Mulla kanssa otettiin rv9 papa,olin itekin aika epäluulonen sillon kun ajattelin että ei siitä voi mitään hyvää ainakaan seurata. Mulla tuli pari päivää vertakin sen jälkeen.Mut ei onneks pahempaa.
Nyt mulla toisenlainen päänvaiva,mä sain antibioottikuurin niin mitenköhän se vaikuttaa tuohon ovulointiin tai raskautumiseen,vai vaikuttaako? Onkohan kellään tietoa asiasta?
Mulla pitäis vasta ensviikolla pukata ovista mut masu on ihan turvoksissa,niinku olis ilmaa hirveesti. Ja sit nyt jo tuntuu että limat venyis jo (sori ilmaisu...) voiskohan toi antibiootti aiheuttaa nuo oireet vai voisko olla jo oviksen aika? Tää on yhtä vahtaamista näköjään,eilen jo mietin että nakkaan hanskat tiskiin ja lopetan tän vahtaamisen. Kai se oon tää syksyn syy että mieli masentuu pikkasen. Vaikka onhan tuolla ulkona nyt ihania värejä ja mukava ulkoilusää,plussat sille
Meillä opittiin just viime viikolla ryömimään ja tässä saa nytkin juosta neitiä irrottamassa vaikka mistä,äsken oli koirankupilla...
:/
Onko muilla elukoita? Mitenkä suhtautui kun aloitte odottamaan esikoista? Meijän puhdas sekarotuinen oli kyllä aikas jännä =)
Sille iski joku ihme puolustusasenne eli muut koirat ei saanu tulla lähelle mua. Sitten iltaisin kun telkkaa katselin sohvalla niin koiruus istahti mun eteen ja laittoi päänsä mun masulle,yhestä kerrasta on valokuvakin.Se oli mun mielestä tosi suloista =)
Nythän noi tuolla lattialla vierekkäin touhuaakin,muutaman kerran on koira hieman ärhentänyt kun neiti on korvasta ottanut kiinni ja siitä se ei tykkää. Mutta ei muuta känää oo ollu. Ja tosi hyvin otti vastaan vauvan kuitenkin kun ennen tyttöä koiruus oli se meijän vauva.
Mä ajattelin tilata mammaksilta o-testejä ja muutaman r-testin. Toivottavasti niisä ei oo niitä viivanpaikköja nin advancessa oli,ne on inhottavia kun saapi sitten arvailla onko vai eikö kaks viivaa raskaustestissä.
Pikkusiskon masu senkun kasvaa kaksosista ja hinku olis itelläkin saada se kasvamaan muuten kun syömällä...