Pikkukakkosta toivovat

Toivotaan että alkaa tulemaan plussia myös raskaustesteihin :heart: :heart:
Bamse sekin on muuten aika ihana tunne kun siihen saa plussan ja tietää että ainakin ovuloi. =)
Mä otan ens kierrossa kans ovistestit jos ei nyt oo tärpänny.
 
Huomenta vaan.

Äippä2006. Täälläkin karmee flunssa. Ja menossa kai kiertopäivä 35/21-28-x.

Tuo x sen takia, että en jaksa uskoa, että raskaana olisin. On nimittäin stressiä ja tämä kamala nuhakurkku, joten varmaan vaan siksi on menkat myöhässä. Rinnat on kyllä kipeet, mutta ilmapallomahakin on ilmaantunut, joten eiköhän ne tädit kohta tule kylään. Testannu en ole. Testaan (jos ei menkkoja kuulu) sitten kun mies tuo testin kaupungista tullessaan, täältä kun niitä ei voi ostaa, enkä viitti netistä tilata, kun niiden ollessa vielä postissa, kääntyiskin näkyviin kiertopäivä 1 ja kun ne vihodin ois perillä, niin olisivat siinä vaiheessa turhia... ja sitte patittais.

Onneks sentään on Bamse saanu ovistestistä plussan, niin edes jonkunlaisia plussatuulia täällä viuhoo...
 
Tervetuloa kaikille uusille! =) :flower:

Eipä oo tullu taas kirjoteltua tänne kun on olevinaan ollu kiirettä. Omaa napaa sen verran että ovis oli ja meni(varmistin vielä tikuttamalla)ja en muuten ikinä ole saanut niin vahvoja kahta viivaa ovistestiin ikinä! :) ja tietty käytettiin hyväks kaikki maholliset tilanteet ;) joten nyt vaan sit odotellaan taas että venähtääkö kierto vai tulisko plussa r-testiinkin (voi kun tulis...) :)
Täytyy toivoa että niin kävis mahollisimman monelle. =)


Äippä2006 mulla kans ollu tuota ilmiötä nyt että hirveesti on janottanu,ja pissillä saanu juosta yhtenään.Mulla oli sillon ihan alkuraskaudessa toi ilmiö myöskin että öisin sai käydä parikin kertaa veskissä mitä ei yleensä tarvii tehä. Nyt ei kyllä öisin oo tarvinnu käydä. Mut tosiaan,pissi haiskahtaa hirmu voimakkaalle. Mietin jo että oliskohan mulla vti,mutta siinä kyl olis kirvelyä ja muuta oiretta sit kans.

Mul olis vähän tyhmä kysymys teille... :ashamed:
Mietin tuossa kun noina tärppipäivinä puuhasteltiin niin valuuko teillä heti simpat ulos vai jääkö ne sisään killumaan? Meinaan mulla tulee vasta seuraavana päivänä tavara ulos.. ja ei oo kivaa se..tahrii sun muuta. Jostain luinkin että se voi olla vaarallista jos se möhnä jää sinne pitemmäks aikaa kokonaan(siis ainahan sinne jotain pitää jäädä jos meinaa raskautua),voi aiheuttaa jotain tulehduksia. Mies vaan nauroi että hyvässä tallessa ne siellä on.. Mut mua ei sit taas niinkään naurattanu.Oon mie kyl pöljä,kun ressaan tämmösiä. :ashamed:

Meillä tuli vauvauutisia sukuun tuossa perjantaina,mun pikkusisko odottaa kaksosia :) eka fiilis oli että voi ei(ite kun niin kovasti toivoo kanssa) mutta kyllä mä olen iloinen sen puolesta.Se yritti niin vakaasti salata sen raskauden mutta oli sitten käyny ultrassa perjantaina niin päätti sit kertoa kun vielä kaks vaaviai on tulossa.Eli suurperhettä sille nyt pukkaa,2 muksua jo ennestään,vanhin on 3,5v ja nuorin 1v. =) että vauhtia varmaan tulee riittämään =)

Mutta nyt ruuanlaittoon,isännys tulee töistä kohta kotio joten hyvää syksyistä päivänjatkoa kaikille! :wave:
 
Menee aika niin siivillä tuon ekan kanssa että unohdan täällä käydä!!
Meillä ensimmäinen ilmoitti tulostaan tosi myöhään ja oikeastaan mitään oireita ei ollut. :hug:
nyt sitten odotellaan josko toinen tärppäisi kuinka eroaisi.

Kuukautisiin en luota koska ekasta ne tuli aikas pitkälle ja siksi sitä ei edes tajuttu :) Onkos muilla menkat tullut vaikka raskaana on ollutkin??

