Pikkukakkosta toivovat

Nää kierrot on niin pitkiä |O Nyt on varmaan ovistelut ohitettu..tai mistä sitä nyt tietää :headwall:
Tuli vaan mieleen tämmöttis juttu että onko muilla jotain vastaavaa ollut; Eli keväällä kun jätin pillerit pois, ekan kierron puolivälissä yhtenä aamuna kun heräsin sattu niin pirusti tonne alavatsaan. Tarkalleen ottaen tonne vasemman puoleiseen munasarjaan tai ainakin siihen kohtaa. :/ Kipu pisti melkein kaksin kerroin kävelemään ja säteili vas.jalkaan ja selkään. Menin silti urheasti töihin ja sitten sain ajan lääkäriin. Lääkäri ronkki ja paineli ja kaikki testit otettiin, mutta ei mitään löytänyt. Epäili että kystät siellä poksuu ja johtuu pillerien lopettamisesta eikä kystista ei ole vaaraa. Niitä tulee aina kierron jossain vaiheessa ja itellään puhkee:eek: Kävin vielä ultrassa ja siellä ei (onneksi) näkynyt mitään muuta kun vähän nestettä kohdussa, jonka gyne luuli kanssa olevan puhjenneesta kystasta peräsin. Ultrauksella myös poissuljttiin kohdun ulkoinen raskaus.Määräsivät särkylääkettä pahimpiin päiviin. Ja tärkeintä; raskautumiseen kystat ei vaikuta mitenkään :D
Seuraavassa kierrossa oli sama juttu. Pisti vaan ärsyttään että kun olis aivan sairaat kivut oviksen aikaan, niin ei voinu pöllytellä :whistle: Nyt sitten jo mennyt 2-3kk:tta ilman ihmeitä ja nyt sitten taas pe alko sieltä ilmotteleen ja sunnuntaina illan makasin sängyssä ja valitin ja itkuakin vähän väänsin |O Että semmonen tarina :| Onko kellään ollu vastaavaa? Oonko ainoo jolla tämmösiä on aina oviksen aikoihin?
Toivottavasti joku jakso lukea :saint:
Ja onnea megana plussanneille :flower: :flower:
 
Aamulla taas testasin ja sain hiukan tummemman viivan tikkuun kuin eilen. :)

"Tuloksen luku:Olet raskaana, jos sekä testi- että kontrolliikkunassa on punainen viiva.Huomaa että testi ikkunan viiva voi olla joko tumma tai vaalea riippuen virtsan hormonipitoisuudesta. Testi ja kontrolliikkunoiden viivojen voimakkuutta ei tule verrata toisiinsa."


*Puhaltaa plussatuulia*
 
Hieno homma äippä2006 :D

Voiko ovis olla jo kp 5???? Mulla loppu kk kp4 illalla ja sit eilen illalla oli ihan sikakovat kivut oikean munasarjan kohdalla niin irtoskohan sillo munasolu vai ???? Kamalan aikaisin ois kyllä...
 
caffee81 eikai se vielä voi ovis olla?... :eek: Eikös sen pitäis olla n10 päivää menkoista että ylipäätänsä voi ovis olla mahdollinen? Jostain luin että jää niin lyhyeksi se vaihe menkoista ovulaatioon että ei paikat kerkee tulla mukana. Ja raskaus ei näin vois olla mahdollinen. Mut tiedä häntä,ihmeitä tapahtuu joka päivä joten mistään ei voi olla varma.Ollapa sulla nyt ovistikkuja ni näkisit. =)
Mulla oli muuten kysta(en tietenkän tarkota että sulla olis) joskus aikanaan ja se kipuili millon sattuu,sen takia kai en osaakaan ovista niin kipujen takia bongatakaan kun sitä kuulosteli kaikki pienetkin kivut et oliskohan nyt vai nyt vai nyt...raivostuttavaa! |O
Ja mies oli hätää kärsimässä kun mä joka nippasusta sanoin että kulta,voitaskohan me.... :p :D :LOL:
Se oli sillon kun me tosiaan pakkopullana yritettiin sitä muksua tehdä.Älkää ikinä syyllistykö muuten siihen,se tappaa kyl makkariromantiikan. Mie muutuin lahnaksi ja mies mateeksi...eli ei innostanu kumpaakaan oikeen mut kun piti suorittaa... :( toivon todellakin ettei nyt mee samanlaiseksi. Nyt on kyllä tuntunu et mie oon saanu hätistellä ukkoo kimpusta enempi,tää projekti on innostanu sitä nyt niin kovasti kun tiedetään mitä tuleman pitäis jos satuttais se plussa saamaan. :) Vaikka harvemmin mä sitä pois hätistelen... :kieh:
Mä oon niin enempi niitä yöihmisiä että aamutohinat on mulle aika vaikeita alkuun,en jaksais innostuu niin nopiaan.. :ashamed: mut yöllä mies taas on sellanen kun mä aamusin... ja sillo mua potuttaa! ;) ei mee tasan onnenlahjat =)
 
