Pikkukakkosta toivovat

Heipä hei! Mahtuukos tänne vielä mukaan?? Eli täällä kovasti on pikkukakkosta haaveiltu jo hyvän aikaa ja nyt mieskin saatu hommaan vihdoin mukaan! Totesi vaan että kaipa ne pillerit voi jäädä apteekkiin :D . Esikoistyttömme on syntynyt 08/06 ja on nyt jo terhakka taapero ja syli kaipaa vauvaa kovasti!!

Menkat on olleet synnytyksen jälkeen vähän mitä sattuu, mutta nyt näyttäisi jo kierto olevan suht säännöllinen eli tänään olisi kp 2/30.

Nyt pitää kuitenkin joutua kahvin keittoon kun neitonen on kauneusunillaan!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä2006:
Tervetuloa =) mukaan mahtuu aina.
mones päivä neiti on synt.?
meillä poika 11.08.06
Kiitos!
Tyttö on syntynyt 19.8.06. Ja ensimmäinen yrityskierto tosiaan lähti käyntiin eilen :) . Esikoinen sai alkunsa toisella kierroksella että saas nähdä kuin nyt käy!
 
Vau, Onnea Bamse! :flower:
Täällä vielä kärvistellään. Aloitan uuden duunin ens kuun alussa ja oon alkuun 5 kuukautta määräaikaisena ja sinä aikana olisi tarkoitus myös valmistua, joten yritys aloitetaan vasta kun olen vakituisella työsopparilla ja oikeasti valmis. Nyt vihdoin viimein aion oikeasti valmistua, se on meinaa kumminkin ollut sen verran suuri stressin aihe. Eli näillä näkymin aloitetaan yrittämään helmi-huhtikuussa 2008. Eihän siihen ole enää kuin maks. 6 kk - vaikka kyllä sekin tuntuu aika pitkältä ajalta. Tosin tytön kiukkukohtaukset ja uhmailut vähän liventää tuota vauvakuumetta...
 

Bamse ONNEA ONNEA!!!!!! Pieniä taraisia sukkasia pikkuiselle! :flower: :hug: =)

Omaa täältä flunssassa ollut ja siitä jo selviämässä, vaikka nokka vielä vuotaa, migreenit nyt sitten vaivanneet! Ovista olen tikutellut ja sen nyt tässä nappasin + pupuiltu, jotta yritystä ainakin riittävästä. :p :p :p Kp16/28-(31)40 meneillään ja saapi nyt nähdä mitens käypi!
Gynellä käväisin ja seuraavaksi sitten verikokeisiin..... hidasta tämä.... :/ No nyt on olo ollut ihan mukava ja vauvakuume saanut lisää tuulta purjeisiin! =)
Pitää lueskella mitä tänne muuta kuuluu ja heti bongasin ihanan plussauutimen!! =)
Kaikille tsemppiä ja voimia tädin piinaamille!! :flower: :flower: :hug:

Voi tapsu85 :'( :hug: :hug: :hug: :ashamed: :wave:
 
Moikka!
Mahtuisinko mäkin mukaan vielä,pikkukakkosta mekin haaveillaan.Esikoistyttö täyttää ens kuussa jo 3v.

Mulla on nyt kp 28/28 ja yk.2.
Aina on menkat ollu säännölliset ja alkanu ajallaan.Nyt on jännät paikat ja testia en uskallal tehä :ashamed: Mulla ei oo muita oireita,kun rinnat kipeet ja ne on tosiaan viimeks ollu sillon kipeet kun alkoi kasvamaan :LOL:
 
Moiks!

Tänne ilmoittautuu myös yksi pikkukakkosesta haaveileva äiti. Esikoispoika syntyi 11/06. Miehen kanssa molemmat haluamme toisen lapsen ja oma kuumeilu asiaan on aika suuri :)

Vielä syön pillereitä,mutta olisi tarkoitus lopettaa kun liuska loppuu ( jäljellä 4 kpl ) Esikoisen tärppäsi toisesta kierrosta.

Luulen, että odotan yhdet menkat ennenkuin alamme tosissamme pupuilemaan

B)
 
Tervetuloa uusille & mahtavasti onnea plussanneille!!!
Meikkiksellä sitten täti tuli kylään pitkän odotuksen jälkeen eli taas päästään hommiin :p ! Päivitätkö Äippä mulle nyt sen kp1 ja yk2, kiitos jo etukäteen!!
 
Hei, ja paljon onnea Bamse :flower: !