Plussatuulia kaikille :flower:
 
Kp1/28-(31)40 ja sitten vaan odottelen ensi viikon torstaita, kun gynelle menen! :ashamed: =) Ovistikkuja lisää tilaan, foolihappoa ja vitamiineja hakemaan apoteekista! Greippimehua nyt vältän, koska lisää sitä hiivaa meikäläisellä! =)

PALJON ONNEA eräs äiti 79 MAHTAVAA!!!! PALJON PIKKUISELLE TARRAISIA SUKKASIA!!! ONNEA!!!! :flower: :hug: :heart: :wave:

Tädin piinaamille :hug: ja Paljon tulevia plussa uutisia meille kaikille!! :flower: :flower: + + + + + + + + + + :flower: :flower: :wave:
 
tuli kyl vähän verta odotuksen aikana. ekalla kerralla luulin että se pahin tapahtuu mutta onneks se meni päivässä ohi ja raskaus jatkui. :) 3 kk peräkkäin niin tapahtui mutta sitten se loppui. Lääkäri mulle sanoi että se on hyvin mahdollista että vuotaa jopa enemmän ilman mitään vaaraa jos ei ole särkyjä hirveemmin... :/
 
heipsan!!

Eräs äiti 79 Onnea :flower: ja pikkuselle paljon tarrasukkia :heart:

Kyllä noita plussa uutisia vaan tulee,hitaasti mutta varmasti,ihana juttu!! =) :heart:

Mantana mulla sitte samat eli kaikki maholliset keinot käyttöön!tosin gynelle en oo menos ;) mut vitamiinit ja hapot.Mehun laitoin pannaan ku mulla myös aiheutti pieni muotoista hiivaa..ei kiva :LOL:
Oikeestaan tässä kierrossa vasta alotetaan varsinainen yritys...siis tokihan sitä oli jo viime kierto,mut aina joka paikas sanotaan,et pillerien jälkeen olis hyvä olla yks kierto välis ennen plussaa...Katotaan nyt kauanko täs saa(lue pitää) sitä plussaa ootella.

Ihanan syksyinen ilma,arska paistaa B) tultiin juts poitsun kans lenkiltä.

nyt sapuskan tekoon! :wave:
 
Miks tää on yhtä piinaa aina ku menkat lähestyy...hitto :kieh:
Aina niin "sekavat" tunteet..tuntuu et ne varmana alkaa. mut välil tuntuu että voishan sitä olla raskaanaki. Mutta kun ei uskalla toivoa liikaa, ettei putoa sit liian korkeelta. Kun tuon ekan kans ei helppoa ollu raskautua. Niin miksi nyt raskautuis helpommin...ääh ku hankalaa :headwall:
 
ihanaa kun tosiaan alkaa noita plussia tulla,hitaasti mutta varmasti! =)
Nyt tytöt pistetään tässä ketjussa tuulemaan,ja alotetaan massaraskautuminen =) saahaan sit ens kesälle oikeen vauvabuumi aikaseks ;)
Nyt oon huomannu kun tää vauvakuume vaan nousee niin jokapaikassa on vauvamasuja.Ne on niin ihanan näkösiä että tahtois jo oman...
Ja kun tuo pikkusiskon mahakin alkaa jo pyöristyä niin huimaa vauhtia että todellakin omaa masua tahtois päästä kasvattamaan. :)
Meillä mieskin tuntu niitä masuja bongailevan jo kuumeisesti.aina muistaa huomauttaa kun jossain sellanen näkyy. =)

Miten teijän miehet suhtautu masuun raskausaikana? Olivatko silittelemässä ja juttelemassa masulle tms? olis kiva tietää noin muuten vaan :)
Meillä vaan ihmetteli että ohhoh onpa sun masu taas kasvanu äkkiseltään. Kyllä sesit loppuaikana otti jo hieman kontaktia masuasukkiin juttelemalla masulle. :) hassua sinänsa kun muuten on niin äijää kun olla voi niin oma vaavi tekee niin pehmiksen =)
 
Mies jutteli masulle ja silitteli, kokeili ku vauva potki ja liikku..oli hirveen huolehtivainen. Neuvolassa oli melkein aina mukana, vaikka ei mitää ihmeellistä tapahtunutkaan. Kuunteli sydänääniä innoissaan ja ultrissa oli aina mukana.
 
Onnittelut täältäkin eräs äiti 79:lle, ihana että saadaan meidän ketjuun taas plussia, toivottavasti tulee tälle kuulle vielä muitakin perässä.
Meillä miehen työkaverille syntyi vauva sunnuntaina. Olen ajatuksissani mukana elänyt heidän odotustaan kun on miehen mukana juttuja kuullut ja nyt oli ihana kuulla että on heillä oma käärö sylissä, ihan tuli tippa linssiin vaikken ole edes tätä uutta äitiä ikinä tavannut. Taitaa olla vähän herkkis tämä mamma...
Kiitokset Nasuliinille kauniista sanoista viime viestiini. Vasta elokuulla laitetiin lähete hoitoihin, joten ihan kiva oli tosiaan että sitten puolen vuoden sisään siitä pitäisi päästä hoidot sitten aloittamaan. Minulla on kyllä sellainen perussairaus joka saattaa nopeuttaa tuota hoitoon pääsemistä, tiedä sitten.
Mutta nyt kaikille mukavaa viikonjatkoa ja plussaonnea matkaan!
 
