** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

**************Keskiviikko 2.12.2009 ****************

MUKANA:

toive81..................tyttö 01/09.................kp 1/27-29 * yk 4
Himputti.................tyttö 04/07.................kp 2/28-32 * yk 30
Tähdenlento1.......poika 05/07.................kp 8/29-31 * yk 2
Suklaanappi.........esikoinen 04/07...........kp 9/26-28 * yk 5
heikku...................tyttö 04/09.................kp 9/27 * yk 2
Sutinaa.................tyttö /08.....................kp 10/27-33 * yk 8
Magia82................tyttö 07/08.................kp 12/27-29 * yk 5
Memphis...............poika 01/07.................kp13/28-30 * yk 2
Lumikuningatar.....tyttö 12/04.................kp 16/30-36 * yk 22
Elinah84................esikoinen/05..............kp 17/28-31 * yk 2
Gwenhwyfar.........tyttö 11/03..................kp 18/28 * yk 2
t 77.......................tyttö 10/07.................kp 20/28 * yk 18
haicu.....................poika 05/07(tm 10/09)kp 20/26 * yk 4
jennik....................poika 08/08................kp 22/? * yk ?
runttipulla.............tyttö 01/09..................kp 22/ 28-30 *yk 2
jiinas.....................poika 01/07................kp 25/28-34 * yk 5
tyyty85.................esikoinen ?/06.............kp 29/28-30 * yk 2
KS09......................poika 03/09................kp 48/40 * yk 4
----------------------------------------------------------------------------
mennis..................tyttö ?/07...................kp 19/29 * yk 1
Mousse.................tyttö /02.....................kp 26/25-26 * yk 4
tilli81.....................poika /05....................kp 28/30-36 * yk alk. -05
Huisi........................................................kp 28/28 * yk 3
Äiskä80.................poika 02/05................kp 34/28-30 * yk 6
vauvahaaveita......tyttö 01/09.................kp 43/28 * yk 1
eltzie....................esikoinen 04/02..........kp 49/30-32 * yk ?
Vera78..................tyttö 07/07.................kp 57/28 * yk 2
Titinä....................poika 01/09.................kp 59/35 * yk 2
Sokeripala.............tyttö 11/07
Mika 08.................poika 11/08
Katyana................poika 06/08
Satunen 89...........poika 09/08
SisunÄiskä............poika 02/09
Minilla....................tyttö 03/09
Aisla......................poika 12/08
Tartsa...................tyttö /07
jospas..................tyttö 10/07
sophie.................esikoinen ?/ 08
HanTa...................poika 06/09
mimskeli

TAUSTAILEMASSA:

Copper
SuukkoSuulle...........poika 04/09
snowball..................tyttö 05/09

PLUSSANNEET 2009:

Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3)
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


Tässä linkki aiempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1568902
 
Mie voisin tänne liittyä taustailemaan :)

Poika on reilu 7kk, syntyi siis 8. huhtikuuta. Kovasti olis toinen toiveissa, mut ei erityistä vauvakuumetta oo kun tuo imetys haihduttaa kuumeen aika hyvin = uskon, et tärppiin menee viel aikaa ku imetän niin usein. Eli menkkoja ei oo synnytyksen jälkeen vielä tullu. Söin 3kk pillereitäkin tuos välissä, nyttemmin annetaan toisen tulla jos tulis.

Toivotaan, et mahd. moni plussais ja pian! :heart:
 
Onnea plussanneille :flower:

Miumukka Multa on hävinnyt yksi päivä eli nyt menossa kp 23. Minäkin alan harkitsemaan tuota päivittäjänroolia jos nyt raskaudut :LOL: Toivotaan niin :D

En millään jaksaisi odottaa lauantaihin. Kyllä nää päivät tuntuu niin pitkiltä. Mahaa meinaa hieman vihlomaan, mutta voi enteillä tädin tuloakin. Rinnat myös hieman arat, mutta kaitpa ne tulee aroiksi kun oon jatkuvasti niitä kopeiloimassa :LOL: Kyllä tää vauvakuume voi tehdä ihmisen sekopäiseksi!

