**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Sutinaa
Se on jännä, että mua ei ollenkaan harmita ne tutut, jotka ilmoittaa oottavansa ensimmäistä lasta. Päinvastoin, mä olen vilpittömän onnellinen heidän puolestaan. Eri asia olis varmaan sitten ne, jotka ilmoittais odottavansa toista lasta. "Onneksi" sellaisia ei lähipiirissä edes ole, kun monellakaan ei ole vielä sitä ensimmäistä lasta.

Perhekerhossa taas tuntuu siltä, että puolet porukasta on raskaana ja toisella puolella on sitten ainakin kolme lasta. Mä olen varmaan kummajainen siellä yhden lapsen kanssa. Kyllä mua aina pikkaisen nippaisee, kun kuulen taas jonkun puolitutun siellä olevan raskaana. Tätä en kyllä uskalla tunnustaa kenellekään muulle kuin teille :ashamed:

Joku teistä kyseli ikiä. Mä olen jo kolmenkympin paremmalla puolella :)
 
Sutinaa, mulla sama juttu! Niiden puolesta oon aidosti iloinen jotka ekaa odottaa. Mut ne toisen odottajat.. Ei mua haittaa jotkut tuiki tuntemattomat, mut nää puolitutut. Näihin ihmisiin oon tutustunu odotusaikana ja hassu juttu, mutta jos en tuntis niitä niin ei olis kaveripiirissä ketään jolle edes olla kateellinen. Kun lähikaveripiirissä on vasta eka kierros menossa... Mua niin korpee vaan itteeni olla kateellinen! Kun yleensä en ole mistää, ei mua kiinnosta mitä muut touhuaa. Tää vaan kolahtaa jotenkin niin arkaan paikkaan.
 
Huoh.

Tervetuloa Mika08

Mä tässä pähkäilin, jotta mut vois laittaa taustalle... Kai sitä sieltäkin voi kirjotella, jos on jotain kirjoteltavaa.
Tutkiskelin eilen menkkojen kulkua ennen esikoista, ja pitkiä n. 40pv:n kiertoja oli sielläkin, paitsi kaks viimosta oli 34pv:n ja niistä toisella sitten tärppäs. Tästä mä sitten päättelin, että mun on turha edes toivoa raskautumista, niin kauan kun kierto on noin pitkä...
Eli siis palailen sitten jonain vuonna taas oikeisiin jännääjiin, kun jollain saatais toi kierto taas normaali mittoihin...
 
KS09 piristystä sinne, ei kannata menettää toivoaan ja turhaan laskea, eihän tuo raskautuminen nyt ihan noin yksinkertaista varmaankaan ole :hug:

Itse odottelen tässä 'tuntemuksia' suuntaan tai toiseen, tänään kp25 .

Tervetuloa kuumeilemaan MiKa08!
 
Tänään ois sitten 30/30-34.. Miksi ei voisi olla säännölliset menkat niin ei tarvis piinailla! :kieh: Mutta menkat eivät siis vielä alkaneet ja pieni toivo plussasta alkaa taas viriämään kunnes menkat saapuvat ja onkin taas vaan vähän pidempi kierto.

Oireet, sellaisia ei ole. Just tossa kyllä mietin, että mulla on kierukan poiston jälkeen tullut menkka oireet eli alavatsa kipu vasta kun ne ovat alkaneet. Silloin kun kierukka oli paikoillaan niin maha alkoi ihan tosissaan sattua jo 2-3 päivää ennen menkkoja.

Sekavaa sepustusta..

Plussatuulia kaikille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Huoh.

Tervetuloa Mika08

Mä tässä pähkäilin, jotta mut vois laittaa taustalle... Kai sitä sieltäkin voi kirjotella, jos on jotain kirjoteltavaa.
Tutkiskelin eilen menkkojen kulkua ennen esikoista, ja pitkiä n. 40pv:n kiertoja oli sielläkin, paitsi kaks viimosta oli 34pv:n ja niistä toisella sitten tärppäs. Tästä mä sitten päättelin, että mun on turha edes toivoa raskautumista, niin kauan kun kierto on noin pitkä...
Eli siis palailen sitten jonain vuonna taas oikeisiin jännääjiin, kun jollain saatais toi kierto taas normaali mittoihin...

