Pikkukakkosta toivovat

Aika harvakseen on tullut tänne kirjoiteltua, sori.

Mutta nyt taitavat loppua ne vähätkin kirjoittelut, olen saanut haamun testiin parina aamuna!! Toivottavasti tässä käy hyvin, aikaseen testasin..ja ei tulis varhainen km. Toiveikas olen ja täynnä odottamisen intoa!!!
 
:flower: Sinuhe, toivotaan että viiva vahvistuu :) ja maelle :( :hug:
oon paljon käyny lueskelle kirjotuksia. Onneks jotkut saa niitä plussia :heart: Tässä kierrossa en usko tärpänneet, ei olla kauhean ahkeraan peuhattu ja nyt iski viikonloppuna aiva käsittämättömän hirvee flunssa :eek: Geippimehusta luovuin kun tuntu että alapää alko kutiaan inhottavasti, olisko sitä hiivaa ollu kanssa kun joku siitä täällä kirjotteli |O Niin ja en oo limannu(ällöö :D ) tässä kuussa ollenkaan..?? Yleensä ovulaation huomaa just siitä. Hö! :$
Plussia kaikille! Huominen vielä saikkua ja sit tars olla kunnossa
:|
 
Täällä oli nyt monta halia tarvitsevaa, joten :
Mae ja muut :hug:
Sinuhelle onnea!! :flower:

omaa napaa.. kp nyt 34, ja tätiä odottelen ja ihmettelen omaa kroppaani edelleen. toissa viikolla oli selkee ovis (ainakin mun mielestä), joten tätiä siltä kannalta kai pian voisi odotella. Pe-iltana tulin tosi kipeeksi, sattu vatsaan ihan hirveesti ja jatku vielä lauantaille. yön sain nukuttua särkylääkkeillä. Luulin jo että ekat luomut tuntuu taas kovemmin, mutta eipä oo mitään näkyny :eek: ekaa kertaa tilasin nyt tikkuja minäkin, joten kunhan saapuvat pitää alkaa opetella käyttöä :D

ihanaa viikonalkua kaikille!!
 
Täti tais saapua mahataudin kera. Toivon kuitenkin et ois jotain muuta vuotoa, mutta tuskin on. Esikosta mulla oli parit "menkat". No tää päivä menee lepäillessä. Sais toi vatta asettua.

:hug: tädin yllättämille!

Toivotaan paljon plussia :heart:
 
Mae
Heippa!
Ajattelin tulla vielä kuitenkin kurkistelemaan tänne. Mies eilen illalla sanoi, että "jos toinen lapsi on sinulle niin tärkeä niin voidaan yrittää, mutta EI NYT". Eli antoi minulle toivoa hieman. :)
Kuitenkaan en täysin tuohon luota, koska mieli näyttää muuttuvan ihan hetkessä.
Kaikille hirmu paljon onnea raskautumiseen ja odotukseen! :flower:
 
Meillä oli Mae sama juttu miehen kans. Se sano aina et ei viel. Sitte päätin ite etten puhu asiasta enää mitään ja yhtenä iltana, siskon hääpäivänä se sano et nyt se vauva vois tulla. Yritä vaan jaksaa :hug: :heart:
 
Päätettiin ukon kans et yrityskierros 2 vaan putkeen! =) näköjään nuo kuukautiset tulee miten sattuu et kierrosta ei tietookaan... hohhhoijaa.. :( mut nyt päätettiin et ei oteta stressiä ja eletään päivä kerrallaan. eiköhän se toka sieltä joskus tule. B)
 
sinuhe :flower: ONNEA!!!!!
tapsu85 :flower: ONNEA!!!!! Paljon pienille tarraisia sukkasia!!! =)

Tädin piinaamille :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Koville se aina ottaa, mutta ihanaa, kun hänet saapi häädetyksi!!!!! =)

Flunssaa meillä vaivana, mutta torstaina gynelle!!! :D

Plussatuulia kaikille :flower: :flower: ja mukavia ovisaikoja!!! ;) :wave:
 
heissan!!!

mae pidetään peukut pystys,et teille vielä muksu tulee..jos ei nyt niin myöhemmin.Koitahan jaksella :hug:
Eliza mulla sama ajatus tällä hetkellä...tulee ku tulee...mutta varmaan oon sitte kumminki aivan hermona ku menkat lähestyy.Omille ajatuksille ku ei voi mitään :LOL:

siis...APUA...kohtaan pahimman painajaiseni tänään...Hammaslääkärin :( yöllä en nukkunu juuri yhtään ja aamulla ku nousin niin oikee poski ihan järkyttävän kokoinen... :eek: no onneksi sain ajan tälle päivälle.Mä kuulun siihen joukkoon joka pelkää hammaslääkäriä ihan mielettömästi!Viimeisestä käynnistä on ihan 8 vuotta :ashamed: että hampaat on sitte siinä kunnos..ihan hävettää mennä...mut päätin,et nyt kyllä hoidan kaikki kuntoon...pitää oikee ottaa itteensä niskasta kiinni.Tosin nytki jännittää niin paljo et aivan tärisen...toivottavasti on mukava lääkäri :/

