Pikkukakkosta toivovat


Huomenia tännekin kaikille... |O Flunssa pahenee ja kurkku on tosi kipiä. :headwall: :snotty:
Kävin eilen neuvolan gynellä ja näinhän siinä kävi, jotta nyt odottelen 3viikkoa labraan kokeisiin pääsyä! Valtava määrä hormoni ym. kokeita otetaan. Olen kyllä samaa mieltä tuosta kunnallisesta, jotta ei meinaa eteenpäin päästä ja yksityiset maksaa maltaita. Ainakin näin kodinhoidontuella ollessa ei raaski. :headwall:
Nyt yritän parannella tätä flenssua ja kohti ovista tikutellen pian! =) Jospa Luonto äiti tulisi apuihin... =)

Venla-05 Mahtavaa!!! Todella sydämen täydeltä onnea plussasta!! Pienelle paljon tarraisia sukkasia!! :flower: :hug:

Plussauutiset mukavia, joten nyt paljon plussa onnea kaikille!!! :flower: + + + + + + :flower: :wave:
 
Onnittelut täältäkin plussaajille! :heart:
Minulle voi päivittää kp 2 eli eilen alkoi menkat. Mutta ei muuta kuin uuteen kiertoon taas. On tässä ainakin se hyvä puoli että tulee tehtyä kunnon viikkosiivous kun alkoi tää tyypillinen menkkasiivousvimma iskeä =)
Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia kaikille!
 
Mantana koitahan saada ittes kuntoon...kurjia noi flunssat ku tulee ja kiusaa ihan viattomia ihmisiä!! :hug: ja jaksuja labran ootteluun!
buffo pahoittelut menkoista!ja rutkasti onnea uuteen kiertoon.Käytä siivous vimma hyväksi,onpahan jotakin hyötyä noista menkoistaki
:LOL:

omaa).( ei kummia.Siivonnu oon ku heikkopäinen.Aamusta oli pakkasta,joten heitin matot ja peitot pihalle ja niin ihanan raikkaita oli ku sisälle raijasin!Kävelyllekki poitsun kans kerittiin..eli ihan jees tähän asti!nyt sitte vaan isännystä oottelemaan töistä ja sit viikonlopun viettoon!

Hauskat viikonloput ja laittakaapa ahkerasti niitä kakkosia alulle ;) :D (sehän on niiiiiin helppoa)ja plussa tuulia tietty puhaltelen :whistle:
 
Ihanaa viikonloppua kaikille =)

Mulla kans kauhee siivousvimma ollu. Ihana illalla käydä saunassa ja olla vaan. Hyvä mieli kun on saanu siivottua. Kohta keittiöremontti valmis. Eilen saatiin uus uuni ja liesi käyttöön. Ostettii ihan uudet kattilat ja pannutki ;)
Innostuin sitten tekeen mustikkapiirakkaa, omenapiirakkaa ja kinkku-paprikapiirakkaa. Kohta kaikki syöty. Mun isä täälä auttamassa meitä, menny ku kuumille kiville :D

Tänään pojalla oli labraan aika, ottivat verta. Siitä sitten allergiatestit. Toivon mukaan mitään ei löytyisi. Tuossa vasta testaavat ne yleisimmät ruoka-aineet. Kananmuna, maito yms. Viikon päästä saadaan tulokset.

Ovistestit otin eilen käyttöön. Sillon tuli tooosi haalee viiva, nyt tuli paljon selkeempi. Ja tuon jo näkee, ei tarvi tihrustella. Eli veikkaan että ovis on sitten sunnuntaina tai ens viikon alussa. Vahvan viivan jälkeenhän menee n.24-36h että ovuloi.
 