Huomenna pitäisi menkat alkaa, ei oo yhtään sellainen olo että alkaa...
Ehkä toivon taas liikaa, mutta on kyllä rinnat olleet vähän oudon tuntuset...ja muutenki väsyneenpi.. varmaan vaan kuvittelen.
Väsymyshän ei voi johtua siitä et poijalla ollut nuha viikon ja nukkunut tossiiii huonosti. Sille on tullut joku 11 kk kiukku tauti, ja hamppeja=) Mä eksyin kyllä aiheesta=)
En malttaisi odottaa huomiseen ja sit sunnuntaihin..
Mistä se sanonta tulee et täti tulee ku menkat tulee???=)))
Mä olin ihan hoopona ku tulin tänne ja kaikki puhuu tätistä=)))*saa nauraa*
 
Hei!

Sori et en ole vähään aikaan kirjoitellut. On ollu vähän liika hermona tähän yrittämiseen. Yrittänyt olla käymättä täällä. Välissä kuiten käynyt lukeen juttujanne =)

Mä PLUSSASIN tänään kp 28/28 yk 4 :heart:

En millään tunnu tajuan tätä ,kun olin varma et tällä stressaamisella ei varmasti tärppää. Ostin jo seuraavaa kiertoa varten ovistestejäkin.

typy83 alkaa olemaan jännät paikat. Koska testaat? Plussa tuulia sulle puhallan =)

En nyt kerennyt lukee kaikkea mitä olette kirjoitelleet. Plussanneille paljon onnea ja tippuneille :hug:
 
Katbelle ensi alkuun ihan mahdottomasti onnea!!!! :flower: ja masu-asukille paljon tarrasukkia :heart: toivotaan et kaikki menee hienosti loppuun asti!nauti edessä olevasti ajasta :D

typy83 plussatuulia puhaltelen myös täältä :whistle: oireet ainaki oli ihan lupaavat :D

cafee en usko et vielä ovis...ei ainakaan kuuluisi tulla noin aikaisin!!! :/

Aamu81 meillä myös puhuttu isännyksen kans,ettei sit päästetä tätä touhua siihen jamaan,et sänkypuuhat on pelkkää vauvantekoa :LOL: yritetään nauttia...ja kyllähän me nautitaan ;)

Fosfori..jollain lailla kuulostaa tutulta,mulla ei tosin oo lääkäri mitään diagnosoinu,mut jotain tosta sun kirjoituksesta tunnistin itessäni...mut tiiä sit...ja mulla ei kivut kyllä oo noin pahoja...luojan kiitos.Toivottavasti sun ei tartte nyt joka kierto kärsiä tollasta :hug:

omaan ).( ei ihmeitä...ovista ootellessa :whistle:
 
:wave: täällä olis vielä yksi kuumeilija lisää... meillä poika 12/04 ja toinen olis siis tervetullu vaikka heti, yritys tosin ihan alussa vasta. Pillerit heitin narikkaan viikko sitten ja kierrosta ei vielä hajuakaan, mut kaipa sekin tässä pikkuhiljaa selviää... =)
 
Onnittelut plussanneille... Omassa tilanteessa ei mitään uutta, rauhassa odotellaan tärppiä, ovisajat meneillään (vaikken laskekaan ;) )
Taustalla lueskelen teidän juttuja ja olen hengessä mukana, vaikka yritän ottaa rennommalla otteella tän "yrittämisen" :heart:
 
Heippa!