Sori...oli pakko purkautua...
Teille kaikille tasapuolisesti jaksut ja +tuulia!!!! :D
 
Mae ja Venla-05 Mun mielestä on turhaa väittää, että naisten mielet ailahtelee, nimittäin meillä kanssa isännän kanssa oli tuo, että hän ei halunnut toista lasta, vaikka kuinka yritin taivutella. Sitten yhtäkkiä sanoikin kesällä, että juu, sitten kun pillerit syksyllä loppuu, ei tarvi hakea uusia. Sitten se yhtäkkiä ihmettelikin, että vieläkö syön pillereitä?! Lopetin heti samana päivänä ja nyt tosiaan heinäkuusta saakka ollaan yritetty ;) Tosin eipä kovin lupaavasti ole alkanut, kun samalla kierrolla ollaan edelleen...
Ollaan nyt kotona, kun poika flunssassa & kuumeessa. Mikäs tässä ollessa.. välillä surffailla netissä ja kattella boxilta tallennettuja ohjelmia sillä välin kun poika nukkuu ;) Tarvis kyllä karjalanpaistikin väsätä uuniin jossain vaiheessa, että isäntä saa ruokaa kun tulee kotio..
 
Toivottavasti Hilbert poika tervehtyy äkkiä. Vaik kyl se on kiva olla kotonakin. Ite oon nyt mahataudissa. Sainpahan onneks tiskattuu. Kisupentu nukkuu ja on koirankin kanssa rauha maassa. Minäpä meinasin tehä tänään tonnikalalaatikkoa.

Hilbert: Esikon kanssa mulla ei ollu moneen kuukauteen menkkoja ja pillerit kun jätin pois tärppäs heti. Eli ei se raskautuminen välttis tarvi niitä menkkoja. Yritystä vaan kehiin kovasti. Kyllä se sieltä tulee.

).( Täti siis yrittää kolkutella. Jännä vaan toi outo painon tunne kohdussa. Ja kn on edelleen kiinni, löysä kyllä mutta niin ollu oviksesta asti. Mitä ei yleensä kyllä ole. Onneks on vuotoa tullu vaan pyyhkiessä. Ja nortsist on rusehtavaa ja nyt vaaleanpunaista. :whistle: :/
 
Mae
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Mae ja Venla-05 Mun mielestä on turhaa väittää, että naisten mielet ailahtelee, nimittäin meillä kanssa isännän kanssa oli tuo, että hän ei halunnut toista lasta, vaikka kuinka yritin taivutella. Sitten yhtäkkiä sanoikin kesällä, että juu, sitten kun pillerit syksyllä loppuu, ei tarvi hakea uusia. Sitten se yhtäkkiä ihmettelikin, että vieläkö syön pillereitä?! Lopetin heti samana päivänä ja nyt tosiaan heinäkuusta saakka ollaan yritetty ;) Tosin eipä kovin lupaavasti ole alkanut, kun samalla kierrolla ollaan edelleen...
Ollaan nyt kotona, kun poika flunssassa & kuumeessa. Mikäs tässä ollessa.. välillä surffailla netissä ja kattella boxilta tallennettuja ohjelmia sillä välin kun poika nukkuu ;) Tarvis kyllä karjalanpaistikin väsätä uuniin jossain vaiheessa, että isäntä saa ruokaa kun tulee kotio..
Vielä mä täällä roikun :LOL: . Joo eli meillä oli niin, kun ilmoitin etten enää hormonivalmisteita käytä (itseni ja muiden vuoksi, myös miehen toivomuksesta) niin mies saa hoitaa ehkäisyn ja silloin totes että ei haittaa vaikka toinen tulis. Tää oli siis toukokuussa. Nyt sitten v-loppuna oli ehdoton ei, ei ikinä. Ja eilen sitten kun sanoin että vien kaikki vauvakamat kirppikselle, jotta ovat poissa silmistä, poissa mielestä, niin isäntä sanoikin "älä vie, jos vaikka tehdään se toinen kun on sulle niin tärkeä juttu, mutta ei nyt"....
Taitaa noilla ukoillakin hormonit viskoa :whistle:
 
