Moi!
Ihanaa taas lisää plussanneita, onnea hurjasti!! Erityisesti pitkän kaavan t77:lle!
Miten äkkiä muuten kannattaa mennä lekurille, jos eka lapsi on tullut luomuna ja toista ei ala heti kuulua? Suht säännöllisellä kierrolla ja ovis on bongattu ja seksiä harrastettu oppikirjan sanelemalla frekvenssillä. Tuskin sieltä mitään ylimääräistä poppakonstia on saatavilla, vai miten on. en ole yhtään perehtynyt asiaan, kun tuo ekakin tuli pitkän pillerittömän kauden jälkeen vähän ohimennen, toivottuna kyllä mutta yllättäen. Tai siis t77:n ja Suklaanapin esimerkin voimin: heti lääkäriaikaa tilaamaan, niin johan tärppää!!
Ovistesteistä Mitä pitää ajatella, kun jotkut ovistestit sanoo, että kun testi näyttää plussaa, seksiä 24-48 tunnin päästä eli siis EI HETI. Jokin toinen testi toteaa vaan, että seuraavan 48 tunnin aikana. Kannattaako tällaisia miettiäkään vaan heti vaan peittoihin liikettä + huomenna lisää vai yhdellä välipäivällä...??
Suklaanappi mä olen testannut samanlaisia viivoja mammaksin testeillä ja pähkäilin, että voihan sitä olla oviksettomiakin kiertoja. Eikun ne testit oli vaan ihan p*skoja
ja vaihdoin merkkiä! Näytteen vahvuuskin tuottaa välillä ongelmia, kun aamulla ei saanut testata ja miten sitä muka ollaan 4 tuntia pissaamatta??
Heavyfreak peukkuja ja plussatuulia sinne nyt ihan urakalla!! Mä olen jo pyöritellyt ajatusta, että poika saattaa jäädä meidän ainoaksi lapseksi, kun ikää alkaa molemmilla olla. Karmeeta vaan, kun just saatiin päätettyä, että kaveria aletaan yrittämään ja ajatukset on koko ajan kahdessa lapsessa. Poika on maailman ihanin taapero, mutta koko ajan tuntuu siltä, että jotain puuttuu niin kauan, kun tämä toinen yritys ei onnistu.
Sekopäisyys Juu mäkin välillä ajattelen, että mitäs jos mä olenkin ollut raskaana jo pitkään? Ekan lapsen kohdalla tuli kahdet menkkamaiset vuodot - tosin niukat - mutta testailin plussaa vasta viikolla 8 ja nyt välillä herkuttelen ajatuksella, että testaisko nyt r-testillä kans
mutta en ole toistaiseksi antanut tollasille hullutuksille valtaa, sen verran selkeät on nämä menkat tässä olleet.
Nyt menen greippimehulle, moido!