Plussanneet Viilaajat! (3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monsku79

Vieras
Kolmatta ketjua plussanneille Viilaajille :)

Aikku 20.6.2007 Kätilöopisto
Monsku 26.7.2007 NKL
Joanna 5.8.2007 Kätilöopisto
Ewa 24.8.2007 Ruotsi
Ilona 27.10.2007 Tays
Entu LA ? KYS

Tämä taisi olla uusin lista? Päivitin oman lasketun aikani. Entukin saa neljän yön jälkeen omansa! Jee :)

T. Monsku & Villi 21+2

pikaiset huomenet ennen kuin aloitan päivän uurastuksen.

Toivottavasti kaikki puolikuntoiset ovat jo voiton puolella ja tauti on talttumaan päin.

Mulla on muuten mainio olo, enkä anna kiireen stressata, mutta ongelma tänä aamuna on farkut. Kiskoin aamulla jalkaan vanhat farkkuni, mutta totesin heti kotoa lähdettyäni, että en voikaan pitää kahta ylintä nappia kiinni. Onpas tosi kiva nyt olla töissä kaksi nappia avoinna... Onneks paita on sen verran pitkä, että onnistun kätkemään suht hyvin tämän "avoimuuteni".

Ootteko muuten saaneet ohjeita lantiopohjanlihasten jumppaamiseen? Neuvolasta saamassani ohjeessa niitä pitäis muistaa tehdä 5 kertaa päivässä. Mä en parhaanakaan päivänä muista tehdä niitä kuin 3 kertaa päivässä. Voisko joku muistuttaa mua viesteillä aiheesta monta kertaa päivässä :-)

Joanna & Jaska 19+4

Perjantai-huomenet :)

Mun tauti ainakin on jo talttumaan päin! Vielä niistän ja yskin ihan hillittömästi, mutta päätä ei särje ja saan sentään röörit puhtaiksi niistäessä ja yskiessä.

Mä en ole jumpannut lantionpohjalihaksia vielä juuri lainkaan! Mun kirjassa lukee, että viikolta 24 IHAN VIIMEISTÄÄN pitäisi... sain jumppaohjeet rakenneultrasta. Neuvolassa ei (yllätys yllätys) ole ollut mitään puhetta.
Ennen raskautumista ostin kuulat, joilla jumppasin jonkun kerran. Totesin silloin, että jaahas kunnossa ovat ja unohdin ne kaappiin. En tiedä onko noista raskausaikana jotain haittaaa, vai voisko niitä nytkin käyttää...?

Joannapa lähtee sitten viikonloppuna shoppailemaan mammafarkkuja :)
Eikös sulla ollut jotkut äippähousut, jotka ostit New Yorkin lentoa varten?
Mä ajattelin käydä hakemassa joitakin oloasuja henkkamaukasta tänään illalla, jos uskaltaudun ulos. Tartteis jotkut verkkarit ja sen sellaista.

Pitäis varmaan ruveta murkinoimaan. Ruokahalu on mystisesti kadonnut, mikä on lähes ennenkuulumatonta! Ehkä siihen vähän vaikutti se, että kävin tosiaan puntarilla ja sitten edellisen neuvolakäynnin (kaksi kuukautta sitten) on tullut neljä kiloa! Ups.
Ehkä se ei ole niin paha, mutta alan kyllä näyttää aika tankilta. Minne se mun söpö potkupallomaha katos?! Häh :)

Nyt olen päättänyt, että vaunut on Brion Happyt :)
Tekis mieli jo ostaa... onkohan hinnat nyt alemmat kun myöhemmin keväällä?
Väriä en ole vielä päättänyt.

T. Monsku & Villi 21+3

Monsku: me ostettiin nuo Brion Happyt, ja muuten oon ihan huipputyytyväinen niihin, mutta: Kun on erikseen tuo koppa, ja ratas osa, niin meillä ainakin tulee ongelmaksi että missäs sitä toista osaa säilyttää kun toinen on käytössä? vielä ratas osa on saanut olla lastenhuoneessa kun jäppinen on niin pieni, mutta ensi talvena/keväänä voi olla problem...vie kuitenkin yllättävän paljon tilaa, ja mahtaako kylmäsäilytys olla kovin hyväksi. Itse kun en huomannut vaihtoehtoa tiedustella, että oisko voinut ostaa ratas osan ja siihen pehmeän tai kovan kopan, eli sit ois ollu niinkuin perinteinen yhdistelmä. Tietty voi olla että oletkin nämä jo valmiiksi ajatellut, mutta minä en kun ne oli vaan niiiiiiiiiin hienot ja ihanat että oli pakko saada... Iloista odotusta!

