Pikkukakkosta toivovat

huomenta!!!
tääläpäs on hiljaista...hmm...kiireitä vissiin! :D
Mae ei auta ku toivoa parasta!!! :LOL:

vitsit oikeesti,täälä sataa taas..tylsää.saa unohtaa ulkoilut ku vettä tulee ihan kaatamalla.Mitähän sitä touhuais...ikkunoitakaan en saau eile pestyä ku 5,eli vielä olis urakkaa jäljellä.mut ei sitäkään sateella huvita.no eikö tää tästä...
olipas oikee valivali :ashamed:

olkaa te muut positiivisempia!!!! =) :hug:
 
Mae :hug: Tsemppiä! :wave:
caffee81 :hug: Jospa sieltä myöhäinen plussa tulisi... peukut pystyssä!! :wave:
Minulla nuo kierron pituudet vaihtelee, niin nyt kp27/28-(34)40 välissä edellisen kierron pituus eli ei mittään kiirettä vielä testailemaan! :headwall: Mutta, jos menkat alkaa niin olen valmis siihen! Gyneaika kahden viikon päästä! :D

Tsemppiä kaikille ja tädin riivaamille :hug: :hug: :hug:
Plussatuulosia hönkäilen kaikille!! :flower: + + + + + + :flower:
 
kp 1/28-34

Rankkaa on...Jotenkin tuntuu, etten jaksa enää yhtään oviksen kyttäystä enkä sitä kamalaa odottelua, että tuleeko täti vai ei. Ei vieläkään toista vauvaa suotu meille Jo 6 pitkää kuukautta takana tätä yritystä...
 
Moikka,

Täällä on nyt ollut vähän hiljaiseloa myös. Aloitin käymään osa-aikaisesti töissä ja sitten on tullut seurailtua tota bb-taloa :ashamed:
Sen verran uutta että hoidoista tuli kirje että tavoiteaika on että tammikuun puoliväliin mennessä tulee aika ekalle käynnille. Silloin varmaan alkaa sitten kunnolla se meidän kuumeilu kun en jaksa oikein tähän luomutärppiin enää uskoa. Mutta ihana ajatella että ehkä ensi vuonna syksyllä tai talvella sitten voisi se pikkukakkonen meidän perheeseen tulla.
Mutta kaikille plussatuulia, lueskelemassa käyn kyllä päivittäin miten teillä muilla asiat etenee.
 
Menkat sitten alkoi täälläkin taas, kierron pituudeksi tuli 36/28, joten se siitä säännöllisyydestä, testatakin ehdin, kun ei ole ikinä ollut myöhässä aikasemmin. Joten yk 4 menossa nyt.
Ja flunssasta tais ne kaikki oireetkin johtua, sain oikeen kunnon räkätaudin ja olen potenut sitä nyt jo viikon, joten ajatukset ollut vähän toisaalla nyt. Ehkä hyvä niin ;)

Mutta siis mukana ollaan edelleenkin! =)
 
Mae
|O tää turvotus on ihan hirveetä.... Eli se sitten siitä haittavaikutuksilta säästymisestä. Tässä kierrossa tuskin edes ovuloin, koska aloitin sen kuurin kp15 ja syön sitä kp28 asti ja sen jälkeen pitäis täti tulla. mutta ehkä sitten ens kierrossa :D Ja kun mun pitäis sinne töihinkin mennä :headwall:
caffee81,mammukka75 ja kaikki muutkin :hug:
 
Täällä ollaan. Kp 19 ja yk 3. Meillä kävi ukkonen kylässä ja hajotti kaikki sähkölaitteet, enkä siis oo päässy koneelle. Kiitoksia että olette pitäny listoilla kuitenkin. Yritän päästä hieman ahkerammin. Ehkä oma kone saadaan ens kuun alussa.
 
Huomenia!!!!

Venla-05 kiva kuulla sustakin!!!!tais olla teillä isokin ukkonen jos kaikki laitteet sai rikki... :/ kamalaa...

Mae voi nenä...no jospa ne haittavaikutukset jäis vaan tohon turvotukseen?!toivossa on niiiiin hyvä elää! :D

buffo sehän on ihana ku saatte sinne hoitoihin kummiski jo noin pian mennä...tosin en tiiä ootteko jo kauan ootellu pääsyä?mun tuttavat on ootellu jo reippaasti yli vuoden.Ja toivon koko :heart: että saatte sitten toiveennne toteutumaan!!

coffee81,mammukka75 pahoittelut tätösestä :hug: ja eiku uudella innolla uuteen kiertoon!

Ja vielä kaikille flunssan riivaamille suuri voima :hug: toivottavasti parannutte pian!

