**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Tänään piti tulla herkät testit postissa, mutta ei tullut :kieh: No, tein sitten sellasen, ei niin niin herkän, testin ja tuli testiajan sisällä samanlainen "viivan paikka" kuin eilen apteekin testillä testiajan jälkeen. Tosin se oli halpistesti puikko...
Hmph kun ei voi tietää ja testit ei voi tulla! :headwall:

muoks * ainii ja kun ikiä kyseltiin, multa löytyy 21 vuotta...
 
Niin Titinä, en tarkoittanut mitenkään arvostella tikkujen käyttöä, kunhan nyt vaan pohdin niiden luotettavuutta, kun tuntuvat enemmänkin hämmentävän ihmisiä kun kertovan absoluuttisia totuuksia.
Lähinnä vaan itselleni tässä totean, että MUN ei tarvii. :LOL:
 
Olin palstailun ulkopuolella reilun viikon, kun olimme perheen voimin ruskareissulla ja nyt yritin kahlata viestejänne läpi.

Täälläkin ovistestien luotettavuus mietityttää. Testaan tässä kierrossa ekaa kertaa ovistikuilla, ihan vaan mielenkiinnosta, sillä mullahan on todella selkeät ovisoireet (melkein kivuliaammat kuin itse menkat :eek: ) ja limaa tulee reilusti. Lähinnä haluan tikutuksella varmistaa, että osaanhan tulkita oireitani oikein. No, nyt minulla on ollut ovisoireita (munasarjakipuja) viime lauantaista saakka ja sunnuntaista saakka on tullut vessakäyntien yhteydessä reilusti venyvää limaa (sori yksityiskohtainen kuvailu). Mutta ovistikut vaan näyttää edelleen niin selkeää negaa kuin olla ja saattaa. Mulla kyllä kestää ovisoireet yleensä viikonkin, mutta silti ihmetyttää, kun ei näy edes haamua. Pöh. Onkohan mulla vain oireita ilman todellista ovista... No, katsellaan. Aiomme mennä mun oireiden mukaan, eikä pelkkien tikkujen, joten peitot ovat kyllä pöllynneet sunnuntaista saakka =)
 
Sutinaa Kiitti vinkistä, en siis vielä menetä toivoani ;) Minäkin olen kyllä epäillyt, että ovis tulee myöhemmin kuin oireiden perusteella olen kuvitellut. Meilläkin taisi viime kierrossa alkuinnostuksen jälkeen petipuuhat lopahtaa juuri silloin, kun olisi ollut otollisin aika. Mutta mieskin alkoi jo hiukan ihmetellä ja motivaatio hiipua, kun tyyliin joka ilta yli viikon verran höpötin, että NYT se ovis taitaa olla ja todennäköisesti olikin vasta päivien kuluttua siitä :LOL: Katsellaan siis ja tikutellaan. On tämäkin hommaa...
 
Mulla ovistestit ei näytä enää kuin hyvin haaleita viivoja.. Nyt on kp 20/28-40. Viikonloppuna oli tosiaan ne vähän vahvemmat viivat, toivottavasti ovis olis ollu sillon vaikka ne ei ihan yhtä vahvoja ollukkaan kontrolliviivan kanssa. hitto ku mulla ei oo mitään ovistuntemuksia.. alotin muuten tänään viimesen terokuurin, olis tosiaan pitäny alottaa jo kp 15 mut oon yrittäny oottaa ovista, mut ku nyt nuo niin haaleita nuo viivat et enää en oottele. Kyl se on ollu jo jos on ollu luulen niin. Millonhan sitä uskaltais alkaa testaileen ku mulla on tosiaan noita raskaustestejä joiden pitäis näyttää luotettava tulos 6-8 päivää ovulaatiosta. KS09 :hug:
 
Sutinaa: mä oon miettiny kans et millasta se kiinnittymiskipu on ja milloin se tulee yleensä.. en muista esikoisen odotuksesta sellaista.. mulla ei ainakaan oo vielä mitään raskauteen viittavia oireita, mut eikai niitä vielä vois ollakkaan, vai?
 
Noniin, täti kurvas kylään ja kp 41 :( Liian pitkät kierrot!!

juu, eli kp1/40 yk4 Laitetaan noi kierto päivät noin, kun pari viimosta on ollut sen 40-41pv... Ei rupea jännäämään liian aikasin.