Heippa Vierailija :)

Hyviä kommentteja!
Juu, enpä minäkään niin kauheasti tässä ole ajatellut... pää kun on ihan sekaisin tässä vaunuviidakossa....
Mä ajattelin itseasiassa niin, että me ostetaan aluksi vaan ne vaunut ja sitten kun on aika siirtyä rattaisiin, niin ehkä myydään huuto.netissä pois kokonaan ja ostetaan toiset rattaat... ehkä. En tosiaan ole kovin pitkälle pohtinut :)
Kieltämättä mullakin aluksi ulkonäkö oli se pointti, miksi juuri nämä vaunut haluan :)
Mutta on noissa muitakin plussia; esim. se että ovat aika kevyet ja pienet. Mulle on tärkeää päästä liikkumaan vaunujen kanssa julkisissa! Saa kasattua käsittääkseni aika helposti myös. Ja tietty se ulkonäkö... minkä väriset vierailijalla on? Hih :)

Maillä vaunukoppa on tummanruskea (aluksi haaveilin vaaleansinisestä ja limenvihreästä mutta inho realistinen mieheni ei antanut niitä ostaa ;o)) ja rattaat on oranssit (johon ostin mustan istuin"tyynyn").

Todellakin ovat kevyet ja näpsäkät koota, aivan mielettömän hyvin toimiva ja kätevä vaunun/rattaan vaihtomekanismi. Ja mahtuvat melkein autoon kuin autoon, iso plussa on myös tilava tavarakori, varsinkin jos kävellen käy ruokakaupassa :) Oranssia ratasosaa kaduin sen hetken kun näin ne ekan kerran livenä kotona, heijastin-nauhoineen ensimmäinen mielikuva oli että tästä ei puutu kuin tielaitoksen logo, mutta nyt kun silmä on tottunut näyttää ne hienoilta :o)

Kyllä noi ihan meikäläisen vaunuilta kuulostaa!
Limenvihreä ja vaaleansininen on just mun suosikkivärit :)
Mäkin kyllä vähän epäilen, ettei ainakaan lime mene miehelle läpi...
Tilasitko netin kautta vai ostitko liikkeestä?
Mun mielestä näyttää siltä, että about kaikkialla on ihan sama hinta.

juuh hinta näyttäisi olevan sama. Liikkeestä ostimme sitten loppujen lopuksi takuuasioiden vuoksi, eli jos jokin nippelinappeli menee hajalle, on helpompi(?) ja nopeampi hoitaa saman "kylän" liikkeessä. MEillä muuten musta runko joka näyttää kyllä todella tyylikkäältä ;)

Moikka,

Nostelen meitä tänä harmaana lauantai-päivänä.. plääh kun piti tulla tollanen räntäkeli. Olin ajatellut kävelylenkkejä ym.

Illalla on taas ns. tyttöjen ilta. Mukavaa nähdä, mutta olen valitettavasti huomannut olevani ehkä hieman eri aaltopiduulla joidenkin tyttöjen kanssa viime aikoina. Olen vähän vieraantunut tämän raskauden myötä... onko kenelläkään samoja kokemuksia?

Antibiootit jytää :) Niin paljon parempi olo!

T. Monsku & Villi 21+4

Ai niin, päädyttiin siihen, että mies saa todennäköisesti päättä vaunujen värin ja mulle jää auto :)

heissan ja lauantaita töistä!

olin täällä jo ennen ysiä ja saan tehdä työmatkat taksilla, mies kun meni duuniin kuudeks autollamme! Enköhän suoriudu ulos töistä klo 12-13. Iltapäivällä oon menossa duunikaverin 40-v synttäreille. Saas nähdä kauanko kestän sitä menoa selvin päin. Lahjaksi ollaan hommattu strippari!

