**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

t 77 Onnea ihan hirmusti!!! :flower: Luo toivoameihin toisiin pitkänmatkalaisiin :) :hug:
waaka ja mimmuska tervetuloa :) Ja niinkun mimmuska tossa jo vähän selitteli, eli eka päivä, kun vuotaa on kp 1 ja sit seuraava kp2 jne, eli jos sulla on menkat alkanut viime kuun 15 pv, tänään olis kp 25. Ja kierron pituus määräytyy sitten sen mukaan, että kuinka monta päivää on menkkojen välillä :)
Jeccika :hug: Onneks sulla on kuitenkin hyvä asenne koko hommaan :)

Mä en nyt ota selkoa mun kierrosta. Ihan hetken vuoti kunnolla ja sitten taas loppu kuin seinään. Täytyy ehkä nyt pari päivää seurata, niin kyllä se sitten näyttää, mikä on meininki... Lähinnä, että alotanko terot perjantaina vai en :ashamed:
 
t 77 Onnea ihan mielettömästi =) :flower:

waaka eli vois ymmärtää et sulla alkanut menkat 11.1 jos vuoto kestänyt n. 4 päivää joten olisit nyt niin ku 4+0 ja voit jo testata ihan hyvin varmasti =) Plussaa puhallellaan :whistle:
 
KS09 kiitos informaatiosta. eli siis menkat LOPPU viimekuun 15 pv. :S anteeksi jos olin aiemmassa kirjoituksessani selittänyt hiukan vaikeasti. kierron pituus on yleensä ollu n. 28 päivää.

TIPSUTIN : mulla menkat kesti kyllä jonku n. 5-6 pv. mielestäni niinku yleensä. En muista päivää millon alko,mutta varma olen siittä että ne loppu 15 pv. Aamulla tuli sillon vielä tuhrua muttei sen jälkeen mitään. muistan sen hyvin siittä että silloin oli mummoni 70 vuotispäivät. :)

ostin raskaustestin prismasta, semmosen missä on paketissa kaks. Aattelin nyt testailla,vaa onpa jo aavistus etten kuitenkaan ole raskaana. |O toivossa on hyvä elää niin kauan kun sitä toivoa elättelee.
 
t 77:Wautsiwau!!! Onnea ihan mahottomasti! :hug: Todellakin luo uskoa tähän kuumeiluun vaikka se tärppi antaa täälläkin odotuttaa :) Vaikkei tosissaan ole mikään hoppu kun esikoinen vasta 13kk, mutta silti sitä niin joka kuukausi vaan toivos plussan pärähtävän muuhunkin kuin ovistestiin :) Onnea muru! :flower:

waaka:Oireet ainakin on lupaavia joten plussatuulta siis sinnekin :whistle:
 
Kiitos kaikille ihanista onnitteluista! Näköjään ihmeitäkin tapahtuu,ja luomuna vielä yk 20 :)
Tarkotushan oli tilata aika lekurille,kunhan menkat alkaa vaan nyt saankin tilata ajan neuvolaan.
Minä oisin malttanut odottaa testin kans huomiseen mut mies patisteli sen tekemään jo tänään.

Tsemiä ja plussatuulia kaikille!
 
wau t77 onnea :flower:

hmm mulla kp 20 ja ovisplussasta 7 päivää... huomasin tänään kun aamulla suihkusta tulin, että rintojen kuivaaminen teki kipeää - toisin sanoen nännit on yhtäkkiä kipeät. Onko kenelläkään ollut nännien kipeytyminen oviksen jälkeisinä oireina? Ihmetyttää vaan, kun tällaista ei ole ennen ollut, mutta uusia oireitahan tulee joka kuukausi vauvakuumeiselle ja ne ei sitte kuiteskaan merkkaa mitään ;)

 
KS09 joo mulla meni kans nuo kierrot just siks uusiksi ku ei oikein tienny mitä vuotoa sieltä tullee.. mutta nyt on ihan varmana menkat kuitenki! :) ja tosiaan t 77 PALJOn onnea :) ihan huippua ku plussa tullee kun yrityskertojaki on ! :flower:
 
Helou! Onnea plussanneille ja tsemppiä muille! :heart:

Tämä kuumeilija on ollut hieman alamaissa, koska en ymmärrä yhtään mitä on tekeillä :'( Siksi en ole oikein täälläkään käynyt.