Mantana iso kiitos...täällä edelleen jännätään...aika vasta 18...en oo saanu mitään suuhunkaan laitettua...tuntuu jo ittestäki ihan naurettavalta tää pelkääminen,mut minkäs teet.Mäki yritän ajatella,et jälkeenpäin on hyvä olla!!! :D

Meillä myös hormonit huitelee isännyksellä,ei tosin nyt onneksi viime aikoina...mut täs vähän aikaa sitte ku tuli ekoja kertoja puheeksi kakkonen,nii tuntu et sen mieli muuttu sata kertaa minuutis.Lopulta sanoin,et ilmoittele ku oot miettiny.On se itellekki raskasta ku koko ajan saa olla innoissaan ja sit taas pettyä! :LOL: miehet!!! ;)

Venla-05 mulla alko myös menkat tollee et tuli heti punertavaa vuotoa,yleensä tullu rusehtavaa...mut laitoin pillerien lopetuksen piikkiin!tiiä sit :/

eipä muuta...taas tähän väliin...(ai mullako tylsää???)
 
oli ihan pakko laittaa kun luin hampilääkäri peloista, nimittäin itse kuulun tähän kastiin. Vuosia kävin Jyväskylässä pääkaupunkiseudulta perhetutulla, kun se ymmärsi ja hoiti sen mukaan. Viisaudenhampaatkin lähti kivuitta. Pari vuotta sitten löysin ihanan meidän läheltä, mutta kun aika lähestyy niin paniikki iskee :$ ei pysty syömään ei juomaan ja kun pääsen perille, niin vatsa heittää ympyrää :x nykyään kuuntelenkin koko session ajan korvalapuilla musiikkia, ja kummasti helpotti :LOL:
 
huomenia!!!

Ja kuten huomaatte Hehgissä ollaan :LOL: mut oli kyllä kamalan kipee koko toinen poski eilen sen lääkärin jälkeen.Joutuivat poistaan hampaan... :ashamed: mut siis nyt olo ihan taivaallinen.JA onneksi oli lääkäri joka ymmärsi mun pelkoni!!!

meillä ahkerat pupuilut menos...rankkaa!! ;)

Jokos me pian saatais lisää plussa uutisia??piristäis kummasti tätä synkkää päivää!! :D

Jaksut teille :hug:
 
heipsan,täällä nyt odotellaan taas et alkaako ne menkat vai ei.Minkäänlaisia oireita ei kyl ole kumpaankaan suuntaan. Sellasta outoa kipua alavatsassa oli tossa perjantai-lauantai välisenä yönä että joutu ihan päivystyksessä käymään,sattu niin pirusti kyllä että itku tuli. :(
Ja tiedättekö mikä oli meijän "arvauskeskuksen" diagnoosi tälle kivulle? No ilmavaivojahan ne on! prkle.... Eikä muuten varmaan ole,kyllä mä tiedän millon mua pierettää tai putki on tukossa vaan tuo oli niinku kouristus tai supistusmaista kipua,mikä oli mulle ihan uutta. Verinäyte otettiin mutta soittelin sitten tänään uudestaan ja kysäisin että oliko siinä labrakokeessa raskaustestiä ollenkaan ja eihän siinä ollut. Nyt mun pitäis saada omalle lääkärille aika et laittas mulle lähetteen ultraan ettei vaan olis kystat kasvanu ja puhjennu.Mulla oli joskus oikeen isoja kystiä ja nyt pelkään että taas on. :(
Toinen mikä on niin pelkään sitä et olis kohdunulkoinen,testiä en kyl oo tehnyt kun eivät oo postissa viel tulleet. Kipu on jotain kauheeta,välillä tuntuu kun vitasis ihan persiistä asti ja oikeen missään asennossa ei oo hyvä olla.
Mies nauroi että sulla on varmaan niitä jälkisupistuksia.Joo-o nehän tuleekin vielä 7kk synnytyksestä... :LOL:
Et vähän oon kireellä tuulella täällä,ei oikein osaa relatakaan.Toivon tosiaan että kivut nyt pysyy vaan poissa.