Byäää! Meille ei varmaan tule toista lasta ikinä :'(
 
Pahoittelut tädin saapumisesta KS09. Mäki oon jo ihan toivoni menettäny et joskus toinen saatais tai ainakaan lähiaikoina ku tuo ovis-homma on tollanen. Minkä ikäne sulla on esikoinen, tyttö vai poika? Meillä tulee neiti helmikuusa 3-v. Ja mulla ikää on 20-v.
 
Jonetta Ei tuo esikoinen ole vasta kun 7kk ja poika sukupuoleltaan. Mutta haluttais lapset pienellä ikäerolla, ja kun esimmäistäkin tehtiin puoltoista vuotta, tuskin tämä seuraava sen nopeampaa tärppää, kierrot kun on mitä on...
Minulla ikää 21v :)
 
Täällä taas eräs pitkänmatkalainen lmoittautuu! Päivittää saa taas jälleen kerran kp1 yk 21, jos en väärin muistanu.

Jos nyt jotain positiivista niin saapas huomenna töissä nautiskella fetajuustosalaatista.:) Ei sit sen enämpää kun odottelua että se täti kurvaa taas pois.
 
Heissan :) Minäkin voisin tänne ilmottautua, vaikkei vielä olla yritystä aloteltukaan, piakkoin kylläkin :)
Tammikuussa syntyi meidän esikoistyttö ja kovasti (varsinkin mies) haluaisi jo toista, mutta sektio takana niin ei ihan vielä olla aloteltu.. ensi kuussa varmaankin viimeistään pistetään töpinöiksi.
Ovistuntemukset on sen verran rajut ja selvät, että taitaa aika selkeästi tietää milloin kannattaa makuuhuoneen puolelle siirtyä...

 
runttipulla Ei hajuakaan, mistä se on tullut! Palstalla aika yleisesti käytössä, joten jotenkin kummasti se on eksynyt myös omaan tekstiin, vaikka aika lahjakkaasti sitä aluksi välttelinkin (ei sopinut minun suuhun )
Ja siis tosiaan, menkkojahan nuo tarkoittavat...
 
Kiitos kiitos :) Ihme juttu, kun tyttöä oottelin niin olin sitä mieltä että meille riittää yksi lapsi.. nyt olen sitä mieltä että voisi vaikka jalkapallojoukkueen tehdä :D Mutta ehkä nyt alkuun se toinen olisi suotavaa, on omat lapset vaan niin sitä JOTAIN. :heart:
 
runttipulla niin täälläkin ajateltiin, että yksi lapsi riittää kun tulin raskaaksi syksyllä -04. Kamala miten pitkä aika siitä on :eek: Mutta toisiin ajatuksiin aloin kypsymään kun lapsemme täytti 3 vuotta.. Ja itse toivoisin vielä kahta lasta..
Mutta tosiaan, jos se pikkukakkonen tulisi nyt niin onnellinen olisin :heart:

Ovistesteistä kun oli puhetta niin itse olen testaillut noilla Prismasta ostetuilla Fertesteillä, ne oli aika halpoja mun mielestä... ja hyvin käyttökelpoisia.

Sitä pohdin että kun viikon päästä taas ovulaatioaika on käsillä niin olen miettinyt tuota yhdyntöjen tiheyttä.. Onko kerta päivässä liikaa, huonontaako se esim. sperman laatua jos hommailee liian tiheään tahtiin hedelmällisten päivien aikaan?
 
Lauantai iltaa kaikille!! Mulla on nyt kp 22/28-40. Ovistestissä tänäänki ollu melkein yhtään tumma viiva kuin kontrolli samoin eilen.. sitä ennen ole hyvin haaleita viivoja ja viime viikonloppuna kans tummia.. En ymmärrä. Mulla on nyt ihan hirvee olo, lämpöä ollu eilen ja tänää siinä 37 hujakoilla, kurkku ja kaula tosi kipeet, huimaa, paleltaa ja tulehdusarvot oli noussu.. jos se ovis nyt vasta olis niin nyt ei kyl jaksa mitää ylimäärästä rehkiä tosiaankaan.. :( itku herkässä täällä kaikkien asioiden kans nyt.. kiitos et teille saa purkaa tänne asioita.. :)
 
Jonetta :hug: Toi on niiiin kurjaa ja valitettavan tuttua, että se pahin flunssa osuu aina oviksen aikoihin... Peuhaat sen mukaan miten jaksat ja sitten vaan seuraavalle kierrolle, aina ei vaan jaksa :(

Elinah Suositus on kai että maksimissaan joka toinen päivä olis hyvä, jos lapsia tahtoo... Pääsee kypsymään ne parhaat yksilöt paremmin (siittiöt) Mutta kieltämättä sitä itekin sortuu yliyrittämiseen, kun haluaa, että se nappais varmasti!
Hyvä olis jos 2-3 kertaa viikossa peuhais, sen pitäis riittää. Oli ovis tai ei.

