Pikkukakkosta toivovat

Mansikka85 :hug:

).( Täällä on raskausoireita ilmaantunut. En edes mitään odottanut tapahtuvan ,kun se mun ovis bongaus oli haamu sekä edellisiin kiertoihin verrattunut aikaisilla päivillä (ovis kp 19). Heti alkuviikosta alkoi huimaus, jota nyt joskus on esim. viime raskauden alussa ihan kiusaksi asti :) . Perjantaina alkoi kolotus. Ajattelin ,että hirmuinen flussa iskee ,mutta on vaan kolottanut selkää ja häpyluuta sekä polvia. Mitään nuhaa ym ei ole. Kuvottaa niin ,että paljon rakastamani kahvikin tökkii. Tänään myös nukahdin ,kun olimme mummolassa kylässä. Koko ajan on kylmä. Mua oikein ärsyttää ,kun nämä oireet niin voimakkaita ,että niitä ei voi olla huomaamatta. Ainut mikä ei täsmää on lämmöt ,jotka ihan normaalit :| . Jännittää.
 
moiks!!

Bamse onnittelut plussasta!!!toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte ihanan pikkukakkosen :heart:

ja uusille,joita oli paljon!!!,tervetuloa mukaan!!! :D

meillä ollu kone totaalisesti tiltis...aivan tuli ittelle vieroitus oireita.Muita oireita ei sitte ookkaan.Pöh :/ no ens viikonloppuna pitäis tädin tulla tupsahtaa...sais hukata kyllä tämän osoitteen! :LOL:
Hilbert ihana toi sun sänky kuvas!!! :LOL:

Onkos täälä BB:n katsojia?itte oon katellu sillon ku kerkiän/jaksan...enkä kyllä tykänny ku se Martina sinne meni...se on kans joka paikas!

mut mukavat tiistai päivät!!!ja paljon :hug: kaikille!
 
On ollut niin kiirettä että ei ole kerennyt käymään.. Täällä täti myöhässä huomenna viikon. testiä en ole vielä ostanut... :) Täytyy varmaan mennä ostamaan lähi päivinä!!! Olisi hassu tietää näin aikaisin kun poika todettiin niin myöhään!!!

Mutta plussatuulia kaikille!!! =)

tulen kertomaan mitä testi kertoo kun apteekkiin pääsen =)
 
Onnittelut plussanneille!

Mulla on pientä alakuloa ilmassa, masennus olis siis turhan voimakas sana... ehkä syysväsymystä vaan? Mulla menossa siis kp 27, mutta jotenkin vaan tiedän etten ole raskaana :( En bongannut ovistakaan (siis merkeistä) tässä kuussa ollenkaan ja muutenkin vaan tuntuu siltä. Menkat alkaa siis tällä tai ens vkolla. Puhuttiin miehen kanssa että nyt lopetetaan tää laskeminen ja sekstaillaan vaan silloin kun huvittaa ja katotaan onko "rentoutuminen" ensi vuoden puolella tuottanut tulosta vai aletaanko taas yrittämään kunnolla.
Jotain positiivistakin sentään tapahtunut, mua on pyydetty elämäni ensimmäisen kerran kaasoksi häihin ja vielä mulle erittäin tärkeälle ihmiselle. Ja häät on ensi syksynä, niin ajateltiin ettei nyt tässä marras-joulukuussa niin kauheasti yritetä, ettei osuis LA tohon hääpäivään. :heart:
(Vaikka todellisuudessa silti toivon tärppiä...) ;)

Tsemppiä vaan kaikille yrittäville! Taustalla olen koko ajan lukemassa teidän juttuja...
 
Äippä2006 Itse kävin papassa nyt kesällä, kun jätin pillerit pois. Esikoisesta kun tulin raskaaksi ja olin ensimmäisellä lääkärinkäynnillä, niin määräsi silloin vielä papaan! Labrassa vähän ihmetteli, kun yleensä sitä ei kait oikein suositella raskaana ollessa... :eek:
 
huomenia!!!
siis ihan järkyttävä sää!!!tulee ihan mielettömästi ja vettä sataa niin maan perusteellisesti.YÄK! :(

papasta on puhuttu,niin mulla otettiin viime raskaudesta papa rv9,samalla otettiin myös koepaloja,eikä kyllä mitään vaikuttanut.Tosin kyselin asiaa lääkäriltä ennen toimenpidettä...hiukka arvelutti itteä :)

Äippä0806 sulla on sitte rautaisat hermot!!!hyvä ku jollakin :D mut aikas lupaavalta näyttää,tuu ilmoittelemaan sit testin tulos!

