitänyt kiirettä töissä... huh. Onneksi kaikki taudit on vihdoin voitettu ja olo on oikein hyvä.
Aluksi onnitteluja; eli oikein lämpimät onnittelut Aikulle rouvaantumisesta ja tietysti sikasuuret onnittelut Entulle hienoista ultrakuulumisista!
Kiva kuulla, että Ewakin on jo päässyt asettumaan uuteen kotimaahan
Miten Joanna, oletko saanut jo tuloksia näytteistä? Miten emätintulehdus hoidetaan?
Olin siis maanantaina neuvolassa, ihan turha käynti taas! Onneksi tyyppi ei tällä kertaa maalaillut uhkakuvia keskenmenosta, mutta muuten jäi hyvin pinnalliseksi tuo käynti. Yritin kyllä kysellä selkä- ja suolistovaivoista, mutta vastaukseksi sain vain; "kuule minä en ole lääkäri, minä olen vain kätilö". Joo ja kun piti mitata kohdun korkeutta tms. (en ole edes varma mitä

) se vaan huokas syvään ja voivotteli, että "mahdankohan minä nyt osata, kun minä olen niin huono tässä... näytäs nyt itse, että missä sinun häpyliitoksesi sijaitsee...". Okei

Mulla on tuolla vielä neuvolalääkäri ja sitten vaihdan sinne Vallilaan
Muutenkin muuttoa suunnittelessa ja odotellessa. Ahdistaa vaan tämä rahanmeno, kun uuteen kotiin pitäisi/haluaisi ostaa kaikenlaista, mutta kun ei oikein löytyis ylimääräistä, kun kaikki vauvallekin vielä hankkimatta. Onneksi mies saa työsuhdeauton ja täyden autoedun, niin ei tarvitse siitä erikseen stressta.
Ei olla koskaan omistettu autoa, elikä kertokaas minkälainen peli sitä pitää hankkia, että vaunut mahtuu kyytiin. Pitääkö olla farmari? Minkälaiset menipelit teillä on? Me ei kyllä tuota autoa tulla varmaan kauheasti käyttämään. Lähinnä kun mennään sukulaisiin pidemmälle.
Nyt pitää jatkaa töitä.
Palailen
Monsku & Villi (joka potki taas koko yön, niin etten saanut juuri nukuttua) 22+1