Mäkin liityn joukkoon iloiseen, jos passaa! :)
Meillä on esikoispoika 4kk ja hänelle pikkuveli tai -sisko on tervetullut, jos on tullakseen. Yritän pitää kuumetta alhaalla, ettei ne sänkypuuhat sitten tosiaan menis vaan lapsenteoks.. Tosin nyt ekan lapsen syntymän jälkeen molemmat on nauttinu entistä enemmän seksistä, joten ei kai siitä yliyrittämisestä ole pelkoa.. :heart:

Ihana lukea täältä, kun osalla on ollu plussaa.. Tulee tosi hyvä mieli! =) Onnea itse kullekin! :hug:
 
Huomenia!!!!!

Pilkkis79 ja Miukka tervetuloa joukkoon,kivaa ku tulee uusia!!! :)

no niin...huoh...meillä rupiaa sitte viimein ja vihdoin ovis olemaan käsillä... :LOL: kyllä niin pitkältä tuntuu tuo aika ootella...ja mitä se on sit tästä eteenpäin :/ no,eikö se tästä!mulla tänään gyne,siis ihan perus käynti saapahan papan pois alta.

Tulipas tässä mieleen,et ihan mielenkiinnosta kuinka te asustelette???
Me asutaan 150m2 omakotitalos joka valmistunu -03. Tämmösellä pienellä asuntoalueella,tosin koko ajan rakennetaan uutta.Lähimpään kaupunkiin on 8km.koulut ja päiväkodit löytyy ihan vierestä.

Hyviä viikonalkuja ja paljon ++++++tuulia!!! :whistle:
 
Me asutaan kakskerroksises rivitalokämpässä, neliöitä n.80. Tää on tainnu valmistua -00, mut me ollaan asuttu täs nyt kohta pari vuotta. Tää on asumisoikeuskämppä. Sijaitsee omakotitaloalueella, jonka keskellä on muutama näitä rivitaloja. Keskustaan pari kilsaa, kouluja ja päiväkoteja lähempänäkin.
 
Onnea äippä2006:lle ja Katbelle ja olikos vielä muitakin plussanneita, onnea tasapuolisesti
:flower:
Tuntuu että nyt on kovasti noita kesävauvaplussia alkanut tulemaan. Itsellä varmaan taas ensi viikolla tai loppuviikosta täti saapuu.
Asumiskysymykseen... Meillä asutaan ahtaasti =)
Koko ajan haku päällä uutta asuntoa, no kyllähän tässä kaksiossakin nyt vielä menee, on onneksi paljon neliöitä, mutta kyllä sitä isompaan kaipaisi. Varmaan vuoden olen jo joka päivä myytävät asunnot läpi, mutta ei ole vielä oikein tärpännyt. No nyt kun työtkin aloitan niin varmaan vielä enemmän aletaan tosissaan sitä isompaa katsoa, mukavampi mennä pankkiinkin lainoja neuvotteleen kun on työpaikka eikä enää hoitovapaalla...
Mutta mukavaa viikonjatkoa ja plussatuulia kaikille kakkosen haaveilijoille!
 
Hei vaan kaikki uudet ja vanhat :wave:
Isot onnittelut plussanneille ja tarrasukkia pikkuisille!! :heart:

Täällä ovistikuttelut menossa. Samaa haaleaa viivaa näyttänyt jo lähes viikon :headwall: . Jos oikein miettii niin voisi olla vähän tummunut. Hieman ottaa hermoon ,kun kierrot niin sekavia ,että joutuu tikuttaa niin akuan. Mutta en kyllä luovuta ennenkuin ovikseni löydän =) .

Asumisesta. Nyt asutaan meidän mummon mökissä. Tämä on tälläinen rintamamiestalo noin 50 neliötä. Rakennamme uutta taloa parhaillaan tämän vanhan talon etupihalle. Siihen tulee lähes 200 neliötä ,joten lapsosia mahtuu lisää ,jos niitä meille vain suodaan :) . Odotan kyllä innolla kevättä ,kun päästään muuttamaan. Niin ja maalla asutaan. Keskustaan noin 6 km ,mutta lähin naapuri asuu ½ kilsan päässä.