Mä en osaa enään laskea.
Eli heinäkuussa jäi pillerit. menkat alko melkei heti eli 20.7 yritys alko sit ku menkat loppu.heinäkuussa. seuraavat menkat alko 20.8 ja sit alko toinen yk. tänään alko menkat eli 18.9 ja mun laskujen mukaan meil alko yk3.
Laskenko oikein, vai enkö käsitä??? :LOL: :LOL: :headwall: :headwall: :headwall:
 
eräs äiti 79 onnea!! :flower:

on kyllä ihana kuulla näitä uutisia. :)

aamu81 meillä taputeltiin ja tunnusteltiin vatsaa tasasesti plussatestistä lähtien. ja kun poika välillä "liikaa" potkiskeli niin sitten isukki höpötteli että pitää ottaa rauhallisemmin ym. :D ja kyllä se välillä yritti kuunnellakkin..

omaa napaa.. ihan oudosti käyttäytyny mun kroppa ehkäsyn lopetuksen jälkeen. Täti tuli ja lähti, sit vuorokauden kuluttua vähän tiputti, sit taas ei ja sit taas joo.. eli sitä jatku 5pv. nyt kun alotin vitskut niin on taas pari iltaa tiputtanu sellasta rusehtavaa .. SUPER ärsyttävää tällänen :kieh:

sellasta tänään.. jaksuja kaikille! :hug:
 
Onnea plussanneille!!!
Oltiin toissa iltana katsomassa kaverin ihanaa parin viikon ikäistä vauvaa. Tietty halusin ottaa syliin ja voi jessus kuinka mustasukkainen meidän poika oli! Siis juoksi heti siihen viereen, alkoi itkeen ja huutaan äitee, ei vauvaa, vauva pois! Oli otettava sitten sekin syliin.. Väistämättä tuli mieleen siinä, että kuinkahan sitten käypi, jos joskus tässä raskaudutaan, kun poika on niin ollut kaikkien huomion keskipiste..
Itselle ei mitään uutta, tätiä vaan ei näy ja oliskohan jo 4 vai 5 negaa tehty.
 
Onnea täältäkin plussanneille!!

Mulla poika vuoden eikä sano mitään kun on vauva sylissä,onneksi. Olen kyllä pienestä asti pitänyt muita lapsia jotta tottuu. Ei tota kiinnosta :)

Serkkutyttö oli juuri myös todella mustasukkainen...ja huusi aina kun sen äiti tai isä otti meidän pojan syliin. Ja tietysti sit otettiin serkkukin syliin ja vauva pois. Itse olen sitä mieltä että ei lapsi voi päättää ketä vanhemmat sylissä pitää...

Mutta toivottavasti nenee teillä ohi,meillä serkkutyttö saa vieläkin välillä kohtauksia!!!
 
Ei meilläkään aikaisemmin ole ollut mitään tuollaista. uskoisin sen johtuvan siitä, kun olen painanut töissä pitkää päivää pari viikkoa, enkä nähnyt poikaa muuten kuin silloin kun hän on mennyt nukkumaan ja kaiken lisäksi oltiin viikonloppu reissussa ja poika mummilla hoidossa, niin varmaan tuon takia tuli pientä omistushalua äidistä.. :/
 
Päiviä, täällä kans kirjoitellaan pitkästä aikaa. Kiirettä on pitänyt! Onnea kovasti Eräs äiti 79 ja vauvaliimoja sinne myös lähettelen!

Voi teitä onnekkaita piinailijoita, yrittäjiä ja puhumattakaan plussailijoista! Täällä yhä kärvistellään, että milloinka sopis aloittaa yrittäminen. Toisaalta tuntuu, että aika matelee (kun on yrityksen aloituksen odottamisesta) ja toisaalta kiittää (kun on puhe töistä, opiskelusta jne.) tuntuu, että kaikki deadlinet kokoajan lähestyy supervauhtia. Tänään oli tytön 1,5-vuotis neuvola, vai onhan tuo jo kohta 1 v ja 7 kk. Kaik hyvin ja kehuttiin, että onpa harvinaisen rauhallinen tyttö - heh, onneksi eivät näe häntä kotona...kyllä sitä aina niin mallikelpoisesti käyttäydytään näissä, vaikka hyvähän se toisaalgta on, joillakin ihan päinvastoin.
Päivänjatkoja kaikille! Nyt pikapiihtamiset muilla ketjuilla ja sitten takaisin töiden pariin!
 

Yhteistyössä