Tsemppiä kaikille yritykseen!
 
Täällä menossa kp 28/28-35, oon ehtiny jo 2 negaa r-testiä tekemään :snotty: Tosin ovis oli myöhemmin ku normaalisti ja nyt on vasta dpo 11. Tein tänä aamulla ovistestinki, kun olin täältä palstalta lukenu et joillekki se on näyttäny raskautta.. :xmas: Noo, se ovistesti oli ihan selvä plussa, että mene ja tiedä.. Kyl tosiaan tää vauvakuume saa ihmisen sekasin :D Ja meidän piti pitää tää kierto väliä, että ehtisin ottaa sikarokotteen ennen raskautta.. Mutta se väliin jättäminen ei onnistunutkaan, saa nyt sit nähä miten käy.. Odottelua B)
 
Huomenta,täällä ei menkkoja näy,perjantaina sanoin teille testaavani,mutta nyt olen alkanu hannaamaan..En uskalla!!
Päivityksistä niin mulla siis tyttö syntynyt 04/09 ja yrityskierto on siis 1.Kp:tä mun aivan mahdoton sanoa,kun ei siis oo tuon taivaallisen hajua,en vaan muista millon ne vikat menkat nyt oli
:ashamed:
SuukkoSuulle siekin oot täällä!En ookaan vähään aikaan käyny huhtivauvojen sivuilla,niin en oo tiennyt että sullakin uutta vauvakuumetta on pukannu.

No mutta joo,mä lähden tästä taas istumasta koneelta,kun mun niskat ei kestä 5 minuuttii kauempaa,en tiiä miten ne noin jumissa onkaan
;) :whistle:
 
Voi PIIP
Tänään pitäis menkkojen alkaa, aamulla tehty apteekin testi nega. Poikaa piti viedä lääkärille, jonotin puhelimessa puoltoista tuntia ja vastaukseks sain; ei ole aikoja, tulej onottamaan, jos jossakin välissä pääset. No me mentiin ja kipastiin neuvolan kautta, jotta saavat tehä siellä r-testin. Neuvolassa ollessa tulos oli nega, mutta ei kerinnyt täti kauaa ootella, niin sano, jotta ota testi mukaan ja jos siihen ilmestyy pystyviiva, silloin olet raskaana. Eli mä saan nyt sitten yksikseni tulkita täällä, onko tossa viiva, vai onko se viivanpaikka. Pitänee kysyä mieheltä kun kotiutuu illalla, näkeekö hän testissä mitään.
Pojalla todettiin korvatulehdus, eli ens lauantain vauvauintikuvaus jää meidän osalta väliin.
Mummun piti tulla hoitamaan poikaa, jotta saisin tätä taloa järjestykseen remontin jäljiltä, eipä tulekaan.

Voi prkl mitähän vielä :kieh:

Noh, menkat ei ainakaan toistaseks ole alkanut, katsotaan illalla uudestaan
 
Miumukka:Kiitos uudesta pinosta. Minulla on tänään kp13/29-39 ja yk 3 :)

SuukkoSuulle:Terppa vaan taas! Mä lopetin imetyksen tytön ollessa 8kk ja tullut nyt kahdet menkat. Yritys aloitettiin heti kun imetys loppui. Kierukka oli alkuun, mutta se lähes tippui pois ja sen jälkeen menty ilman ehkäisyä. Imetys toimi meillä hyvänä ehkäiskeinona, valitettavasti. Nyt sitten taitaa mulla olla ongelmia luteaalivaiheen kanssa, joten eipä taida tämä kakkonenkaan tulla luomusti...Clomit aloitan joulun jälkeen ellei aiemmin tärppäisi luomusti. Voit lukea (jos kiinnostaa) aiemmasta ketjusta mun ultra kuulumiset. Kiva kun tänne tuli tuttu nimimerkki :) Tsemppiä toiveiluun :)

Miinuliinu:Kuules, kuullostaa TOSI hyvältä :) Kyllä sen plussan täräytät r-testiinkin jos kerran ovistesti kunnon plussa. Luulisi erittäin herkän testin näyttävän jo jotain... ;) Plussatuulta siis sinne!

