Pikkukakkosta toivovat

no nii ja aivan ajoissa...elikkäs täti kurvas sillä samperin autollansa paikalle... :headwall: :headwall: nyt ottaapi päähän |O
voi,että mä jo niiin kovaa toivoin parasta...no onpa ainakin säännöllinen kierto... :/ mut tsempit teille muille!
 
Nasuliini :hug: pahoittelut tädistä!

hirveesti oli plussanneita, ONNEA!! :flower: :flower:

täti oli sillon viime viikolla, ja poika kipeenä, enkä oo moneen viikkoon nukkunu kunnolla, niin ei jotenki tunnu pääsevän "ylös". Koko ajan sellanen enemmän ja vähemmän väsyny olo. ja harmittaa kun miestäkään ei paljoo oo viime aikoina nähny, niin eihän sitä lasta pyhällä hengellä saa aikaseksi :kieh:

++++ tuulia kaikille ja jaksuja tädeitä kärsiville!!
 
Nasuliini-84 :hug: :wave:
caffee81 :hug: :wave:

Parempaa plussa onnea seuraavalle yritykselle!!!! :flower: :flower: + + + + + + + + :flower: :flower: Tsemppiä myös kaikille muille! :wave:

Perässä taidan tulla.... kp28/28-(31)40. Alavatsa kipuilee, valkkaria, hiivaa... ja huom! tisut ei vuoda(koputtaa puuta varmuudeksi) ja on muheet+arat!!!

 
No jopas täällä ollaan plussailtu :) ! Onnea kaikille tasapuolisesti!! Itsellä on viime ajat olleet niin pirun kiirusta, ettei ole oikein ehtinyt koneella vieraileen. No, toisaalta hyvä, saa vauvakuumetta vähän himmailtua. Aikakin menee nopeampaa, taitaa olla oviskin kohta käsillä. Äippä2006 olen tuossa aikaisemminkin ilmoitellut tuota kp:tä mutta on varmaan vahingossa mennyt sulta ohi, eli voisit korjata sinne tiedot, nyt on kp13/?? . Kierron pituudesta ei ole hakuakaan, kun se tosiaan viimeksi laukkasi niin hirveän pitkälle... Terolutit pitäisi taas ylihuomenna aloittaa..
Kaikille mukavaa viikon alkua :flower:
 
heipsan!!!

voih...iso kiitos ja kumarrus kaikista haleista.Kyllä tää tästä!Munki pitää saada nyt kiireesti jotain muuta ajateltavaa...tuntuu,et pyörii liikaa ajatukset tämän vauva-kuumeen ympärillä :ashamed:
Mantana toivotaan et täti pysyy kaukana susta...voin ottaa sen täs samalla meille!!! :D
kamalaa,ku mä täälä valitan ja joillakin on jo paljon enemmän yk takana...Anteeksi!!! :saint: yritän olla positiivisempi(monella tapaa ;) )
 
Onnea plussista Jonsku79 ja äippä0806 ja ihanaa odotusaikaa :flower:

:hug: Nasuliini-84 ja caffee81

).( Täällä täti pakannut kamansa ja poistunut. Kohta saa alkaa ovista taas tikuttaa. Mies jo eilen kyseli ,että milloin luvassa vauvantekopuuhia :D . Olen ollut kyllä melkoisen alakuloinen ,kun ei vielä ole vauvelia saatu aluille. Välillä oikein hävettää ,kun toiset ovat yrittäneen paljon kauemmin tai yrittävät vasta sitä ensimmäistä. Ei sille vaan mitään voi ,että joka päivä tuntee suunnatonta kaipuuta vauvamasuun ja siihen ihan pieneen vauvaan. Siitä huolimatta tai sen johdosta myös joka päivä osaa iloita omasta pikku taaperosta :heart: .

Jättiläiskokoinen plussapuhuri Äippä2006 ja mantana sekä muut pian testaavat
 
Nasuliini ja caffee :hug: pahoittelut tädistä.