Suurin osa mun kavereista on jo lapsellisia, joten puheet on hyvinkin samalla aaltopituudella. Kaveri, jonka kanssa käyn uimassa on lapseton, mutta ihan innostunut mun raskaudesta. Kertoo kaikille käyvänsä mammauinnissa, kun mun kanssa altaaseen pulahtaa :-)

Mä en ole vielä miettinyt vaunuasiaa juuri lainkaan, pinnasänkyasiaa sen verran, että meillä ei makkariin mahdu 120cm sänky, vaan pitää hankkia n. 110cm pitkä versio. Onneks sellaisiakin on muutamia tarjolla. Isomman auton hankkiminenkin on listalla kevään aikana. Kyllähän me muuten pikkuiseen Renault Clioon mahduttais, mutta vaunuja ei sinne saa tungettua mitenkään. Eli ensin ostetaan auto (todnäk farkku), ja sitten mietitään millaiset vaunut sinne mahtuu helposti.

Ainiin, varasin 4D-ultra-ajan huhtikuun 11 päivälle. Sitten selviää Jaskan sukupuoli, uteliaita kun ollaan! Mieskin on nyt ihan sitä mieltä että se on selvitettävä etukäteen, kun se kerran on helposti (vaan ei halvasti) mahdollista.

No niin, takaisin työntouhuun, mars!

Joanna & Jaska 19+6 (huomenna ollaan puolimatkan krouvissa!)

Ollaanpas me +viilaajat hiljasia!

Kiva, kun täällä tuli vähän vaunuasiaakin - en oo edes alkanut moisia miettimään, mutta täytyy katsastaa nuo "Happyt" kun alkaa vauvaliikkeet puoleensa vetämään:-)

Tännekkään ei kuulu kummempia: paikallisessa neuvolassa on eka aika nyt ke:na, toivottavasti on mukava ja asiansa osaava "täti". Muutenkin on tässä vähän asettauduttu ja alkaa hiipiä tajuntaan, että tämä se on meidän uusi asuinpaikka. Oli kyllä ihan oikea ratkaisu muuttaa tässä elämänvaiheessa Köpiksen keskustasta tänne rauhalliseen lähiöön (vaikka Tukholman keskustaan on kyllä vaan 17 km), ihan erilailla pääsee lapset sitten ulos ja on koulut sun muut kävellenkin ihan lähellä.

Mun täytyy kanssa tästä lähteä haeskelemaan jotain mammaliikettä, jotta saisin uudet farkut kumpua peittämään. Eilen oli täälläkin eka päivä, kun jouduin jättämään nappia vanhoista auki...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Ewa 17+5

Kiireinen tervehdys, ennen nukkumaanmenoa! Ultrassa käyty ja kaikki hyvin!!!!!!! Pikkuinen sydän sykki ihan villisti ja viikotkin nyt vihdoin tiedän, eli 8+5 ja laskettu on 24.10. Helpotti kyllä ihan älyttömästi nyt uskaltaa jo "olla raskaana" :):):)!!

Entu rv 8+5 (päivitän tiedot myöhemmin nyt nukkumaan)

heissan,

onnittelut Entulle upeasta sydämensykkestä! On se vaan joka ultrakerta niin siistiä nähdä!

Mulla pitää töissä sopivan kiirettä, ei mitään paniikkikiirettä, onneks. Verenpaineet on olleet parhaat aikoihin, joten ei syytä huoleen sen suhteen! Yks vaiva on tässä päällä, nimittäin valkovuoto, sitä on p-a-l-j-o-n ja nyt oon ollut huomaavinani että se on hiukan vihertävää. Täältä palstolta löytyi tietoa että kyseessä voi olla emätintulehdus. Soitan nyt neuvolaan ja katsotaan joskos saisin diagnoosin puhelimessa. No niin, nyt soitin ja menen antamaan labraan näytteen, josko mulla on joku tulehdus.

Päivänjatkoja kaikille!

Joanna & Jaska 20+2

Kiva kuulla että Entun masussa kaikki hyvin! :-)
Käytiin viime perjantaina maistraatissa, eli olen nyt rouva, hih! Ei juuri tunnu erilaiselta, ehkä vähän turvatummalta, eikä tarvi isyydentunnustamisrumbaa alkaa vaavin syntymän jälkeen hoitamaan. :-) Nyt ei ehdi enempää...

