Pikkukakkosta toivovat

Ajattelin taas kirjoitella pitkästä aikaa kuulumisia...

Täällä aika uskomattomat fiilikset! Eilen tein testin ja selvät kaksi viivaa ilmestyi ruutuun. Jotenkin en voi uskoa todeksi, kun esikkoa yritettiin niin kauan ja nyt tärppäs jo toisella kierrolla!

Paljon onnea muillekin plussanneille!

:flower:
 
heipsan!!!

siis apua!mulla ollu koko tämän aamun kamala huimaus päällä.Välillä tuntuu,et menis ohitte mut sitte kohta jo huimaa ihan kamalasti...mistähän mahtaa johtua?!mä tietty luen tän raskausoireeksi :LOL: huomenis/ens alkuviikosta pitäis tätösen kruisailla paikalle....pysyis nyt poissa!!! :D tiiän et toiveet on noussu taas IIIIIHAN liian korkeelle,täältä rysähdetään vauhdilla sit alas!!! :LOL:

Onko muilla mitään oireita ilmaantunu?!

Hauskat viikonloput!!!!ja oikein iso voima :hug: kaikille sitä tarvitseville ja hurjat plussa puhurit puhaltelen meille kaikille :whistle:
 
Mulla kans hirveesti oireita(mut näitä en nyt oo kuvitellu, johtuu sit vauvasta tai jostai muusta)..vaikka koko ajan yrittäny hillitä itteä että en kuitenkaan oo raskaana.
Aamulla heräsin..olin vähän aikaa ylhäällä ja tuumasin sit ukolle että: tuntuu aivan ku olis krapula(väsyttää ja paha olo) :LOL:
Monta päivää olla sellane olo että tulee kuume. Ja väsyttää. Välillä närästää ja valkkaria VALUU!! Alamasulla "outo"tunne..Jospa se on se täti tunne, mut nyt erinlaisena.

Ukko vaa tuumas että, hän näkee..oot raskaana... Sanoin että en uskalla toivoa :ashamed:
 
Äippä2006
ihanaa!!!en oo siis ainut! :D mulla ei nyt yhtäkkiä tuu muita oireita mieleen...tai no oon mä väsyny ollu ja kylmäki on ollu,mut oon laittanu flunssan piikkiin...en tosiaan tohdi ees kuvitella et olisin raskaana...haaveilen toki :) nyt olis niin täydellinen hetki saada se kuuluisa plussa.
Toivottasti sun miehes on oikees =) paljon hermoja sulle odottamiseen!! :hug:
 
Aurinkoinen lokakuun päivä ja mamma täällä ihan ihmeissään, jotta mitä tämä kroppa sekoaa! :eek: Pientä lämpöä, tisut arat, alavatsalla vasemmalla kipuillut, semmoista paineen tuntua, ovislimaa tuli tänään ja ennen sitä aikas runsasta valkkaria... tein ovistesti, joka näyttää aikas vahvaa tulosta. Olen aivan sekasin, jotta olikos se ovis viime viikolla vai nyt vai mitä ihmettä nämä oireet ovat! :headwall: Jotenkin tuntuu, että täti kaartaa pian pihaan. Ei edes uskalla alkaa ajatella mitään muuta... :ashamed:
Kp26/28-(31)40
No oli mitä oli, niin peitot kyllä pöllyää varmuuden vuoksi vielä... :p :p

Paljon plussaisia tuulia kaikille :flower: + ++ + + + ++ + + :flower: Ohos! Tulipas kaksosiakin.... =) :wave:
 
Nasuliini-84 millos meinaat testata? Sulla on niin kriittiset päivät nyt menossa että voisit jo pikkuhiljaa testailla... ;) plussaa täältä sulle puhaltelen nyt puuuuuuh!.... =) Oireet kyllä kuulostais aika mukavilta joten eikun testaamaan :)
Samoten Äippä2006ja mantana teilläkin kuulostaa ihan mukavilta nuo oireet,toivon kovasti että plussaa saatte! =)

Täällä yritetään sitä ovista bongata,ensviikolla kaiketi olis tulollaan jos sitä pukkaa. =)
 
Aamu81 juuh...mä taidan ootella maanantaihin ainakin..siis näillä mun hermoilla se on jo saavutus isolla S:llä :LOL: mut tää on kumminki vasta toinen kierto pillerien lopetuksen jälkeen,niin kierto saattaa muutenki olla mitä sattuu...Kuulostipas järkevältä.Kamalaa ku toisaalta ei tohdi ajatella mitään sinne päinkään ja toisaalta toivon niin koko :heart: et se pikkukakkonen sais jo alkunsa...ymmärrät varmaan?!mut sulle aamu ihan mielettömän iso kiitos plussa tuulista :hug: ja onnea oviksen pongailuun :)
 