 
Me ostettiin 03 rintamamiestalo, joka on valmistunut 50-luvulla. Nyt tänä syksynä saatiin yläkerta rempattua ja päästtiin nukkumaan ylös :D Alakerta tehtiin heti sillon kun muutettiin. Pitkään ja hartaasti tätä remppa on tehtykin..ja paljon on vielä edessä :snotty: Tilaa tässä on n.100m2. Tää asuinalue on keskustaa ja pojan hoitopaikaan on parin korttelin matka :)
Nyt kun tilaa piisaa, niin vois se kakkonenkin ilmotella itestään ;)
 
Meillon -60 rak. täystiilitalo, mikä räjäytettiin täysin 2 vuotta sitten eli ulkokuoret jäi, muut vedettiin sileäksi. Viemärit, putket, sähköt, lattiat, katot, uudet seinät (eli vaihdettiin huoneiden järjestyksiä). Nyt on kellari- ja keskikerros valmiina, ensi keväänä korotetaan taloa ja tehdään yläkertaan vielä 2-3 mh+aula+kylppäri+vh. Nyt on n. 150 neliötä ja sitten kun yläkerta saadaan valmiiksi on n. 230 neliötä.. On sitten aivan kamala projekti ollut ( ja tulee varmaan vielä olemaan) eli en suosittele... Tonttia metsästettiin monta vuotta, mutta eipä löytynyt.. Kun ei viitsi pelkästä tontista maksaa yli 100.000 euroa... Lähimpään tarhaan on pari kilometria, samaten kouluun ja keskustaan.
 
uuh...Hilbert kuulostaapas työläältä projektilta.Mutta varmasti on ihanaa sitte ku on valmis kokonaan :D noi tonttien hinnat on kyllä ihan pilvissä... :/

on se mukavaa ku on tilaa nii saa huoletta noita lapsosia pyöräytellä maailmaan...hmm..kuulostipas helpolta :LOL:
omaa).( ovis limojen perusteella tekee tuloaan...KYllä se tästä taas iloksi muuttuu...juuhan?!

Poni06 joo,periksi et anna,kyllä se ovis vielä löytyy.Mä aattelin ottaa tikut avuksi seuraavaan kiertoon jos tästä ei tärppää :D

Jännään täs samalla kaverin mahd.synnytystä.huomenna menee käynnistykseen jos ei ennen sitä ala tapahtumaan..IIIKS :)

Meidän pikku miehellä :heart: tuli tänään 9kk täyteen,kyllä aika menee ihan hurjaa vauhtia :eek:

Hauskaa keskiviikko päivää :hug:
 
heipsan :)
tervetuloa mukaan uudet ja onnea plussanneille! :) :flower:

Tääkin aika on eritoten tylsää ainakin mun mielestä kun oottaa et tuleeko ne menkat vai ei. Minkäänlaisia tuntemuksia ei kyl oo tai no ehkä se että mun vatsa on kun ilmapallo ja illasta varsinkin ihan järkyttävää kokoa. Mä kehittelen tässä nyt oireet jostain kystasta tai tulehduksesta ihan varmaan.. :( mut niinku tähän jännäykseen kuuluu niin sitä alkaa kehittämän noita oireita sitten kun mieli tekee tepposiaan kun sitä vauvaa niin toivoo.. :ashamed:
Tosta asumisasiasta että me asutaan omistusrivarissa (kolmio76 neliöö) järkyn kuntoinen oli mutta ollaan jo voiton puolella.Hinta oli niin huokea että pakko oli ostaa ja kivalla paikalla ja viel päätyasunto. Ja nyt on hintakin noussu jo tosi mukavasti että varmaan ens vuoden puolella aletaan katella sitä omakotitaloa. =)

Mä tuossa mietin että tuo meijän päivittäjä on häipynnä tuonne odottajien puolelle niin haluaiskohan ehkä joku ottaa sen homman hoitaakseen? :)
mä olen nin tumpelo koneen kanssa että mä tuskin siihen kykenisin.

Kerro pojalle onnittelut nasu :) :flower: meillä on kuukaus ja vähän piälle muksuilla ikäeroa että perässä tullaan! :) joko teillä kontataan tai jopa noustaan pystyyn? ja saako kysyä minkä kokoinen poju on nyt?

Eipä tässä muuta,kaunista syksyistä päivää meille odotuksen odottajille! :)
 

Yhteistyössä