KS09:Onko haamu vahvistunut???!!!Täällä jännään sun puolesta ja varma olen sinunkin plussasta :)

Muillekin jännäilijöille plussia testeihin! =)
 
KS09:Hups, kirjoitettiin yhtä aikaa, voi pahus! Mutta eikö se apteekintesti ole hiukan epäherkempi? Oliskos siinä arvot 50mIU vai muistanko omiani? Hcg kun nousee niin yksilöllisesti...Koskas sä ovuloisit? Vielä on siis toivoa!!! :hug:
 
Toivoa on niin kauan kun menkat ei ala :D Hah, tätä minun tulkitsemista testeistä; mä näin siinä neuvolan testissä kirkkaassa valossa haaleaakin haaleamman viivan. Väittäisin viivanpaikaksi, mutta kun neuvola täti väitti niin kiven kovaa, ettei se anna väärää positiivista tulosa, minäpä otin ja soitin, että siihen tuli haalea viiva ;)
Onpahan nyt kirjattu, ja jos vuoto alkaa papereihin tulee merkintä varhasesta keskenmenosta, oli se sitä sitten oikeesti tai ei...
Että sellasta... Siltikään en vielä luota, että raskaana olisin, mä kun olen niin taitava noita viivanpaikkoja pongaamaan testistä kuin testitsä :headwall:
 
Voi KS09, toivottavasti se on todellakin plussa!

Täällä on tätä tasaisen tyhmää odottelua ja peiton heilutusta...huoh! Onneksi on nyt niin paljon menoja sun muuta että ei ehdi tylsistyä tähän odotteluun... Toivottavasti tässä kierrossa tulee plussa.... :)
 
toive81 kiitos tsemistä :) Ovisplussasta innostuneena, kaupassa käydessä ostin sit sittarista halpistestin (r-testi) ja tein sen ja valoa vasten näin siinä jotain todella haaleaa viivaa :snotty: Nuo aikasemmat negat mitä oon testannu eilen ja maanantaina oli kyllä niin selviä negoja, ettei parhaimmallakaan mielikuvitsella ois saanu minkäännäköstä viivaa aikaseksi, vaikka kuinka kauan yritti tiirailla.. Mut nyt tuo minkä tänään sain, on kai sitten viivanpaikka, ei sitä voi vielä oikein ees haamuksi sanoa.. Jospa huomen aamul testais uudellee ja kävis vaikka semmosen herkän testin ostamas :saint: En oo muissa kierroissa näin hanakasti testaillu, tosin ei oo ollu mitään oireitakaan.. Nyt on ollu viikonlopusta asti mahan nippailua ja rintojen arkuutta, joten on tehny mieli testailla :D Esikoisesta, kun ei vauvakuumetta varsinaisesti ollu niin oli paljon helpompaa.. Testasin vasta, kun menkat oli viikon myöhässä ja plussahan oli silloin tosi selvä :heart:
 
miinuliinu, voih! Ihanaa! toivotaan, et viiva vahvistuu seuraavas testissä! :heart:

toive81 oi, en huomannukaa et sieki oot täällä! =) Meenpä kahtoon siun kuulumiset myöhemmin, ny hitusen kiirus. Mut kiva kyl ku on tuttuja nikkejä! Ja juu, mie uskosin, et meilläki imetys suojaa raskautumiselta tosi hyvin.. On siin omat hyvät ja huonot puolesa.. Ei ehk oo nii rankkaa ku ei iha het tuu toinen, mut ois se toisaalt jo ihana saada plussa ja olla raskaana + saada se mukeloinenki sit 9kk päästä :heart:

heikku moiii!! =) En ookaa huhtivauvoissa ennää ollu.. se o jotensaki jääny ku sinne tulee nii kauheesti tekstiä enkä oo pysyny perässä ni sit ei oo tullu siel enää oltua ees.. mut kiva ko sieki oot täällä! :heart:
 
Hei vaan kaikille :)

Minäkin tahdon mukaan porukkaan. Itsellä on noin kp25/ 29-31 (menkat niin epäsäännölliset, etten tarkkaa päivä tiedä/muista).

