**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

t77 paljon onnea!!

Mulla menossa yk8 ja oisko kp 5/28-34.. eli mut vois lisätä listaan, vaikka taustailijoihin, kun niin harvekseltaan täällä kirjoittelen mutta lukemassa kyllä käyn melkein päivittäin.

Plussatuulia kaikille!
 
Tervetuloa uusille!

Suklaanappi, pakko peesata muita ovistestien tasapaksuisuuden kanssa. En tosin ole käyttänyt kun yhdessä kierrossa ennen, siitä mistä esikoinen sai alkunsa ja oletettavasti ovuloin :p Selkeää plussaa en saanut vaikka kuinka tikutin oikeat päivät, oli kyllä melko tummaa ja sitten siitä haaleni. Riippuu niin monesta asiasta, voi olla ettei tuu tasavahvoja ihan vaan siks että ajoitus ei ole kovin hyvä tai että näyte muuten laimea!

t77, en ole varma onnittelinko jo mutta niin hieno juttu että pitkän yrityksen jälkeen saitte vihdoin ne kaksi viivaa, että saanen onnitella sylintäydeltä uudestaan! :) :flower:

Omassa navassa hieman turhauttaa.. on siis vielä vähän jälkimaininkeja VTI:stä, ja siks pakko juoda paljon kokoajan. Eli tikutuksesta ei tuu oikeen mitään, tänään pikkusen haaleempi/tasavahva eilisen kanssa, joka oli kyllä vielä kontrollia haaleempi. Mulla tosin se kontrolliki on nyt tosi haalee? Lämmöt heittää häränpyllyä taudin takia myös.. ei nyt kuumetta enää, mutta korkeammalla ku yleensä. Limailu kyllä lisääntyy ja kn ovisasemassa, että eiköhän se ovis sieltä tällä viikolla tule. Kun sen nyt vaan bongais, ettei lugejen aloitus mee vikaan..

toive81, ihanaa että ehtii vielä lempi leiskumaan ja mahikset ovat hyvät!
 
t77 oikein paljon onnea plussasta. Kiva kun pitkänmatkalaisetkin plussaa. :flower: Mä olen sit ihan itsekseni omilla kymmenluvuillani. :D Eiköhän sitä jossain vaiheessa itsekin plussaa, toivottavasti...

Myös haamuilijoille ja oplussan saaneille lämpimät onnittelut. :flower:

Sisko soitti et tulee lauantaina käymään. On taas tosi ihanaa nähdä hänet pitkästä aikaa. Joulun alla nähtiin rautatieasemalla hetken verran ennenkuin jatko matkaa kotia päin.

).( Ei edelleenkään mitään uutta.Nyt on kyllä koko illan hytisyttäny. Voi olla paljon mahollista että ollaan tulossa jengillä kipeeksi. Tyttö jo yskii siihen malliin että flunssa taitaa iskeä.
 
Paljon onnea t77 :flower:

Mulle vois päivittää kierron pituudeksi läjän kysymysmerkkejä... Eilen testattu nega, menkkoja ei kuulu eikä näy ja mitään oloa ei ole mihinkään suuntaan :kieh: V***ttaa kun pientä oravaa millä on käpy jäässä... Täytyy varmaan tilailla kohta ovistestejä samalla kun tilailee r-testejäkin. En oo niitä vaan aiemmin käyttänyt :p
 
Kiitos tsemppauksesta, toive81 :heart:

Suklaanappi, mä oon myös kokeillut kahdessa kierrossa ovulaatiotikkuja, enkä oo saanut kuin ihan hailakan viivan 1-2 päivänä. Mutta en osaa toisaalta sanoa, ovuloinko varmuudella.
 
Niin se lähti kp 35/27-35(?) käyntiin. Tänään pitäis testien tulla, kun eilen olivat lähettäneet ne. Saa nähdä maltanko huomisaamuna olla testaamatta. Kipuja ja etovaa oloa on ollut edelleen, muttei ole kuitenkaan jatkuvaa. Jostain syystä eilen illalla mulla oli ylävatsakin aivan turvoksissa ja oli todella ahdistavaa istua ja makuultakaan ei tahtonut löytää hyvää asentoa, kun ahisti, jos jokin painoi mahaa.
Huomasin vasta nyt, että olenkin päässyt listaan mukaan.. esikoinen on muuten poika 05/99 :)
 
Ja jottei kovin kummalliseks mene, niin eilen, kovasti yskiessä, housuun lorahti sellaienn "klöntti" verta. Ei mitään sitä ennen, ei mitään sen jälkeen...
Nivusiin pisteli kovastikin päivällä, joten ota tästä nyt enää mitään selkoa :(
 
Onnittelut plussanneille! Ihanaa nähdä, että se plussakin vielä toimii. Itse aloin jo olla sitä mieltä että kaikki r-testit on ihan syvältä.