Huomenta! Täällä sinnitellään... :snotty: Eilenpä olin sitten vielä kamalan migreenin kourissa! :headwall: Ohops pitääkin tuo lopettaa, jotta pää paranee.... :LOL: vieläkin on kipukohta hellänä, mutta flenssu hieman helpottanut; kuumaa mehua menee paljon! =)
Aloitanpa oviksen tikuttelun tänään, jotta ei ovis mene ohitse viheltäen! :p ;)
Mukavaa lauantaita kaikille! Plussa puhureita!!! :flower: + + + + :flower: + + + + :flower: :wave:

 
siis argh |O mä en ala...nyt ottaapi päähän ja oikee huolella :headwall: |O niinku siinä hammaslääkäri käynnis ei olisi tarpeeksi kestämistä sain vielä hiivan |O sain siihen hampaaseen penisiliini kuurin ja se yleensä aiheuttaa mulla hiivan.Eli joo ennalta arvattavis,mut oliko sen pakko tulla just NYT????eli oviksen olis niinku tänään/huomenis...ei paljo nappaa koko sänky touhu...KYllä vastustaa :'(

sori vuodatus...oli pakko :D

toivottavasti muilla parempi päivä!!! :LOL:
 
Ja tänne voi merkkailla että kp.1. Lähti sitten se 5 kieppi käyntiin :eek: Ei taida se kakkonen tulla sen helpommalla :kieh: No mutta eikun ovista vaan odottelemaan ja peittoja pöllyyttämään ahkerasti :whistle: :D Huomenna mennään poijjaan kanssa uimaan aamusta :) Ei olla vielä keritty tänä syksynä kun on ollu kaikkee menoja ja kipeilyjä(siis minä :whistle: ). Ja huomenna vihitään meidän yläkerta kaäyttöön!!! :heart: Remontit on valmiit, onhan niitä pitkään ja hartaasti tehtykin :LOL: :LOL: En oikein malta oottaa että pääsen roudaan kamoja sinne :saint: Poikakin saa oman huoneen ja pääsee tavan sänkyyn nukkumaan!
Tapsulle :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Huomenta pitkästä aikaa!

Olen tosi pahoillani tapsu, iiiiso hali :hug: !

Ja isot kukkapuskat kaikille tällä välin plussanneille :flower: !

Tänne kuuluu ihan normaalia, viikkoja on 8? ja oon jo viikon verran voinut huonosti. Kahvi on ihan yöh ja päivät kuluu kun mietin, että mitähän voisin laittaa suuhuni, ettei verensokeri laskis liiaksi ja tulis sen takia huono olo ja toisaalta ettei se syöminen tai sen haju tekis huonoa itessään. Aika vähissä on syötävät, hedelmiä lähinnä. Vähän kyllä tuli puusta tää huono olo, eihän sen viel ois pitäny alkaa, mutta kuulemma se kakkosella alkaakin aikasemmin kuin ykkösellä...
 
Päiviä tännekin. Mihinkäs meikäläiset kp:t oli listalta hävinnyt :eek: ? Kp 71 olisi nyt ja yk 1.. Teroluteista otin eilen viimosen, joten eiköhän se täti kohta kaarra paikalle.. On kohta joku appelsiini nenässä, jos ei vieläkään mitään tapahdu.. Se on kyllä kumma, kun esikoista yritti, niin vaikka 8 kk yritettiin, kierrot oli aina sen 28-29 vrk, niin kumma, kun nyt meni näin sekaisin..
 
Tapsu85 :hug: olen pahoillani. Jaksuja!

lokakuun eka ja samalla kp1. eli ehti se kierto taas aika pitkälle, tais olla 40. nyt sitten kärvistellään tädin kanssa, ja poikakin sai flunssan eikä oo kolmeen yöhön nukuttu |O mulla täti tuo lähes aina masiksen, joten ei nytkään jaksa oikein muuta kirjotella, joten

viikonalkuja!
 
heipsan vaan kaikille!

eräs äiti 79 kiva kuulla sun kuulumisia!!!toivottavasti olos helpottuu...tai ettei pahoinvointi ainakaa hirveen kauaa piinaisi.nopeeta se aikaki vaan menee,jos sullaki jo viikkoja 8 kasas :D

Hilbert eiköhän se täti sieltä kaarra,et ei vielä mitään appelsiinia sinne nenään tungeta! :LOL:

Joshua pahoittelut tädistä :hug: ja toivottavasti poitsu paranee pian.Meillä onneksi pojan flunssa rupeaa olemaan taka vasemmalla...johan sitä kestiki!!!

omaan ).( ei mitään uutta auringon alla :D tää on sit rasittavaa,yhtä suurta oottamista koko touhu!eka ootellaan ovista sitte mahd.menkkoja...ja jos plussa tulee niin siitä se oottaminen vasta lähteeki huoh...rankkaa :LOL:

hyvät maanantai päivän jatkot!!! :wave:
 
Tapsulle iso :hug: .