Joka päivä kehittelen lisää raskausoireita: on väsymystä ja mahassa sellaista painon tunnetta, pissattaa ja janottaa ja muutenkin outo olo, tänään jo kehittelin itselleni tissikipuja :LOL: .. kovasti tekee mieli pikkukakkosta, ensimmäinen kun on kohta jo 2,5 v..
Täytyy tunnustaa, että tein tänään jo raskaustestinkin, se oli tietenkin negatiivinen :(

Nyt päätin että ootan ainakin tämän viikon loppuun ja kokeilen uudestaan, huoh,..

Kaikille teille oikein paljon plussaonnea!
 
Itkupotkuraivari :headwall: :'( :kieh:
Antakaa mun mennä piiloon, antakaa mun hautautua ja nousta sitten kun jaksan! Mä uskon, että tässä kierrossa tärppäs koska;
1. Se yksi haamuplussa oli selvästi värillinen, mieskin sanoi niin
2. Mulla on roskiksessa liuta apteekin testejä joihin on tullut selvä värillinen roskishaamu
3. Mulla oli niin kovat kiinnittymiskivut
4. Mulla on näin kamalan vahvat oireet (esim. pahoinvointi :x )

Meidän lapset eivät vaan jaksa pysyä menossa mukana :'(

Tai sitten noille testeille on käynyt jotain?!?! Jos ne on pakastunut joko kuletuksen aikana, postilaatikossa tai varastossa? Jos ne on viallisesta erästä? Jos mun näytteessä on jotain vikaa? Tai jos ne ei vaan syystä tai toisesta halua antaa mulle kahta viivaa? :eek:

Juu, siis aamun herkkä testi oli nega :ashamed:
Mä olen niin maassa, mutta samalla pieni toive takaraivossa kolkuttaa, että tässä mättää joku ja pahasti. Menkat ei ole vielä alkanut...
 
KSO9 Älähän nyt..jos olisin samassa tilanteessa niin mä ajattelisin sen varmaan niin että uskoisin kuiteski siihen plussaan koska niitä on tullut testeihin enempi kun miinuksia..Jospa juuri se testi,minkä tänään teit,olikin virheellinen,tai ei kuitenkaan nimensäveroisesti "herkkä".Ja niinhän sitä sanotaan,että raskaustestiin ei voi tulla plussaa ns."vahingossa",vai mitä?Sainko sut yhtään uskomaan? :hug:
 
Heikku Sepä juuri, kun nuo värit eivät pitäis tulla tyhjästä. Pelkään, että tässä kierrossa on käynyt samalla tavalla kuin muutama kierto takaperin, että tärppi on käynyt ja osunut on, mutta ei pysynyt kyydissä, josta seuraa varhainen keskenmeno eli kemiallinen raskaus :( Mä en vaan käsitä miks taas? Esikoista kun yritettiin, ei tärpännyt, eikä mennyt kesken ja viimein kun tärppäsi, meille syntyi ihana terve poika vauva. Nyt on luultavasti jo toistamiseen "lyhyen" ajan sisällä käynyt näin, että plussaviiva on tullut, mutta sitten hävinnyt ja loput voikin arvata.

Mä yritän saada sen kuvan tähän, minkä otin sillon, kun se haamu testiin ilmesty. On se testi vieläkin tallella :ashamed: mutta onhan se viiva jo vahvistunut ja kuivunut, kun on niin kauan aikaa siitä...
Kuvat on tosi huonoja, eli luonnossa näkyi vielä selvemmin tuo väri viivassa...


 

Yhteistyössä