caffee81 eikai se vielä voi ovis olla?...
Eikös sen pitäis olla n10 päivää menkoista että ylipäätänsä voi ovis olla mahdollinen? Jostain luin että jää niin lyhyeksi se vaihe menkoista ovulaatioon että ei paikat kerkee tulla mukana. Ja raskaus ei näin vois olla mahdollinen. Mut tiedä häntä,ihmeitä tapahtuu joka päivä joten mistään ei voi olla varma.Ollapa sulla nyt ovistikkuja ni näkisit. =)
Mulla oli muuten kysta(en tietenkän tarkota että sulla olis) joskus aikanaan ja se kipuili millon sattuu,sen takia kai en osaakaan ovista niin kipujen takia bongatakaan kun sitä kuulosteli kaikki pienetkin kivut et oliskohan nyt vai nyt vai nyt...raivostuttavaa! |O
Ja mies oli hätää kärsimässä kun mä joka nippasusta sanoin että kulta,voitaskohan me....
Se oli sillon kun me tosiaan pakkopullana yritettiin sitä muksua tehdä.Älkää ikinä syyllistykö muuten siihen,se tappaa kyl makkariromantiikan. Mie muutuin lahnaksi ja mies mateeksi...eli ei innostanu kumpaakaan oikeen mut kun piti suorittaa...
toivon todellakin ettei nyt mee samanlaiseksi. Nyt on kyllä tuntunu et mie oon saanu hätistellä ukkoo kimpusta enempi,tää projekti on innostanu sitä nyt niin kovasti kun tiedetään mitä tuleman pitäis jos satuttais se plussa saamaan.
Vaikka harvemmin mä sitä pois hätistelen... :kieh:
Mä oon niin enempi niitä yöihmisiä että aamutohinat on mulle aika vaikeita alkuun,en jaksais innostuu niin nopiaan.. :ashamed: mut yöllä mies taas on sellanen kun mä aamusin... ja sillo mua potuttaa!
ei mee tasan onnenlahjat =)