En muista milloin olen viimeksi tänne kirjoittanut, mutta ovista täällä edelleen tikutetaan. Haaleaa viivaa tullut nyt kolme päivää. Eilen oli paljon tummempi kuin tänään. Eilen oli myös ovikseen viittaavia nippailuja ja limoja. No taas huomenna jännään millainen jälki tikussa on. Mielenkiintoista seurata näin tarkasti oman kehon toimintaa, kun ennen esikkoa söin niiiiiin kauan pillereitä ja esikko sai alkunsa toiseen kiertoon pillereiden lopetuksen jälkeen. Silloin ei edes kerinnyt alkaa yrittää ,kun tärppi tuli.

Venla-05 vielä Onnea hurjasti :heart: :flower:
 
Olettekos täällä?
buffo.....tyttö 06/06.................kp 35/30.....yk 10
sinuhe.....poika 05/06..............kp 36/26-27.....yk.3
Merika.....05/04.......................kp 37/28.....yk.8
katbe.....12/05.........................kp 40/30.....yk.3
Aamu81 tyttö 02/07................kp 41/32-39.....yk.4
Eliza.....Tyttö 04/04..................kp 46-30.....yk.1
Iintiltu.....Poika 03/06..............Kp 58/30-35.....yk.1
Höpöli.....Tyttö 06/05 ..............kp 70/28-30.....yk?


Jos teitä ei näy niin laitan taustailijoihin.
 
hello!!!
Äippä2006 buffo ainakin on mukana.sillä kirjotus tän sivun 19 yläpuolella.sillä kp 6 menos!!!muista en tiiä!

täälä ei yllättäen mitään uutta!
eilen tuli postis josefssonin paketti!!!jees sain uuden päiväpeiton ja tyynyn päälliset,nyt on kivan näkönen makuuhuone.Kyllä pienestä tulee ihminen onnelliseksi!! taas tollanen tylsä syyssää...ei onneksi vettä tuu,ainakaan tällä minuutilla :Dvähän niiku tekemisen puutetta!

no kivat päivän jatkot!!!onkos kellään jänniä päiviä??yhtään testailuja tulos? :D ++++tuulia :whistle:
 
Tein äsken testin ja sain hailakan haamun!Nyt on tasan kaks viikkoa oviksesta ja testi oli mammaksin.Pitää käydä ostaa apteekista kunnon testi ja tehdä se aamupissasta.
Ajattelin et oisin testannu vasta loppuviikosta,jos menkkoja ei kuulu,mut en malttanut,ja nyt sit mietityttää onko positiivinen vai ei :ashamed:
 
Hep, Äippä2006 Juu täällä ollaan, meni varmaan ohi tuo mun aikaisempi kp-päivitys viesti, mutta tosiaan kp 6:lla nyt mennään.
Kiitokset Nasuliinille että muistit! =)
On kyllä kurjia nämä kovin märät kelit, nyt täällä päin kyllä onneksi paistaa että jos iltapäivällä päästäisiin puistoilemaan neidin kanssa.
Onnea Bamselle haamusta.
Niin se alkoi lokakuu ja alkaa hieman stressaamaan tuo neidin hoidon aloitus eli siis ensi kuun alusta pitäisi alkaa. No toivottavasti pian tulisi plussaa niin ei joutuisi kovin pitkään hoidossa olemaan.
Mutta mukavaa viikonjatkoa kaikille ja plussatuulia!
 

Yhteistyössä