Onko kukaan kirjottanu näille nettiennustajille? mä laitoin madammammalle viestiä ja vastaus tuli.Meille olis sen mukaan tulossa 5 lasta.(oho!) vieläkö 5... Eli tyttö elokuu 2008,tyttö maaliskuu 2010,tyttö+poika kesäkuu 2012 ja sitten vielä poika marraskuu 2017. Et aika tiuhaan tahtiin noita tulis sitten siunaantumaan. =)
No ei,mä luulen että jos tuon yhen sais pyöräytettyä niin meijän lapsiluku olis täynnä.(siis jos malttaa kun nyt jo niin ikävä sitä vauvamasua ja muita raskauteen liityviä ihanuuksia) Mut näin luulisin että 2 riittää. Voipihan tuo olla että meille vaan tuo yksi tulee jäämään jos ei se kakkonen ala tarttumaan. Tuosta yhdestäkin olen hirmu kiitollinen,en olis uskonut että edes yksi saataisiin niin pitkän odotuksen jälkeen.
Mutta noista ennustuksista,nehän on sellasia leikkimielisiä ja ihan mukavaa puuhaa näin kuumeen keskellä. :) kertokaahan jos on kokemuksia. :)
 
Sain aamulla testiin haamun :heart: toivottavasti pitää paikkansa toi apteekin oma testi. Ainakin esikolla se näytti. Mulla oli esikosta ja kahet "menkat" ennenku testi näytti plussaa....

Nyt olis sit neidille tulos pikkusisko tai -veli. Toivottavasti kaikki menis hyvin. Heti hiipii mieleen pelko ed. raskaudesta :(
 
Venla-05 Täältä lähteepi ison isot onnittelut!!!mä myös tein sillon esikolla,jut tolla apteekin omalla haamun.Ja eikös kaikki aina sano,et ei sitä haamua tuu jos ei raskaana oo...Yritä ajatella positiivisesti vaikka mvarmasti on vaikeaa.Mutta mä lähettelen täältä korkeat läjät tarrasukkia pikkuselle josko se auttais!!! :D Onnea :flower:

Aamu81 mä kyllä jo soittelisin langat punaisena lääkärille ja vaatisin sitä ultrausta!!oikeesti ei tommonen kipu oo normaalia,eikä kenenkää pitäisi joutua sietämään sitä!soita ihmees ja jos ei (toivottavasti ei) mitään kummempaa oo tekeillä niin saatpa ainaki varmistuksen.toivottavasti pääset pian kamalasta olostas :hug:

Meillä myös ollu keskustelua lapsiluvusta.Isäntää vissiin hirvittää tää mun "ikuinen vauva-kuume"!!! :LOL: no puhuttiin,et 2 tai 3 olis hyvä...JOs niitä siis siunaantuu...ei kumminkaa silleen oo hirveen suuri ero kahesta kolmeen,mut sit kolmosesta neloseen onki...tulee auton vaihdot ym...mut saas nyt nähä...
Oviski vissiin koputtelee nurkan takana...peittoja pöllyytelty ihan mukavasti...kyllä se tästä :whistle:

Mukavat päivän jatkot!!! :heart:
 
Onnittelut Venla05 plussasta :flower: kyllä me jossain vaiheessa perässä porskutetaan =)

Juu tätä omaa napaa vielä. Mä oon soitellut nyt omalle lääkärille aikaa ja en saa sitä koska lääkäritilanne on heikko. Käskivät mennä yksityiselle. Mutta mulla ei oo rahaa just nyt mennä sinne. :(
Mä pyysin silloin jo siltä päivystyksen lääkäriltä että voisinko päästä ultraan jo sieltä että näkis mikä on hullusti niin ei ole kuulemma niin akuuttia vaivaa mulla että tarttis päästä.Että kyllä nämä ilmavaivoilta vaikuttaa (ja paskat!).Mun vatsa turposi siitä kouristuksen voimasta jo niin että mieskin oli kummissaan,mutta ilman pieremistä se kyllä laskikin kun kipu alkoi hellittää. Oma vikahan se tietysti oli varmaan kun pahin kipu oli jo ehtinyt kaikota automatkan aikana sairaalaan niin silloin en enää itkenyt kivun takia.Ehkä olis varmaan sit pitänyt soittaa ambulanssi kun kivut oli alkanu. Mut en kuitenkaan sit raaskinu ja mies oli valmis viemään mut vaikka minne siinä vaiheessa. Mutta on tää niin uskomatonta nää terveydenhuoltopalvelut kunnallisessa. |O :(
nyt on kyllä ollu kivuton päivä mutta ens viikolla pitäis lähtee lomille niin sit onkin jo veemäisempi juttu jos siellä alkaa tuo kipuilu. :(
Mut elämä on...taas.
 
Venla-05 onnea!!! :flower:

aamu81, syvältä noi kunnalliset on joo. mun ystävän äiti sai aina lääkärille ajan, kun alkoi sanoa jostain säädöksistä tai jostain, että on luvattu pääsy lääkärille samana päivänä. jos ei omalle, niin sitten pitää määrätä toiselle. ja kummasti aina löyty aika jostain. multa ei kyllä onnistuis, kun tollasessa vähän huono kovistelee. Toivotaan että kivut pysyis poissa, ja menis ohi! :hug:
 

Yhteistyössä