Täällä saatiin tänään jo väriä ovistikkuun elikkä "joutuu" varmaan uhrautumaan iltasella ja huomennakin hieman :LOL:
Eihän se nyt mitään uhrautumista oo,mikään ei oo niin mukavaa kun olla vällyjen alla kullan kanssa.. ;) Ja muutenkin harjoittelen mielelläni vaikkei sattuis oleen ottipäivät,eipähän pääse unohtumaan ;) ;)
Mulla kipuilee tuolla vasemmalla puolella ja ennen en oikeen oo huomannu ovista kipuja seuraamalla kun mitään kipuja ei oo ollu. Ei ees siitä esikoisen tärppikierrosta. Pelottelin jo itteäni että mulla on joku tulehdus tai jotain kun noin jomottaa.. eli milloinkaan ei näyttäs olevan hyvin asiat...pöljä mie... :ashamed:
 
Olen vielä toistaiseksi käynyt lukemassa teidän muiden tarinoita. Olin jo päättänyt, että toinen lapsi tehdään ilman oviksen bongailuja jne. Sorruin ostamaan mammaksi testit :ashamed: , MUTTA tikutin eilen ja tänään testiin 2 viivaa =) Eilen peuhattiin ukkelin kanssa ja tänään ihan varmasti myös :whistle:

Eilinen oli päivänä noin muuten tosi synkkä. Mun rakas ukkini kuoli aivan yllättäen ja siksi mieli maassa :'(
 
jennip pahoittelut ukkisi poismenosta :hug: Itselläni samanmoinen tapaus vuoden takaa ja oli kyllä minulle kova paikka. :'( Vaali kauniita muistoja ukistasi,ne on tärkeitä surutyössä. Voimia.

Meillä on samanlainen tilanne tuossa oviksen tikuttelussakin näköjään,jotta onnea tähän kiertoon teillekkin :)
 
Nyt täällä selvitty kierron kaikista tylsimmästä vaiheesta ja aloitettu oviksen tikutus. Tänään tulos lähes nega. Tikussa näkyi viivanpaikka tai ihan ihan heiveröinen haamu. Huomenna taas seuranta jatkuu. Heti piristi ,kun pääsi taas oikeasti jotain tekemään. Pelkään aina, että ovis lipsahtaa ohi, kun kierrot olleet niin sekavia. Meillä nyt niin kiireinen elämäntilanne ,että eipä tule muutakuin tuota täsmäpupuilua harjoitettua :D .

Plussatuulia+++++++++++++ :flower:
 
aah, niin ihana krapula taas :kieh: eli paha olo, mutta ilman alkoholia tullut.
Testasin apteekin omalla ja viiden minuutin sisällä tuli selvä haamu. En voi uskoa todeksi vieläkään. Jos se huijaa meitä?
Esikoisesta tein vasta kp40 vahvan plussan :heart:
 
no moiks!!!

täälä ruvetaan pikku hiljaa nousemaan syvästä masennus kuopasta :LOL:
kiitos vaan kaikille haleista!!!ja Äippä2006 täältä lähtee isot onnittelut :flower: pikkuiselle paljon tarrasukkia!!! :heart: pitiki vielä kysyä,et jatkatko tämän ketjun päivittelyä vai kuis mennään eteenpäin??

jennip osanotto ukkisi poismenon johdosta :hug:

caffee81 nää kierron alkupäivät on tosiaan niiiiiiiin tylsiä!!!mulla ei oo vielä ees täti kunnolla häipyny ja melkein hypin jo seinille!!! :LOL: |O

mulle on iskeny leivonta inspis..oon leiponu jo ittelle ja miehen siskolle omenapiirakkaa,ittelle suklaa- ja valkosuklaa muffinia...jees kaikkia herkkua... :D paisun ku pulla taikina!!! :LOL:

pullantuoksuista päivän jatkoa!!!!ja :hug: kaikille!!
 

Yhteistyössä