Kierukka (mirena) poistettiin siis 7.1.2010. Kaksi päivää tämän jälkeen alkoi 6 päivän runsas vuoto, en tiedä oliko joku tyhjennys vai menkat koska kierukan aikana ei minkäänlaisia vuotoja. Nyt sitten on ollut koko kuukauden kovaa yritystä. Pari viikkoa on ollut joka päivä menkkamaisia kipuja, mutta ei vuotoa. Lisäksi kamalasti väsyttää, nälättää, itkettää, naurattaa, viluttaa, kuumottaa... Testannut olen la ja eilen mut ihan selkeitä negatiivisia.

Ilmeisesti en siis ole raskaana vaan joku h***etin hormonihyrrä pyörii. Mieli on siksi paha, koska vuotoakaan ei kuulu, joten ei päästä uudelleen yrittämään. Koskaan elämässäni ei aikaisemmin ole menkat temppuilleet tai jääneet pois paitsi esikoista odottaessa.
Ei sitten onnistu tämäkään.

-P
 
t77 Kauheesti onnee! :flower: :)

Tääl on himmeet häränkurkkupäivät :| Eilen oli ihan kumma päivä. Endo siis tekee kipuja kovasti ja kävinki eilen lääkärissä ja sain tän viikon saikkua. Eilisen päivän mulla pakotti ristiselkää ja alavatsaa ihan törkeesti. Kohtu kramppas ja tuntu et mä suunnilleenki alan synnyttään, ihan samanlaista tuo puristus lantiolla. Ja sitten illalla tuli ihan reippaanlaisesti hyytymiä jne.. :| (sori ällötys.. :x ) Ei ne mitää isoja ollu mut ihan reippaasti tuli kuitenki eikä mulla normisti tollasia tule.

Nyt oon sellasen päätöksen tehny et me jatketaan viel yritystä se mitä täs aikaa on mutta itte henk.koht. heitän kirveen kaivoon, niin se on parempi, muuten tulee liian iso pettymys. Kuitenki realiteetit on ne et mun raskautuminen on erittäin epätodennäköistä, mä oon tällä hetkellä ton endon takia niin heikos kunnos ettei se raskautuminen varmaankaan onnistu.

Tää tän hetken yrittäminen on saanu kaikki ne lapsettomuuden aikaset tunteet niin pintaan. Ja mulla ei kuitenkaan oo loppupeleis sellasta tunnetta että mä ehdottomasti haluan toisen. Mä oon suunnattoman onnellinen siitä että mä sain tuon tytön, mikä jo sekin on suuri ihme! Joten varmaan tulen olemaan taka-alalla tästä eteenpäin..

Kovasti tsemppejä kaikille! :flower:
 
Elinah84: mulla on aina ennen ovista ja menkkoja nännit hellänä, mutta nyt on aivan extrahellänä. Jospa se tosiaan olisi merkki kyytiläisestä =)

KS09: voi kun osaisin jotenkin auttaa. Sulla on kyllä todella kummallinen kierto :hug:

ON: Tänään testattu selvä haamu :D En olisi uskonut, että heti ensimmäisestä kierrosta km:n jälkeen tärppäisi. Koko ajan mulla on kyllä ollut vahva tunne raskaudesta, vaikkei oireita ole ollutkaan. Nyt on ihan erilainen olo kuin edellisessä. Hieman etomista on alkanut olemaan ja edellisen kierron kaltaisia vatsakipuja ei ole. Kohdun seudulla tuntuu vihalaisuja aivastaessa ja äkillisissä liikkeissä. Luulisi että nyt pelottaisi kauheasti keskenmeno, mutta koska kaikki oireet kuin esikoista odottaessa niin mieli paljon rauhallisempi. Edellisessä kierrossa tiesin heti ettei kaikki ole kohdallaan. Odottelen täällä nyt kuitenkin aivan rauhassa viivan vahvistumista ja menkkojen alkamispäivää, ennen kuin säntään odotuspuolelle jos sopii?
 
Magia82: Onnittelut haamusta!

ON: Kp34/?. Täällä jännittäminen vaan jatkuu. Eilen tilasin verkkoapteekista pari First Signal-testiä ja ajattelin, et jos vasta perjantai-aamuna testais. Taas on kovasti särkenyt mahaa ja nyt selkääkin (kummallisesti oikealta puolelta), mut tätiä ei ole kuulunut. Lähes koko eilisen päivän oli vaan todella etova olo, joka jostain syystä aina paheni syönnin jälkeen.