Kiitos
:flower: Toivoo voisin sen verran valaa että mulla oli tosipitkä kierto se mistä poika tärppäs. Ovis oli vasta kp 28 eli kokokierto olis ollu sen noin 42 päivää. Täällä ei vielä menkkoja näy mutta eilen kyl jomotteli siihen malliin alaselkää et eiköhän e sieltä kohta tuu... :kieh:
 
Plää, mä olen ihan pihalla!! Taas kävi, niin kuin pari päivää sitten, eli ensin aamupäivällä ovistesti oli ihan haaleella viivalla ja nyt päivällä erimerkkinen testi oli ihan selvä plussa (testi viiva yhtä vahva kuin kontrolli...
Tossa on vielä kuvat niin että ylin on raskaustesti, keskimmäinen aamupäivän ovistesti ja alin sitten tää päivänen ovistesti...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5033013.jpg

On se hyvä kun ovis on monta kertaa yhen kierron aikana :LOL:

Mitä tästä opimme, älkää käyttäkö ovistestejä, tai ainakaan kokeilko yhtä aikaa eri merkkisiä :kieh:
 
Sutinaa
Kp. 16 menossa ja tänään pärähti ovis tikkuun! Eka kerta, kun sen bongasin tikulla :D
Eipä muuta, kun odotellaan lapsukaisen päiväuniaikaa :D

KS09: Ompa erikoisia nuo testitulokset! Mikä oli tämänpäivän tilanne?
 
Tänään ovistestin viiva oli taas haalentunut. Tein tuon testin nyt vasta päivällä ja saman merkkisellä, joka eilen antoi tuloksen... Nyt on kyllä lämmötkin kohonnut, että kai se on uskottava, että ovis oli eilen. Typerä vaan, ettei tuo toinen testi sitä näyttänyt.

Eli siis, jos näillä mennään, menkat pitäis alkaa 23 pv, ja kierto n, 47päivää :headwall: :( Että kun näiden pitää aina venyä!
 
Tänään 31/30-34.. Pahaaoloa on mutta johtuu tod.näk. siitä kun hartiat on ihan jumissa.. Odotellaan, eipä sitä muutakaan voi. Testit vähän kuumottais kaapissa, jos testais nyt niin sitten ei tarvis jännäillä enään, että alkaako vai ei. Mutta sitten, jos ja kun testi näyttää negaa niin sitten alan taas miettiä sitä, että jos kumminkin testasin liian aikaisin ja siksi testi näytti negaa. Jep, ei oo helppoa tää ihmisen elämä ainakaan vauvakuumeisen. :LOL:
 
Noniin, tässä teille lisää ihmetystä:
Ovistesti näytti taas ovista!! Testiviiva oli yhtä vahva kuin kontrollikin. :LOL:
Mun pää on ihan pyörällä, enkä enää tiedä, että mihin uskoa ja mitä ajatella. Ja siis raskaustestit on ollut negat, ennen kun joku sitä ehtii ehdottaa...
 
Heippa kaikille! en oo ehtiny nyt viikonloppuna käydä kun on ollu vieraita. Mulla on nyt kp 16/28-40. Oon tikutellu ovista. Tänään ja eilen sain melkein yhtä tummat viivat (mutta ei ihan) kuin kontrolliviivan.. tiiä nyt sitte onko ovis ollu vai onko nyt vai tulossa.. prkle ku on hermoja raastavaa....
 
Sutinaa
Testasin eilen clearbluen lisäksi myös liuskatestilläkin ja ovis tuli siihenkin. Viiva oli toiselta reunalta tummempi kuin kontrolliviiva, mutta ei niin paksu.

Tänään (kp 17) testasin huvikseni myös ja viiva oli enää hädin tuskin havaittavissa. Eli nopeasti meni. Mä oon jotenkin luullu, että tuo ovisviiva saattaa näkyä tummana useamman päivän.

Kuinkakohan pitkään tässä kannattaa vielä peuhailla... On jo pientä kisaväsymystä...
:whistle: Ehkä vielä huomiseen?

Mousselle :hug:

KS09, Ootko testannut eri merkkisillä raskaustesteillä?
 
testata se taas piti ajoissa. negahan se sieltä taas tupsahti, Siis olo on niin kauhea, pahoinvointia, mitä siis oli viime raskaudessakin näin ajoissa. JA muitakin oireita. Mutta tämä pettymys, niin sanoin kuvaamaton. höh.. Höh höh...
 
