**Maalismasut 2009* lokakuussa

iltoja

huh että on puhki olo. käytiin puolitoista tuntia kävelemässä metsässä pojan ja koirien kans.. oikeestaan tosi ihanaa oli kun aamupv meni sisällä tosi huonon sään takia.
onneksi iltapäivästä tyyntyi ja poutautui =)

hansku: no sua ei voi ainakaan suurimahaiseksi vielä sanoa :D itsellä on tänään useaan otteeseen tuntunut että voi kun ei aivan näin nopeesti masu kasvais.. :whistle: sulle ei varmaan painoakaan oo juuri yhtään vielä tullut?

mmiisa:
Hyvä kun saitte puhuttua tuosta baari asiasta.
Itse olen ollut kerran tämän raskauden aikana miehen ja työkavereitten kans baarissa.. oli kiva reissu mut väsyhän siellä iskee eikä tosiaan nappaa yömyöhään siellä kukkua.
Alussa minustakin tuntui etä mies käy tiuhempaan baarissa kuin ennen.. mutta kun aloin ajatella niin eihän me edes juurikaan käyty aikaisemmin.. kesällä jonkun kerran. Lapsenvahtia kun on hankala saada.. sukulaiset asuu kaukana jne..
ja mielellään kuitenkin päästän sillon tällön tuulettumaan.. mut ehkä se vaan tuntuu että toinen koko ajan menossa kun itseä ei vois vähempää kiinnostaa. mut jos katon tosiasioita silmiin niin harvoin käy missään.. välillä tunne myrskyn keskellä tuntuu että mieluummin ois jossain muualla mutta kun tämmöisenä "selvänä hetkenä" ( ;) ) asiaa katsoo niin teidän kyllä ettäa siat ei noin meillä ole.

Huomenna olis neuvola =) ja sitä ennen hiustenleikkuu aika :D

tässä odottelen että mies ja poitsu kotiutuisivat.. lähtivät vielä miehen kaverilla käymään.
Itse en jaksanut mukaan.. tuntuu että ootan vain sitä hetkeä kun saa pojan unille ja itsekkin kallistaa pään tyynyyn.

danjuska ja toukka 18+1 ja uudella viikolla =)

Alkoi jäskättämään se huominen ultra! =) Mä haluaisin ehkä tietää kumpi on tulossa,mutta täällä ei kerrota :/ Että sitten pitäis mennä yksityiselle kurkkaamaan. Saa nähdä kuinka tehdään.
Sit mennään tuon neidin kanssa tutustumaan päiväkotiin, mua itkettää jo nyt kun tietää että sitten 3.s päivä pitää se sinne jättää :'( Se on niin pieni...
Olo on oikein loistava, taas on välillä alkanut vähän huimaamaan,mutta muuten oikein jees =)

chromo 19+0
hitsi soikoon,täälläkin puoliväli lähestyy ja harva tietää että meille tulee perheenlisäystä :LOL:

Kaa liikkeitä täälläkin vielä varrotaan. En ole ihan varma oisinko tuntenut töytäisyn aamulla mutta kun opiru vie jostain oon saanut ilmavaivojakin. Pitäs kait liittyä ilmavoimiin :LOL:

Danjuska juu, maha ei tuon enempää taida näkyä paitsi näin iltasella turvotuksen takia. Kolmisen kiloa mulle oli tullut kymmeneen viikkoon (eivät punninneet lääkärineuvolassa) Nyt olen varmaan onnistunut mässyttelemään sen neljännenkin kilon :whistle: . Välillä kyllä pelottaa että onkohan sen kasvu pysähtynyt mut ei pitäs ajatella sellaista. Pieniä vihlaisuja tuntuu välillä niin jospa se kohtu siinä venyy. Sanoivat että kohtu taaksepäin niin siksi ei näy, tuleekohan se sit selästä ulos :LOL: :LOL:

Nyt odottelen innolla tuleeko viikolla muutamian kestovaippoja. Onnistuin voittamaan muutaman huudon.

Hansku ja Sintti 18+2

Huh.

Olipas rankka viikonloppu. Olin kurssilla 3 päivää. Mukavaa oli ja juttua riitti. :heart: Kaiken kruunasi vauvan potkut, jotka kestivät moonta tuntia joka pvä. Meidän pikkune se siellä tomerana oleili ja halusi olla mukana. :D Tosin miinuspuolena tuli äärimmäinen väsymys. Silmäpussit roikkuu, jalat ei kanna, selkä puolihalvaantunut ja ja. Nyt minun pitäis kyllä levätä ja juoda vettä että jaksan taas tehdä omia. On kyllä huomattu miten raskaana olevan keho rasittuu 10kertaa helpommin kuin ei-raskaanaolevilla.