Voimia kaikille pettyneille ja tsemiä muille jännittäville! :heart:
 
Heavyfreak:Kuullostaa tosi kurjalta :'( Eräs tuttuni kärsii myös endosta ja on käynyt leikkauksessakin sen vuoksi ja kärsinyt kovista kivuista. Kamalaa seurata vierestä kun ei osaa mitään lohdutusta sanoa :( Ja he haaveilevat vasta esikoisesta :'( Ovat kuulemma paraikaan hoidoissa ja muuta mahista ei ole kuin alkionsiirto yritys, todella toivon, että onnistuvat. Kovasti sinulle voimia ja toivon tosissani teille plussaa!!! :heart: :hug:

Magia82:Onneksi olkoon! :flower:

Mimmuska:Plussatuulia sinne! Oireilu kuullostaa lupaavalta ;)

PäivikkiV: :hug: Imetätkö vielä? Jos siksi kroppa sekoilee? Vai oliko sulla hormonikierukka? Toivotaan sinne nyt pikaista selvyyttä joko tätiä tai tietenki se mieluisin, plussa testiin ;)

ON:Mä pöhköyttäni tein eilen iltapäivällä vielä toisen ovistestin kun nippaili niin paljon, mutta ei se pahuksen viiva mitään ollut vahvistunut. Mutta on vasta kp 13 ja testaan tossa parin tunnin päästä niin toivottavasti sais sen plussan nyt aiemmin. Tulee meinaan harmittamaan sitten niin vietävästi jos ovisplussa tulee vasta kp15 ja äijä lähtee seuraavana päivänä työmatkalle ja palaa vasta maanantai aamulla :kieh: Mutta kovat keinot käyttöön ja aion kyllä kallistaa äijän kumoon vielä pe aamuna sitten jos ei muuta keinoa :LOL:
 
Pikkukakkosodottajista ja pitkänmatkalaiskollegana kurkkasin tänne nähdäkseni jymyuutisen....USKOMATTOMAN HIENOA t77!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ONNEA, voit varmaan uskoa että tulen täältä linjoja pitkin halaamaan :flower: :flower: :flower:

Tervetuloa toiselle puolelle!

Terkuin Stinkkeri, 33+1
 
toive81: en imetä enää, hormonikierukka oli. Siksi kai on niin outo olo. Otin kierukan siksi, että olin pari kuukautta synnytyksen jälkeen ilmeisesti traumasta hieman järkyttynyt ja pahinta mitä pystyin kuvittelemaan oli se että olisin tullut heti raskaaksi uudelleen. Näin nopeasti se sitten mieli muuttui ja nyt harmittaa että tuli mokoma värkki otettua. Mut jos kaikki on kunnossa niin kait se oma kierto sieltä vielä käynnistyy. Oisin vain toivonut, että olisin päässyt syksyllä jo taas pois töistä. Mut ei menetetä toivoa vielä, vaikka tänään onkin jotenkin tosi surullinen olo kun ei voi itse vaikuttaa asioihin.
Tyhmä lääkäri tosin, joka poisti kierukan; ei mitään keskustelua siitä että saattaa mennä aikaa ennenkuin kaikki on taas tolallaan. Sanoi vain, että onnea yritykseen.
 
Onnea haamuilijoille ja :hug: heavyfreakille :(

Mä en tiedä mikä tää mun kiero on, mutta ajattelin nyt sitten kuitenkin jatkaa laskua siitä 20, sillä yön aikana ei ole tullut enää kuin ruskeaa tuhrua. Eli ei kyllä lähellekään sitä, mitä mulla menkat yleensä ovat...
Mä oon aivan järkyttävän väsynyt |O En ole kipeä, enkä nukkunut erityisen vähän. Ja loppu viikosta pitäis alottaa ne terolutit vielä! En ymmärrä miten sitten pärjään, ne kun tuppaa väsyttämään mua entistä enemmän...
 
Ninnu-87:Oho, onnea! :flower:

MT79:Äläs ny kuule, ei se oireettomuus mitään tarkoita! Mä en oireillut esikoisesta alussa kuin pienellä menkkajomotuksella jotka ois hyvin voineet menkkoja tarkoittaa :) Oireita tuli vasta rv6+ lähtien! :wave:

KS09:Siis sulla on kyllä kroppa ihan sekaisin :eek: Ymmärsinkö oikein, että vuosit hetken aika runsaastikin? Tuli vaan mieleen ettei ois ollut kiinnittymisvuotoa, mutta sehän on tosi niukkaa...Ootko oviksen bongannut testillä tässä kierrossa?