Nopeasti kurkistan tänne :) Meillä on tyttö 07/09 ja nyt jo vauvakuume kova, vaikka alkuun vannoinkin ettei ihan hetkeen tule meille toista :D Nyt mieli muuttunut! Mutta taitaa tässä vielä tovi vierähtää ennen kuin saan miehen ylipuhuttua ja kyllä se järki sanoo itselläkin että ei vielä. Mutta sitten kun sen aika on niin hyppään tähän pinoon :)

Tsemppiä kaikille yritykseen :hug: :heart:
 
Eilen oli aivan järkyttävän masentunut oli, harmitti ja ketutti oikeen urakalla. Nyt on jo paljon paremmat fiilikset. =) Ei muuta kun uutta yritystä kehiin.

Emmy83: eihän nuo testit mitään 100% varmoja ole, odottele rauhassa jonkun aikaa ja tee uusi testi. B)
 
Täällä ovisoireita lauantaista asti, eilen illalla ja tänään aamulla sain tikutettua ovisplussan :D Taidan lopettaa ton tikuttelun kun kerran oireet tunnen ihan selkeesti, turhaa rahan hukkaa vaan. Nyt vaan toivotaan et peuhaaminen ei ois menny hukkaan. Toivottavasti joka toinen päivä on riittävästi.

Nyt vaan alkaa se piinaava tädin tulon odotus ja oireiden tutkiskelu. Esikoiselta pahoinvointi alkoi jo ennen plussaa. Voi kun pystyisi olemaan testaamatta pari viikkoa, tiedän jo nyt ettei tule onnistumaan. Olen myös huomannut olevani kateellinen kaikille raskaana oleville! Työkaveri kertoi odottavansa kaksosia... silloin olisin halunnut mennä ulos huutamaan vähäksi aikaa, argh! En edes aikonut koskaan toista lasta alkaa yrittämään ja nyt ajatuksiin ei enää muuta mahdukkaan :LOL:

Tsemppiä kaikille yritykseen!
 
Moikka!

Mahtuuko mukaan? Ihana tyttö syntyi tammikuussa 2009 ja nyt viimein olisi pikkukakkonen haaveissa. Meillä esikoisen tulo oli pitkä ja mukaan matkaan tuli 2 perättäistä keskenmenoakin :( Nyt toivomme hartaasti, että kakkonen suotaisiin meille vähemmällä mutkilla...
Lopetin imetyksen tytön ollessa 8kk ja menkat alkoivat harmituksekseni kuitenkin ja kierron pituudeksi tuli 39. Ovis tuli 10 päivää aiemmin ja nyt pelottaa toimiiko kroppa kuitenkaan.Menossa siis yk2 ja kp4. Mitään paineita koitetaan olla ottamatta ja mennään tjot meiningillä. Vasta sitten alkaa ahdistaa jos ensi kesään mennessä en ole raskautunut. Esikoinen sai alkunsa clomien kanssa (kärsin pitkistä kierroista ja myöhäisistä ovulaatioista) ja tukena oli myös Lugesteronit ja loppu oli viimein onnellinen :heart:
Yritän kahlata tämän pinon läpi ja päästä juttuihin mukaan ja oppia tuntemaan teitä paremmin =)

Terveisin, Toive81 ja muru 9kk :heart:

Muoks:Niin ja ikää on siunaantunut minulle ja miehelle 28 vuotta :) Naimisissa ollaan oltu yli 3 vuotta ja yhteiseloa takana kohta 11 vuotta :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magia82:
En edes aikonut koskaan toista lasta alkaa yrittämään ja nyt ajatuksiin ei enää muuta mahdukkaan :LOL:
Kuin myös! Toinen lapsi oli lähinnä miehen toive ja minä lähdin tähän mukaan lähinnä, koska koin, etten halunnut olla toisen haaveen esteenä. Nyt olen ihan täpinöissä ja pettymys on kova, kun ei heti tärpännytkään. :LOL:
 
Hei vaan!!

Täälläkin yksi pikku kakkosta kuumeileva 2 vuotiaan tytön äiti :D

Viime kesän aikana kasvanut vauvakuume ei hellittänyt sitten millään... Ajatuksissa oli kyllä, ettei toista yritetä vielä pitkään aikaan. Häätkin ensi vuonna tulossa ja asuntokuumekin vaivaa.. Mutta näin on nyt päätetty :) Menkatkin juuri loppu, nyt vaan kova yritys päälle :D

Viimeksi tärppäsi heti pillereiden lopetuksen jälkeen, yhet menkat ehti tulla ja se oli siinä.. katsomma miten tällä kertaa sujuu ;)
 

Yhteistyössä