Nasuliini84 kyl mie ymmärrän ja koitan tulla perässä täältä koviaa vauhtia.. :LOL:

Toivotaan ettei se kierto niin kovin härän pyllyä heittäis vaan se plussa sieltä pärähtäis sinua ilostuttamaan =) Tuut kyl maanantaina sit kertoon mitä testi näytti eiks jee? ;) tsemppistä! :)
 
huomenia!!!!
siis ette ikinä usko,mä en meinannu aamulla tohtia vessaan mennä oli ihan sellanen tunne,et täti tullu kylään...no eikä mitä valkkarivuotoa kyllä ilmas,mitä mulla yleensä ei todellakaan täs vaihees kiertoa oo...Erittäin mielenkiintoista!? :LOL: no huomiseen kyllä ootan ennenku testailen,eikä mulla kyllä testiäkään oo joten huomiseen menee :D koko ajan pelko pepus,jos se täti kumminki kaahaa mutkan takaa paikalle.Aattelin,et jos en koko päivänä käy vessas nii ei varmana täti tuu ;) :LOL:

eli äippä2006 vähä rupiaa samanlaisia oireita olemaan...eniten siis mulla ihmetyttää toi valkkari jota tosiaan "valuu"...ihan ku olis ovis päällä :/

olikos tää tosiaan näin jännää ekallaki kerralla?!

paljon ++++++tuulia meille kaikille!!! :heart:
 
Heipsan pitkästä aikaa kaikille :wave:

Perjantaina tein vahvan plussatestin!!! Kaksi viimeistä kiertoa kun oli 40 ja 42 kp... Nyt testasin kp 44... JA plussa tuli ihan heti ja vahvasti!!

Olo on ollut tosi väsynyt ja etoo ja oksettaa. Rinnat on tajuttoman arat...

Ei tätä meinaa todeksi uskoa... Neuvolaan soittelen maanantaina... Ultrassa vasta selviää millä viikolla oilkeasti olen...

Jännittää ja pelottaa samaan aikaan.. Synnytyskin jo kummittelee mielessä. Nyt kun tietää että mitä on edessä...

Plussatuulia kaikille!!!
 
Hurjat onnittelut kaikille plussanneille :flower: :flower:

Täällä tuntuu tulevan plussia urakalla :D IIHANAA! Mulla on vielä 6 päivää testaamiseen, sinne asti jänskätään.
Nasuliinille tsemppiä testaukseen! :heart:
 
vau, tännehän on tullu plussia kivasti =) Onnea onnellisille plussaajille :heart:
Mulla menossa kp 32 (viime kierto oli 34pvä), joten vielä tässä odotellaan että tuleeko täti vai ei. Ei ole mitään kummempia oireita ollu. Pe illan ja koko eilisen päivän oli menkkamaista kipuilua, mutta nyt se on sit vaihtunu painontunteeseen alamasussa.
 
Voi kun ihana lukea näitä kun on tullut paljon viestejä ja monilla jännät ajat käsillä ja ennen kaikkea niitä plussia!! Hurjasti onnea jo plussanneille ja lähipäivänä testaaville! Itsellä alkaa varmaan olemaan ovis takanapäin, joten nyt sitten parin viikon odottelut taas.
Mukavaa sunnuntainjatkoa kaikille. Jään jännittyneenä odottelemaan lisää ihania uutisia.
 
meilinde kiitos tsempeistä!!!sullakin jo toooosi lähellä ku saat testiä ruveta tekemään!!plussatuulia siis sinnekki päin :D

sakkomo isot onnittelut plussasta ja sinne pienelle sinne masuun isot pinot tarrasukkia et pysyy vauhdissa mukana :heart: onneksi sulla on 9kk:ta aikaa jännittää...ja kyllä se synnytyski hienosti menee,luotat vaan ittees ja hei,masuun ei oo vielä kukaan jääny! :D
caffee81 toivotaan et täti pysyy poissa myös teidän osoitteesta!

onpas monella jännät paikat!kiva ku ei oo yksin jännäilemäs :)
mä oonki tänään ollu ahkera palstalla piipahtaja :saint:

mut nyt hyvät sunnuntai illan jatkot :wave:
 

Yhteistyössä