Aikku 26+6

Aikku 20.6.2007 Kätilöopisto
Monsku 26.7.2007 NKL
Joanna 5.8.2007 Kätilöopisto
Ewa 24.8.2007 Ruotsi
Entu 24.10.2007 Kys
Ilona 27.10.2007 Tays

Jee pääsin Ilonan edelle ;D;D! Katsotaan nyt kunpi syntyy ensin aika lähekkäin on lasketut! On kyllä niin helpottunut olo, että melkein itkettää ja kauan odottamani vaatepakettikin tuli tänään. Tilasin sellaisia paitoja ja olohousuja joihin mahtuu vähän massuakin mukaan ja tytskälle tietty yhtä sub toista toooooooosiiiiiiiii tarpeellista:D.
Viikonloppuna mennään pienen pikkuista poikaa katsomaan, sai neiti uuden serkun pari viikkoa sitten, ja saan siis ostaa nyt jotain pikkuruista vaatetta viemisiksi. Onkin ihana ostaa jotain poikien kamaa, minähän olen nimittäin ihan vakuuttunut, että pakko olla poika nyt tulossa, kun on niin erilainen raskaus. Nooo saa nähdä, ehtii tämä raskauskin mennä vielä vaikka miksi. Nyt vielä haavepuolella käväisemään pitää sinnekin nyt tuo laskettuaika merkitä, kun vihdoin sen tiedän!

Entu ja oikeasti olemassa oleva "Löydös" rv 8+6

Myöhään tässä lueskelen & kirjoittelen, eli äkkiseltään vaan superonnittelut Entulle virallisesta löydöksestä ja lasketusta ajasta!

Ja samoten iiiiiisot onnittelut Aikulle: tervetuloa vaan rouvastelemaan ;-)

Huomiseen! Ewa 17+6

huomenia,

missäs Monsku luuraa? Heti kertomaan kuulumisia :-)

Onnittelut rouvaantuneelle Aikulle!Vaihtuiko sukunimesi? Mulla kun pysyi oma nimeni, niin en oikein tahdo edes muistaa olevani naimisissa. Puolvuotishääpäiväkin pääsi unohtumaan pari viikkoa sitten...

Meillä oli eilen yhtiökokous ja joukossa yks naapuri, jolla oli iso maha. Laskettu aika on kuukauden kuluttua, mutta en saanut siinä samalla sanottua, että mä oonkin sitten seuraavana vuorossa.. No, eiköhän asian laita pian paljastu muutenkin. Kahden viikon kuluttua on pihapensastalkoot ja voipi olla että siihen mennessä on mahani jo näkyvä!

Päivänjatkoja kaikille!

Joanna & Jaska 20+3

Huomenta kaikille!

Onpa pitänyt kiirettä töissä... huh. Onneksi kaikki taudit on vihdoin voitettu ja olo on oikein hyvä.

Aluksi onnitteluja; eli oikein lämpimät onnittelut Aikulle rouvaantumisesta ja tietysti sikasuuret onnittelut Entulle hienoista ultrakuulumisista!
Kiva kuulla, että Ewakin on jo päässyt asettumaan uuteen kotimaahan :)

Miten Joanna, oletko saanut jo tuloksia näytteistä? Miten emätintulehdus hoidetaan?

Olin siis maanantaina neuvolassa, ihan turha käynti taas! Onneksi tyyppi ei tällä kertaa maalaillut uhkakuvia keskenmenosta, mutta muuten jäi hyvin pinnalliseksi tuo käynti. Yritin kyllä kysellä selkä- ja suolistovaivoista, mutta vastaukseksi sain vain; "kuule minä en ole lääkäri, minä olen vain kätilö". Joo ja kun piti mitata kohdun korkeutta tms. (en ole edes varma mitä :)) se vaan huokas syvään ja voivotteli, että "mahdankohan minä nyt osata, kun minä olen niin huono tässä... näytäs nyt itse, että missä sinun häpyliitoksesi sijaitsee...". Okei :)
Mulla on tuolla vielä neuvolalääkäri ja sitten vaihdan sinne Vallilaan :)

Muutenkin muuttoa suunnittelessa ja odotellessa. Ahdistaa vaan tämä rahanmeno, kun uuteen kotiin pitäisi/haluaisi ostaa kaikenlaista, mutta kun ei oikein löytyis ylimääräistä, kun kaikki vauvallekin vielä hankkimatta. Onneksi mies saa työsuhdeauton ja täyden autoedun, niin ei tarvitse siitä erikseen stressta.
Ei olla koskaan omistettu autoa, elikä kertokaas minkälainen peli sitä pitää hankkia, että vaunut mahtuu kyytiin. Pitääkö olla farmari? Minkälaiset menipelit teillä on? Me ei kyllä tuota autoa tulla varmaan kauheasti käyttämään. Lähinnä kun mennään sukulaisiin pidemmälle.