Täällä ei tätiä vieläkään kuulu. Tänään aika papaan ja hölmönä toivon, että ne huudahtais siellä, et "Hei sähän olet raskaana". Kyllä ne aivot tekee kummia asioita kun nyt sit toivon et jos se "lima" jota aattelin raskauden merkiksi oiskin ollut merkki ovulaatiosta ja sillon ois tärpänny. Tyhmätyhmätyhmä minä.
 
Magia82: Vielä kerran onnittelut plussasta :flower:
Coreline : Joo, kyl tässä aivot tekee tepposia varmaan kaikille. Mutta älä nyt vielä masennu. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka oliskin käynyt tuuri. Itsellä on niin raskaana oleva olo ollut viikon verran, et huomaan puhuvani ystävillekin siihen tyylin kuin raskaus olis jo todettu. Vaikka joka kerta sitä tulee vessassa käydessä tarkastettua, ettei mitään vuotoa ole alkanut, niin huomaa odottavansa testin tekemistä lähinnä sellaisella asenteella, et se vaan todistaa sen minkä itse jo tietää. "Ja vaikka ekaks tulis nega, niin kyl sieltä se plussa sit n. parin päivän päästä tulee." Ja tämä se hirvittääkin, että entäs jos olenkin väärässä, niin kuinka korkealta sitä tipahtaa. :( Vähän niin kuin, et kroppa sanoo, et oon raskaana, mutta mieli epäilee.
 
No niinhän sitä kävi et papassa todettiin et vuodot on alkanu ja ens viikol uusiks. Eli kp 1.

Mimmuska : Toivottavasti ei käy sulle näin. Ei tää tipahdus niin kivalta tunnu. Et kovasti plussatuulia vaan sinne =)
 
Onnea Magia82! :flower: Vautsivau, hyvin tullut viime viikkoina uusia plussanneita ja jo odotuspuolelle siirtyneet käyvät kiitettävästi meitä tsemppaamassa. Hyvä.

Täällä kp 23/27 ja tein sit raskaustestin tyypilliseen tapaani jo etuajassa ja selvä negahan se tietty on. Onneksi kaapissa enää yksi jäljellä ja lupaan taas kerran, että seuraavan ostan vasta sitten kun menkat joskus sattuis olemaan myöhässä! :LOL: Mitään raskautumiseen viittaavaa ei ole ilmassa. Rintojen pinkeys jo lopahti ja yöunet ovat olemattomia, eli menkat alkaa muutaman vrk sisällä........ Taidan tämän kierron jälkeen siirtyä suosiolla taustalle, sillä ei näitä mun ahistavia juttuja jaksa kukaan lukea. :( :(

Kiitos niistä ovistesti kommenteista. Niinhän se taitaa olla, että ei ne ihan luotettavia ole. Omat tuntemukset kyllä kertovat, että mitä luultavimmin ovuloin joka kuukausi(?) tai ainakin useimpina kuukausina. Testit lisäävät vaan yrityksenmakua... Ihan tehtailua...

Parempaa päivää teille toisille.
 
Magia82:Komia plussa, onnea vielä! :heart:

Coreline: :( :hug:

Suklaanappi:Voi vielä plussaksi tulla :) Piti vielä sanoa ovistesteistä se, että kaikki ei saa niillä välttämättä kunnon plussaa vaikka ovuloisikin. Joillain se LH-hormoni piikki on vaan matalempi vaikka ovis tapahtuukin niin siksikin tulos voi jäädä haaleammaksi. Lähinnä merkkaa se, että jos saa kierron aikana (ja vielä tuntemukset tukee) edes hieman tummentuneimpia plussia ja sitten taas haalenevat niin teoriassa on ihan hyvin voinut kuitenkin ovuloida :) Tais tulla sekavasti kirjoitettu... :p Mutta siis yksilöllistä tuo hormoninousu siinäkin!