ON:Jahuu, ovistesti plussaa ja kp 13! Eli ei mene ovis ohitse :D Sotasuunnitelma on nyt tehty ja jumppaa illalla ja aamulla, oikein romanttisesti kello herättämään että ehditään ennen kuin tyttö herää :LOL:
 
toive81 En ole testannut otesteillä.. Alku kierron olin reissussa, joten sillon en pystynyt testailemaan. Sillon reissussa kuitenkin alavatsalla oli sellasta paineen tunnetta ja jomotusta, että ovis olis ehkä mahollisesti voinut olla sillon, ja siitä jos laskee, niin eilen oli sen 14vrk siitä. Mutta varma tosta en kuitenkaan voi olla, ja vuotokin oli niin niukkaa, että ehkä 1/4 normi menkkavuodosta, vaikkakin vuoti ihan selvästi, ja siteen jouduin laittamaan.

Itsekin pyörittelin hetken kiinnittymisvuotoa, mutta kun se vuoto oli tosiaan sen verta runsasta, että eikös kiinnittymisestä yleensä vaan tuhruttele...?
Kun vaan menis tää kuukaus nopeesti, että pääsis sinne lääkärille, niin saisivat selvittää ihan totaalisesti mikä on vialla. Sen jälkeen meni ihan häränpyllyä, kun mulla oli se mega kierto kemiallisine tai varhaisine keskenmenoineen :ashamed:
 
:flower: :flower: Onnea! :flower: :flower: Ihanaa ja kannustavaa, että pitkänmatkankuumeilijatkin raskautuvat viimein. Meillä kävi esikoisen kohdalla niin, että lääkäriaika oli jo tilattu ja silloin tärppäsi. Taitaa tuo lääkäri pistää sukusoluihin vauhtia jo pelkän ajatuksen voimalla. :LOL:

Meneillään 22/27 ja alavatsassa tuntemuksia: kipuilua ja painontunnetta. Mutta, eiköhän liene normaaleja kipuja... Yritän olla herättelemättä liikaa toivoa itsessäni. Muuten oireet normaalia PMS-settiä kaikkine negatiivisine oireineen...

Tärkeä kysymys ovulaatiotesteistä:Testasin tässä kierrossa ja sain kaksi viivaa kp 12 ja kp 13, mutta testi viiva ei ollut kummallakaan kerralla yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. Muina päivinä ei tullut himmeääkään testiviivaa. Onko kokemuksia: oliko ovis + ehkä raskautuminen, vaikka sait vastaavia viivoja? Ovuloinko vaiko enkö? Meneekö tää yrittäminen ihan kaivoon... :|

Synkin miettein, Suklaanappi
 
suklaanappi Noihin testeihin ei ole aina luottamista, eli vaikka ohjeissa lukee, että viivojen pitää olla tasavahvat, ei se aina mene niin, vaikka ovis olisikin ollut...
Että sulla se nyt taitaa olla vähän joko tai. Mutta siis pääpointti oli se, että ei ne aina näytä vaikka oliskin ovis, ja vaikka näyttävät, se ei aina välttämättä tarkota, että ovista oikeesti tapahtuu...
 
Mää en oo ikinä saanu ovistesteihin kontrolliviivan kans yhtä vahvoja viivoja. Se mua ärsyttikin ja lopetin kokonaan niiden käytön. Kuulostelin vain kroppaani. Välillä ovisrintamalla oli niin hiljasta et oviksia ei ollu ja sen takia ajattelinkin lähteä lekurille.Viime kierrossa sit taas oli tuntemuksia ja tärppäs. Esikoista meilläkin väännettiin 1.5 vuotta ja kävin sit vyöhyketerapiassa,sen jälkeen tärppäs. Kävin myös viime kesänä samalla vyöhyketerapeutilla mut eri aikaan kierrosta ja tulosta ei tullu. Eka kerralla kävin heti kun menkat alko hiipumaan.

Tsemppiä ja plussapuhureita!
 
Moro!

Mahtuiskohan yksi pikkukakkosta kuumeileva vielä joukkoon? :)

Meillä on esikoistyttö 6/2009 ja pikkusisarus olisi siis tervetullut. Kakkosta on yritetty nyt ehkä muutama kk, oisko nyt 5. kierto menossa - tosin omassa päässäni lasken tämän nyt meneillään olevan ekaksi kunnolliseksi kun nyt varmasti onnistuttiin ajoituksessa paremmin ku kertaakaan aiemmin :) Viime kuukausia olin ihmetellyt kierron puolivälin jälkeen ilmaantuvia menkkamaisia kipuja mutta nyt kun Clearbluella testailin niin ovishan se :D

Niin ja onnittelut kaikille plussanneille ja muillekin oikein paljon plussapuhureita :)
 

Yhteistyössä