Nyt pitää jatkaa töitä.
Palailen :)

Monsku & Villi (joka potki taas koko yön, niin etten saanut juuri nukuttua) 22+1

Tämä pöllöpää unohti onnitella Aikkua rouvaantumisesta! No nyt oikein isot onnittelut!!!

Monsku: kyllä ne ykkösvaunut saa ainakin osassa autoja ihan tavalliseen konttiin ainakin jos ottaa pyörät pois. Mutta ota huomioon, että jos pidempiä reissuja teette niin sinne konttiin pitäisi mahtua paljon muutakin! Lapsen kanssa reissaaminen ei ole mitään kevyttä puuhaa, ellei sitten aio pyykätä reissussa beibille vaatetta. Niin ja jos lapsi määrä sattuu joskus kasvamaan, niin on kiva jos on kerralla sellainen auto johon koko perhe kamppeineen mahtuu (nimimerkillä farmariauto etsinnässä:)).

Tuo Monskun neuvolan th on kyllä varsinainen hoitoalan helmi!! Mikäs sen kivempaa kuulla maatessa tutkittavana, kun että "en minä oikein osaa" vininää vikinää.... Montakohan raskaana olevaa mamma-parkaa se eukko noilla kommenteillaan ehtii ilahduttaa, ennen kun älyää ettei taida olla ihan oma ala tuo!

Entu Löydöksineen rv9

Olenpas ollut viime aikoina laiska kirjoittamaan! Lomalla en kauheasti koneella viihtynyt ja nyt loman jälkeen on töissä ollut pientä hässäkkää. Edelleen vaivaa melkoinen väsy, joten illat ovat kuluneet enempi vähempi sohvalla lepäillen.

Entulle valtavasti onnea! Tosi hienoa, että kaikki hyvin ja laskettuaika viimein selvillä. Aika samoissa tosiaan mennään… varsinkin, jos se varhaisultran kokoarvio piti paikkansa ja Ipana on pari-kolme päivää oletettua vanhempi. Enkös mä jo joskus tammikuula tuolla haaveilijoissa (kun aika samoilla kp:illä mentiin) ehdotellut, että pidetään sama tahti, mutta siirrytään laskemaan raskausviikkoja :-D
Aikulle paljon onnea siviilisäädyn vaihdoksen johdosta!
Tuo Monskun neuvolantäti kuulostaa kyllä ihan uskomattomalta! Onneksi pääset muuton myötä eroon moisesta…

Meidän taloyhtiöön syntyi kans taas (edellinen tuli marraskuussa) pari viikkoa sitten uusi asukas. Ja viime viikolla olin bongaavinani taas uuden vauvamahan yhtiön vastakkaiselta kulmalta. Eli kyllä Ipanalle pitäisi aikanaan kavereita riittää. Pari viikkoa sitten kuulin lapsuuden ystäväni saavan vauvan heinäkuussa. Kovasti teki hänelle mieli kertoa, että meillekin on pikkuinen tulossa, mutta en sitten kuitenkaan uskaltanut. Sovittiin, että tavataan huhtikuun puolella. Silloin voisin kai minäkin paljastaa totuuden…

Edelleenkään ipanasta ei siis ole hiiskuttu kenellekään. Jotenkin olo on vieläkin niin epävarma… Mitään vuotoja ei tosin nyt ole ollut, mutta eipä ole kyllä ollut seksiäkään. Olihan se ihan selvää, että tämä vauva-asia tulee seksielämäänkin aika ratkaisevasti vaikuttamaan, mutta enpä tod. osannut pelätä, että miellä eletään selibaatissa jo tässä vaiheessa… :-/
Pahoinvointia on edelleen vaihtelevasti, mutta oksentanut en ole kertaakaan. Nälkä tuntuu olevan ihan jatkuvasti ja jos ei heti syö jotakin tulee huono olo… Mielialat jatkaa vaihtelujaan. Viikonloppuna tapeltiin oikein kunnolla, kun mies ensin loukkaantui mun kiukuttelustani ja sit mä tietysti sain kohtauksen, kun se mökötti… Huokaus. Mistähän ukko-kullalle saisi hankittua muutaman varapäreen? Niitä mun kanssani todellakin nyt tarvitaan… ;-)