Mie olen vähän huolissani täällä. Tarkistin juuri, että nyt ois 7+3. Eilen iltapäivällä kun kävin vessassa, niin oli tullut hiukan ruskeaa vuotoa (anteeksi "graafisuus" ) ja tänä aamuna jäi paperiin ruskeaa limaa. Esikoisen kanssa ei ollut mitään sellaista, ei siis niin mitään vuotoja. 8+1 olis eka neuvola, mutta pelkään kovasti mitä tuleman pitää. :/ Huonosti voin kyllä edelleen, rinnat on edelleen kipeät (ei tosin yhtä kipeät kuin pahimpina päivinä ), mutta eilen ennen vessassakäyntiä olin aistivinani jotakin mietoja supistuksen tapaisia tai vastaavaa. Ei kipua, mutta tuntemuksia. Pelottaa. Tapsu, toivottavasti ei tunnu pahalta kun kysyn, mutta oliko sinulla kipuja heti alusta lähtien?
 
Äippä Mutta kun ekassa raskaudessa ei tullut, niin voiko toisessa tulla? Siis jos miun raskaus oli ruskean vuodon alkaessa kestänyt 7+2 =7x7+2=51, niin silloin siihen mahtuis yksi 28 päivän kierto (jolloin ei ollu mitään vuotoja) ja sitte nyt ois ollu kiertopäivä 23/28, et ei sekää ihan stemmaa, vaik miul ei kyl välttämättä ole ihan tarkka kierto.
 
eräs äiti:Mun kaveri vuoti ruskeaa vuotoa rv10 ja kävi lääkärissä,mut kaikki oli ja on edelleen hyvin.Ei löytynyt syytä.Lekuri epäili vaan et kohdunsuu jostain syystä tiputtaa.

Mua ihmetyttää mun oireettomuus.Rinnat on turvoksissa,muttei yhtään kipeet.Vähän närästää,mut ei juurikaan muuta.Tosin viikkoja vasta vähän yli 4,ni ei kai niitä oireitakaan voi hirveesti olla...
 
Bamse huisisti ONNEA :flower: :flower: :heart:

eräs äiti Vuoto voi johtua myös siitä ,että on eteisistukka. Eräs tuttuni vuoti ihan kunnolla verta tämän johdosta ,mutta vauvalla ei hätää. Varmasti kaikki on hyvin , mutta varovaisuus aina kannattaa.
 
Mä tein testin tänään tossa kahen aikaa ja nega tuli :( tänään siis kp 29/28 ja ikinä ei oo menkat ollu myöhässä!vieläki on tissit kipeet,alavatsa kipee ja selkä.Aamulla meinas myös laatta lentää :/ Join 4 lasia appelsiinimehua putkeen sillon ennen testiä,et pissa tulis ja kaveri sano sit sen jälkeen,et ei kannata juoda tankkaamalla,koska voi tulla joku vesitesti jä näyttää väärää tulosta..?öö siis mitähän se tarkottaa? :ashamed:
 
Mansikka85 äläpä vielä hätäile, testaa myöhemmin uudelleen. Sen virtsan kannattaa olla ainakin 2 tuntia rakossa, mistä teet testin. ELi tuo kun olet tankkaamalla tankannut, jotta tulisi pissahätä, on sitä vesipissaa.. tule heti läpi.. siis mun mielestä.. Ja jos on vasta päivän menkat myöhässä, niin silloin olisi hyvä tehdä aamuvirtsasta testi, koska siinä on eniten r-hormonia.

Vuodoista puhuttiin täällä. Itselläni tuli melkein koko raskauden ajan vuotoa esikoisesta ja terve poika syntyi silti!!
 
Hilbert Täytyy varmaan testata ens viikolla sit uudestaan.Ei ne oo vieläkään alkanu,eikä oo ees sellanen olo et alkais. Mä tein sillä apteekin omalla testillä,senhän pitäis jo näyttää tulos,kun menkat on päivän myöhässä,ehkä mä olin liian hätänen vaan :ashamed: :D
 
Oon minä vielä ainakin täällä! :)
Oltiin pari päivää lomailemassa mökillä ja siellä ei voi kirjotella.
Mulla tuli ja meni menkat eli kp8 on nyt meneillään. Oudoista vatsakivuista ei syytä löytynyt,mutta onneks ei oo kivutkaan vaivanneet enää.
Tulin vaan pikaseen käymään,palailen varmaan huomenissa.
Onnittelut plussanneille! :flower:
 
Bamselle paljon onnea!! :flower:

eräs äiti 79 toivottavasti ei olisi mitään, ja kaikki jatkuisi hyvin!

Ja kaikille uusille tervetuloa mukaan!

).( ei mitään ihmeitä täti alkaa heiluttelemaan hyvästejä, ja sitten alkaakin bongailu :D
 

Yhteistyössä