Mammukka75 mulla ainaki on vaikuttanut nää ilmat tosi paljon omaan mielialaan.OIkeesti ei vois vähempää kiinnostaa,ku pihalla on noin kamala sää...tuntuu,ettei mitään saa aikaiseksi :/

ei kummempia!!!!pidetäänpäs liput korkeella!!!!! :D
 
Onnea äipälle testaukseen.

Täällä mie olen yhä. Neuvolassa on käyty ja ihana neuvolan täti huojensi miuta kun olin siitä ruskeasta vuodosta huolissani. Sai nimittäin jo pienen sydänäänet laitteessaan näkymään!
 
Nasuliini-84 kiitos myötätunnosta, ehkä sää tosiaan vaikuttaa mielialaan. Pääasia että tänään on jo paremmat fiilikset. :wave:

Papa-asiasta sen verran, että Kätilöopistolla sanoivat että voi ottaa melkein koko raskauden ajan, loppuraskautta lukuunottamatta. Mutta raskaudesta on aina hyvä mainita papan ottajalle.

Jänniä aikoja teillä testaajilla, plussatuulia :heart: :whistle:
 
Mulla kanssa otettiin rv9 papa,olin itekin aika epäluulonen sillon kun ajattelin että ei siitä voi mitään hyvää ainakaan seurata. Mulla tuli pari päivää vertakin sen jälkeen.Mut ei onneks pahempaa.

Nyt mulla toisenlainen päänvaiva,mä sain antibioottikuurin niin mitenköhän se vaikuttaa tuohon ovulointiin tai raskautumiseen,vai vaikuttaako? Onkohan kellään tietoa asiasta?

Mulla pitäis vasta ensviikolla pukata ovista mut masu on ihan turvoksissa,niinku olis ilmaa hirveesti. Ja sit nyt jo tuntuu että limat venyis jo (sori ilmaisu...) voiskohan toi antibiootti aiheuttaa nuo oireet vai voisko olla jo oviksen aika? Tää on yhtä vahtaamista näköjään,eilen jo mietin että nakkaan hanskat tiskiin ja lopetan tän vahtaamisen. Kai se oon tää syksyn syy että mieli masentuu pikkasen. Vaikka onhan tuolla ulkona nyt ihania värejä ja mukava ulkoilusää,plussat sille :)

Meillä opittiin just viime viikolla ryömimään ja tässä saa nytkin juosta neitiä irrottamassa vaikka mistä,äsken oli koirankupilla...
:/

Onko muilla elukoita? Mitenkä suhtautui kun aloitte odottamaan esikoista? Meijän puhdas sekarotuinen oli kyllä aikas jännä =)
Sille iski joku ihme puolustusasenne eli muut koirat ei saanu tulla lähelle mua. Sitten iltaisin kun telkkaa katselin sohvalla niin koiruus istahti mun eteen ja laittoi päänsä mun masulle,yhestä kerrasta on valokuvakin.Se oli mun mielestä tosi suloista =)
Nythän noi tuolla lattialla vierekkäin touhuaakin,muutaman kerran on koira hieman ärhentänyt kun neiti on korvasta ottanut kiinni ja siitä se ei tykkää. Mutta ei muuta känää oo ollu. Ja tosi hyvin otti vastaan vauvan kuitenkin kun ennen tyttöä koiruus oli se meijän vauva. :)

Mä ajattelin tilata mammaksilta o-testejä ja muutaman r-testin. Toivottavasti niisä ei oo niitä viivanpaikköja nin advancessa oli,ne on inhottavia kun saapi sitten arvailla onko vai eikö kaks viivaa raskaustestissä.

Pikkusiskon masu senkun kasvaa kaksosista ja hinku olis itelläkin saada se kasvamaan muuten kun syömällä... :LOL:
 
Heips,

Äippä2006, Tuolla sivulla 19 olen parissakin viestissä laittanut uutta kp:tä, mutta laitan nyt vielä jos menneet sulta ohi. Eli tosiaan nyt mentäis kp 14 tänään eli alkaisi olemaan otolliset ajat näillä main.
Viikonjatkoa kaikille ja plussatuulia!
 
Suurista tuntemuksista huolimatta eilen täti saapui ihan puskista. Eli nyt kp 2 ja yk 4. Oviksesta oli kulunut vain 9 kp ,kun täti tuli. Ärsyttää niin kovaa ,kun eka kierrot ylipitkiä ja sit niin lyhyitä :headwall: . No eikun uuteen yritykseen.
 
Menkat alkoivat tänään, ihan niin kuin arvelinkin etten ole raskaana. Jotenkin sen vain tunsin.

Positiivista sentään, että alkoivat ajallaan :/ kp 29
Eipä muuta kuin parempaa onnea ensi kerralla...
Plussatuulia teille muille! :heart:
 

Yhteistyössä