Meillä tänään ohjelmas serkun muksun synttärit...Ihanaa :LOL: eiku oikeesti,kiva ku saa jotain ohjelmaa tähänki päivään.
Mulla ei niin minkäänlaisia tuntemuksia.Uskoisin,et täti kurvaa alku viikosta paikalle... :headwall: no eihän tää ollu ku vasta eka yk.eli ei valiteta...ainakaan paljoa!!! :LOL:

Hauskat lauantai päivän jatkot!!! =)
 
Jep, toista tännekkin yritetään.
Luulin sillon että toisen vauvan tulo ei jännittäis nii paljoo mut mua jännittää jo nyt kun en ole VIELÄ raskaana!
:LOL:
mulla tyttö on 04/04 syntyny kp olis varmaa 28-30 ja yrityksii on vasta kertyny 1

:)
 
Hei kaikki !

Täällä olisi myös yksi pikkukakkosta toivova ! Eli meidän tyttö on syntynyt 0806 (28.8 ,joillakin oli sama päivä :heart:). Nyt menossa kp 4/28-50 yk.3. Epäsäännöllisyys vaivaa ,kun vielä imetän esikkoa.

Hei, hei ..lähdemme ulkoilemaan tytön kanssa ,kun koko päivän jatkunut sade lakkasi ja aurinko paistaa :)
 
Täälläkin toivotaan kakkosta ja kp 20/28 ja yk 8. Esikoinen syntyi 05/04 ja kyselee kovin koska meille tulee vauva :) Ekaa yritettiin enemmä ja vähemmän siinä vuoden päivät. Mutta katsotaan joskos tärppäis ja pysyiskin sielä. On joskus niin tylsää kun menkat 2viikkoa myöhässä -tärpännyt? ehkä plussannut, mut ei siinä paljon kannata toivoa ja testailla ennen kuin olis kahdet myöhässä, mut kuka malttaa odottaa.
Toivotaan plussia kaikille. :heart:
 
caffee81 ja mammukka75 :hug:

uusia olikin tullut useampi, tervetuloa mukaan! :wave:

tuli otettua illalla turhan pitkät torkut, jotka nyt kostautuu, mutta pääseepähän rauhassa koneelle lukemaan ja kirjoittelemaan :D tänään, tai siis eilen, juhlittiin esikon synttäreitä mummien ja kummien kanssa, ja huomenna (tai siis tänään :p ) juhlitaan lastenjuhlat kaveriporukalla. Ensimmäinen ovis tuli ja meni täysin hyödyntämättä, joten nyt vaan odoteltas sitä tätiä paikalla asap. vitamiinejakin aloin viimein eilen syömään, niin ois sit pohjalla valmiiks.

Ihanaa sunnuntaita!
 
elikkäs tässä ihmiset jota kaipaillaan, oletteko postuneet?vai kierto pitkä?
Jos ei pariin päivään kuulu niin laitan teidät taustailijoiden pinoon :)
Iintiltu.....Poika 03/06..............Kp 42/30-35.....yk.1
Höpöli.....Tyttö 06/05 ..............kp 54/28-30.....yk?
niko06.....04/06.......................kp 55/27.....yk.6
Hilbert.....05/05.......................kp 56/??.....yk.1

 
Hei vaan kaikille. Osuipas sopivan niminen rinki silmiin, siis meilläkin toinen toiveissa. Olen 27-v, avioliitossa, 6-v tytär elämässä. Kesäkuussa jätin pillerit pois, mutta tosissaan ollaan yritetty vasta tässä kuussa, eli aloitettiin jo hyvissä ajoin pupuilut ennen ovulaatiota ja toistaiseksi ollaan jaksettu/muistettu harrastaa sitä joka toinen pv eli ei se munasolu voi ainakaan karkuun päästä :LOL:
Joo no nyt siis on kp 17/28-32...tytär 09/01...yk 3. On ihanaa lukea miten muut oireilee ja seurata yhdessä jokaisen jännitystä. Onnea jokaiselle kovasti. :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä2006:
elikkäs tässä ihmiset jota kaipaillaan, oletteko postuneet?vai kierto pitkä?
Jos ei pariin päivään kuulu niin laitan teidät taustailijoiden pinoon :)
Iintiltu.....Poika 03/06..............Kp 42/30-35.....yk.1
Höpöli.....Tyttö 06/05 ..............kp 54/28-30.....yk?
niko06.....04/06.......................kp 55/27.....yk.6
Hilbert.....05/05.......................kp 56/??.....yk.1
Täällä ollaan! Töissä oli vain pari viikkoa niin pirun kiirusta, tein 12 tuntista päivää, eikä kotonakaan riittänyt enää mehuja, joten sen takia on ollut hiljaisempaa.
Saas nähdä kuinka pitkä kierto tässä oikein on tulossa... 4 negaa on jo tullut, mutta kaippa sitä vain täytyy aina välillä testailla, että tietää missä mennään..
 

Yhteistyössä