Täällä ei hanat ole vielä ihan täysin auenneet, mikä on kumma kun yleensä max. 1pv on juupaeipä ja sitten kyllä tulee... Nyt jo toista päivää, huomenna kolmatta ellei yön aikana tule. Nyt sellasta pientä tuhruttelua, että yhellä siteellä olisin tän päivän pärjännyt jos olisin halunnut...
Eilen illalla oli masukin tosi kipee.
Noh, jos se täti antaa nyt osottaa itseään, että kunnolla astuu ovesta sisälle, ja tuleekin sitten oikein rytinällä.--
 
Jonetta:Mahdollinen raskauskin voi saada ovulaatitestit näyttämään plussaa...Testaileppas raskaustestillä vaikka parin päivän päästä...Plussaonnea!!! =)

KS09:Outoa...koskas sulla ne ovistestit oli plussaa?Jos kuitenkin voisi olla vielä murunen toivoa masuasukista? Tsemppiä!

Täällä tänään kp 10 ja nyt näyttäis viimein, että menkat loppuneet. Voi kun ovis tulisi jo vaikka kp15 tienoilla...Mun puolesta nää sai olla ekat ja viimeiset menkat taas pitkään aikaan :D No toivossa on hyvä elää ja pessimisti kun olen niin täti tulee vielä monen monta kertaa vierailulle, ärh! :LOL: No ei auta kun parhaansa tehdä. Pääsee mies heti "töihin" kun saapuu työmatkalta kotiin ;)

Onkos täällä ketään joka jo jännäilee??? Plussatullia oikein paljon! :heart:
 
Toive81: Voiko ovistesti näyttää raskauden? tuota en tiennytkään.. Voisko jo näin aikasin ku tänään mulla siis kp 23/28-40. en kyl kauheesti usko raskauden mahdollisuuteen ku ei olla kamalasti ehditty puuhaileen, stressi ollu kova eikä mulla ole mitään oireitakaan.. tännänki tuli ovistikkuun melko yhtä vahvat viivat, millohan sitä sitte uskaltais raskaustestillä testailla..?
Mulla on vieläki lämpöä yli 37 aamulla, huimaa ja kurkku hiton kipee..
 
Jonetta:Kyllä voi, mutta viiva on silloin yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva ja silloin yleensä jo erittäin herkät raskaustestit voivat näyttää ehkä jo haamua.Mulla kävi näin kaksi kertaa aiemmissa (tosin keskenmenneissä ) raskauksissa.Huvikseni silloin koitin ovistestillä pari päivää ennen oletettuja menkkoja kun luin, että voi näyttää raskauden ja kappas tuli plussaksi ja heti perään haamu erittäin herkällä raskaustestillä =) Jos sulla on nyt esim toi 28 päivän kierto (eli olisit ovuloinut kp14-15 niin hyvin voisi jo raskaus näkyä erittäin herkällä. Mutta yksilöllistähän se hcg:n nousu on.Toi on ainakin lupaavaa, että lämmöt koholla (ellet ole tulossa kipeäksi).Se ainakin kertoo, että ovis on tapahtunut.Lämmöthän "romahtaa" takas normaaliin juuri ennen menkkoja. En tiedä tapahtuuko kaikilla lämmössä muutoksia, mutta minulla on aina käynyt niin.Siitä tiesinkin, että täti mut yllätti viime kierrossa kun lämmöt laski takaisin normaaliin. Ja niin se typerys tulikin :kieh: Mutta pidän sulle paljon peukkuja, jotta räväytät plussan raskaustestiin!!! :p
 
toive kiitos tsempityksestä, mutta kyllä se toivo on tässä kierrossa jo menetetty... Pikku hiljaa voimistuu vuoto koko ajan, joten eiköhän ne hanat ole taas kohta täysin auki. Ja ne ovistikut on näyttänyt plussaa jo moneen otteeseen ja monta viikkoa :LOL:

Jonetta Ovistestit voi näyttää raskauden myös hitusen ennen tosi herkkiä raskaustestejä... Mutta sulla voi olla ihan oviskin menossa, jos kierto kerta voi olla 40 paikkeilla... Mulla ainakin kierron ollessa 40 pv ovis on vasta joskus kp24-27.
Ja tuo lämpökin voi johtua ihan jylläävästä flunssa aallosta jos kerta kurkkukin on kipee :(
 

Yhteistyössä