ON:Kyllä kuulkaas mimmit aamulla nauratti kun klo 5 kännykkä herätti ja sitten koitettiin hipihiljaa "jumpata" :LOL: Esikoista kun yritettiin, niin siitä kierrosta mistä tuli onnistunut raskaus oli sama homma, ettei vain enteilis jotain ;) Tein eilen iltapäivällä vielä testin ja kunnon ovisplussa siihen pärähti eli tänä iltana ois vielä tarkoitus kylvää :D
Menin taas niinkin pitkälle, että jos nyt ei tärppää ja menkat alkais dpo13 niin ehtisin sittenkin syödä vielä kolmannen clomikuurin ja jos ovis taas tulis näillä paikkeilla tai vaikkapa kp15 ois testi plussaa niin meillä olisi teoriassa mahkuja silloinkin tärppiin. Suomeen muuttaisin meinaan kp 16 (jos siis menkat alkais niin kuin laskin eli menis samoin ku viime kierrossa) niin teoriassa vois joku munis siinä hedelmöittyä... :p Mutta ei nyt vielä sais ajatella kun tahtoo nähdä tämän kierron tulokset! Kyllä toiveet taas nousee korkealle kun nyt on kyllä sitten oikein hyödyntäämällä hyödynnetty tää ovis ja ollut tosi hauskaakin vielä :) Eli tällä hetkellä hyvä fiilis, toivottavasti tuottaa toivotun tuloksen :heart:
 
Lillikka
Moi!

Ihanaa taas lisää plussanneita, onnea hurjasti!! Erityisesti pitkän kaavan t77:lle!

Miten äkkiä muuten kannattaa mennä lekurille, jos eka lapsi on tullut luomuna ja toista ei ala heti kuulua? Suht säännöllisellä kierrolla ja ovis on bongattu ja seksiä harrastettu oppikirjan sanelemalla frekvenssillä. Tuskin sieltä mitään ylimääräistä poppakonstia on saatavilla, vai miten on. en ole yhtään perehtynyt asiaan, kun tuo ekakin tuli pitkän pillerittömän kauden jälkeen vähän ohimennen, toivottuna kyllä mutta yllättäen. Tai siis t77:n ja Suklaanapin esimerkin voimin: heti lääkäriaikaa tilaamaan, niin johan tärppää!!

Ovistesteistä Mitä pitää ajatella, kun jotkut ovistestit sanoo, että kun testi näyttää plussaa, seksiä 24-48 tunnin päästä eli siis EI HETI. Jokin toinen testi toteaa vaan, että seuraavan 48 tunnin aikana. Kannattaako tällaisia miettiäkään vaan heti vaan peittoihin liikettä + huomenna lisää vai yhdellä välipäivällä...??

Suklaanappi mä olen testannut samanlaisia viivoja mammaksin testeillä ja pähkäilin, että voihan sitä olla oviksettomiakin kiertoja. Eikun ne testit oli vaan ihan p*skoja :LOL: ja vaihdoin merkkiä! Näytteen vahvuuskin tuottaa välillä ongelmia, kun aamulla ei saanut testata ja miten sitä muka ollaan 4 tuntia pissaamatta??

Heavyfreak peukkuja ja plussatuulia sinne nyt ihan urakalla!! Mä olen jo pyöritellyt ajatusta, että poika saattaa jäädä meidän ainoaksi lapseksi, kun ikää alkaa molemmilla olla. Karmeeta vaan, kun just saatiin päätettyä, että kaveria aletaan yrittämään ja ajatukset on koko ajan kahdessa lapsessa. Poika on maailman ihanin taapero, mutta koko ajan tuntuu siltä, että jotain puuttuu niin kauan, kun tämä toinen yritys ei onnistu.

Sekopäisyys Juu mäkin välillä ajattelen, että mitäs jos mä olenkin ollut raskaana jo pitkään? Ekan lapsen kohdalla tuli kahdet menkkamaiset vuodot - tosin niukat - mutta testailin plussaa vasta viikolla 8 ja nyt välillä herkuttelen ajatuksella, että testaisko nyt r-testillä kans :) mutta en ole toistaiseksi antanut tollasille hullutuksille valtaa, sen verran selkeät on nämä menkat tässä olleet.

Nyt menen greippimehulle, moido!