Piti varmaan kirjoittaa jotain muutakin, mutta nyt en muista mitä… No, ehkäpä palaan vielä myöhemmin…

Ilona & Ipana 8+3

Moikka taas tällekin puolelle ja onnittelut Aikulle rouviintumisesta! Meillä osuu hääpäivät aika lähekkäin, olen vajaata viikkoa vanhempi rouva. :) Juuri palailailtiin häämatkalta ja täällä taas roikutaan vakoilemassa&haaveilemassa. Hyviä vointeja kaikille!

huomenia,

muistuikin mieleeni Ilonan kertomuksen perusteella omat ekat viikot. Pahoinvointi, jos ei vähän väliä syönyt jotain, ja se väsymys. Jaksa Ilona vielä n. 4 viikkoa, sitten helpottaa! Mulla tosin vielä silloin tälloin aamuisin hampaita pestessä alkaa yököttää..

Kävin vasta tänä aamuna antamassa näytteen mahdollisesta emätintulehduksesta (enpä keksi helpolla rumempaa suomenkielistä sanaa..). Vastauksen saan maanantaina. Selvisin terveyskeskuksen labrasta jopa alle tunnissa; olin paikan päällä klo 7.17 (paikka avattiin klo 7.15) ja mua ennen oli labraan menijöitä 14!

Nyt alkaa mun ylityöt olla tehtynä. Huomenna lähden töistä jo kahdelta ja suuntaamme viikonlopuks Milanoon. Mies jää Alpeille ens viikoks lautailemaan, mutta mä tuun kotiin jo sunnuntai-iltana. Ihanaa päästä tutustumaan uuteen kaupunkiin. Sääennusteet on vaan heikentyneet siellä koko ajan. Viikko sitten vielä lupailtiin 17 astetta ja aurinkoa, nyt luvassa 13 ja pilvistä. Tännehän on ilmeisesti viikonlopuksi luvassa aurinkoista. Jos joku on käynyt Milanossa, niin vinkkejä ja matkakertomuksia otetaan mielellään vastaan!

Takaisin työn touhuun. Tässä tulee vähän skitsofreeninen olo kun tsekkaa meilit kolmelta koneelta..

Joanna & Jaska 20+4

Moikka!

Joanna pääsee taas matkalle. Ja vielä Milanoon! Oikeesti aika epäreilua :)
Missäs kaukana Aava oli? Harmittaa vähän kun meidän matka meni niin pyllylleen meikäläisen vaivojen takia... no, ei auta.

Tänään pitäis viedä Kelan paperit työnantajalle, jotta sais anomukset eteenpäin. Ja sitten toivon mukaan pian sen äitiyspakkauksenkin :) Ongelma on se, etten tajua noista papereista puolikakaan - pitänee pyytää joltain apua täyttämiseen...

En jaksa taas tehdä yhtään töitä.. selailen itkuhälyttimiä huuto.netistä ja haukottelen.

Hyvää matkaa Joannalle ja tulkaahan muut kertomaan jotain piristävää!

Monsku & Villi 22+2

mulla onkin oikein piristävää kerrottavaa (hehheheh), eli sain jo labratulokset ja mulla onkin hiiva. Mulla on ollut se pari kertaa aiemmin vuosia sitten ja ollut kyllä ihan erilaista. No, hyvä että sain diagnoosin ja iltapäivällä vaan apoteekin kautta kotiin.

Mä ymmärsin oman neuvolantädin puheista että me täytetään YHDESSÄ niitä Kelan lomakkeita ensi tapaamisella, mutta Monskun "ihanaisen" terkkarin "tuntien" hän varmaan vaan lykkäs lomakkeet kouraan, olenko oikeassa!? Onneks sun ei enää tarvitse nähdä sitä kauhistusta.

Autoasiasta, meillä on nyt piskuinen neliovinen Renault Clio ja sinne ei mahdu varmaankaan mitkään vaunut mitenkään päin, joten ollaan suunniteltu vaihtamista farmariin. Mahtuupa samalla sitten mukaan muutakin kuin vain vaunut.

Kiitokset matkatoivotuksista, ei vaan vielä ole yhtään reissufiilis. Tänään pitää pakata ja huomenna koukkaan vaan suoraan duunista hakemaan miehen kotoa mukaan ja sitten kentälle. Väsyttää jo valmiiks.. toivottavasti hotlassa on kiva sänky, jossa voi nukkua kellon ympäri.

J&J