 
Lillikka kyllähän se lekurille meno on suositeltavissa toista lasta suunnittelevillekin vissiin vuoden yrityksen jälkeen, ellei erityisiä ongelmia kierrossa tai ole ollut lantion alueen tulehduksia yms. Itse kävin vastikään perhesuunnitteluneuvolassa, kun on ollut alavatsakipuilua pitkin kiertoa ja muutenkin tulehdustaustaa enkä ovulaatiostakaan ole varma tapahtuuko sellaista edes :eek: Noh, sain kuitenkin jo lähetteen verikokeisiin ja katsellaan vähän sitä kautta mun hormonitoimintaan, jonka jälkeen lääkäriaika varattuna.

Ovistesteistä ajattelen niin, että kun se näyttää plussaa niin saman päivän aikana vällyjen väliin ja sitten seuraavanakin päivänä! Siittiöiden on hyvä olla odottamassa munasolua..

Itse ajattelin tikkujen suhteen, että ens kierroksi jätän kokonaan pois. Tulee vaan kamala stressi kun pitää ns. tikkujen mukaan rakastella.
Sellaisia mietteitä tänään... Mulla taitaa olla suurin ongelma se, miten saisin tähän "vauvantekohommaan" liittyvän stressin pois ja kohdistettua ajatukset muualle, vinkkejä ? ;)
 
Kyllä se nyt vaan taitaa niin olla, että kp3 menossa ja terot jää tältä kierrolta väliin... Vuoto alkaa olemaan sen verta runsasta, että tuskin mitään satunnaista...
Mietin vaan ens kiertoa, että uskaltaako sitä syödä teroja ollenkaan, kun ollaan sinne lääkärille menossa? Ja sitten taas kun ei ole mitään hajua mistään, niin mitäs sitten jos vuoto onkin päällä sillon lääkärikäynnin yhteydessä? :eek: Sinne kun ei niin vaan saa aikoja :ashamed:
 
Huomenta kaikki!

Coreline ja muutkin, ihanaa (ja kamalaa meidän kannalta) että samanlaista skitsoilua on muillakin.
Voisin tähän kohtaan nyt todeta kaikki suomen kielen kirosanat. Tällä hetkellä menossa joittenkin arvailulaskujen mukaan kp 34-36/?, testi on edelleen nega, ei vuotoa, mutta ihan järkyttäviä alavatsakipuja joka päivä. Miksi mitään ei vuoda??

Mie tulen ihan oikeasti kohta hulluksi.
 
Täällä kans yks malttamaton teki testin ja puhdasta negaahan se näytti. Tänään siis kp 36. Kovasti oli eilen repäisykipuja nopeesti ylösnoustessa yms. Kerran kun ei mitään haamujen haamuakaan testissä näkynyt, niin varmaan pitäisi nyt malttaa vain odotella vielä 2-3 päivää. Kun vain tietäisi miten se onnistuu. Tekis mieli hakea apteekista läjä testejä ja tehdä joka aamu, kunnes tärppää (tai menkat alkaa). :p
Vaikka nega oli hyvinkin odotettavissa vielä tässä vaiheessa (mahd. hedelmöittymisestä vasta n. 11päivää ), niin huomas, et sitä silti säikähti, et mitä jos on vaan kuvitellut olevansa raskaana ja menkat alkaakin. Tai entä jos oireet johtuvat jostain sairaudesta? Miten jatkaa eteenpäin, jos ei olekaan raskaana? Itselle, kun ei ole vaihtoehtona, et yrittää uudelleen, kun ollaan asumuserossa. Vaikka onkin mahdollista, että vielä palataan yhteen, niin en tiedä milloin mieheni haluisi "virallisesti yrittää".
No, mutta jos jotain positiivista tähän aamuun miettii, niin kerrankin nousin aamulla ylös samantien, kun kello herätti. =)

PäivikkiV Voidaan varmaan kohta perustaa oma hullujen huone. ;)
 
Joo, perustetaan Mimmuska sellanen missä saa vaahdota raskaaksi tulemisesta ihan niin paljon kun huvittaa ja testata 3 kertaa päivässä ilman että kukaan pitää pimeenä ;)

Miulla on vielä niin "hauska" tilanne, että aloitin työt hoitovapaan jälkeen viime viikolla ja luonnollisesti pitää olla, että " juu, en tietenkään ole lähiaikoina hankkimassa lisää lapsia" ja sitten taustalla hirvee kuumeilu, että pääsis taas kotiin omien murujen kanssa :D
 

Yhteistyössä