Tässä nämä tärkeimmät meiltä. Eli kaikki hyvin edelleen.

Mömmis 19+1

Iltaa kaikille!

Oma napa Perjantaina oltiin sitten siellä rakenneultrassa miehen kanssa ja pienen pojan alku siellä vastassa näkyi. =) Aika varma tieto pitäis olla, sen verran hyvin sintti esittäytyi kuvissa. :D
Muutenkin kaikki oli oikein hyvin ja useampi kuvakin saatiin matkaan. Kätilöopistolla antavat kuvia automaattisesti, ei tarvii erikseen pyytää. Voi sitten ylpeänä esitellä niitä sukulaisille ja kavereille. Vauvan painosta ja pituudesta kätilö ei puhunu mitään, enkä mäkään niitä siinä sitten älynny kysyä. Sitä jotenkin niin hämmästyksissään aina vaan tuijottaa sitä ruutua ja yrittää tajuta kaiken. :D

Nimistä Meillä on vähän erikoinen tilanne noitten nimien suhteen. Mies on kotoisin tuolta Aasian suunnalta ja heillä on suvussa tapana, että nimen alkukirjain kysytään joltain gurulta tai miltä lie tyypiltä. Ja sit sillä kirjaimella ite keksitään vauvalle nimi.
Eli nyt kun me ei vielä tiedetä sitä alkukirjainta, niin pitää yrittää keksiä vaihtoehtoja eri kirjaimille valmiiks. Totesin vaan ultran jälkeen, et tytölle olis ollu helpompi keksiä nimi kuin pojalle, mut mikäs teet. :LOL:
Niin ja kun sukunimi ei oo suomalainen, niin nimeks ei todellakaan tuu mitään Mikkoa tai Jannea. Mut haluaisin kuitenkin sellasen nimen joka olis suomalaisenkin helppo lausua ja muistaa. Suomessa kun kuitenkin asutaan. =)

Onko täällä muuten muita joiden mies on kotoisin jostain muualta kuin Suomesta? En enää muista onko joku maininnu aiemmin asiasta.

Jahas, jokohan tää kertomus riittäis täksi kertaa, tulee muuten romaani. :D

Hendu ja ötökkä 20+0 (onpahan muuten tasaviikko ja puoliväli vielä, hih!)

Iltaa

Alkaa flunssa vihdoinkin hellittämään ja kauhuissani odotan huomista työpäivää. On varmasti kaaos työpaikalla. Se on aina. Ärsyttävää, kun joutuu potemaan huonoa omaatuntoa, kun on poissa sairauden takia.

Pikkuneitikin on ruvennyt nukkumaan jälleen öisin kunnolla, mitä välillä näkee unia ja heräilee sen takia. Mut onneksi, kun vie sänkyyn, niin äkkiä nukahtaa uudelleen. Onneksi, saa äitikin taas nukkua.

Olo on hyvä vähitellen. Viikkoja on kasassa nyt siis 18+1 UÄ:n mukaan tasan 19.
Tässä näin pikaiseen, kohta saunaan ja unille ajoissa,että pääsen aamulla töihin kaaoksen keskelle:(

Meillä mies ois kyllä tuntenu liikkeet jos ois joskus kotona tai kun on kotona niin hereillä tai kun on hereillä niin ei hoitamassa meidän esikoista joten siis kerran on kerenny kokeilemaan potkuja ja tunsikin pari viikkoa sitten :) Nyt potkut näkyy jo selvästi mahan päältä niin ei tarvi käsi mahan päällä päivystää :D

Eeeva ja Äppö 21+3

Hansku: No tuskin sinusta kamelia tulee ;) :LOL: eiköhän se masu aikanaan ihan siihen oikeelle paikalleen ilmesty :D
Itselläki kohtu kuulemma jonkun verran taaksepäin mutta ihan normaalia tahtia on masu kasvanu ellei nopeemminkin kun toista odotellaan... Mut ole huoleti kaikki varmasti hyvin!

Mömmis:
Itse olen huomannut kans että väsyn paljon äkimmin kun ennen.. hetkellisesti tulee jotain touhun puuskia ja virtapiikkejä.. niitten jälkeen olo on sitten ihan puhki. Ja nautin suunnattomasti kun tuon pitkän lenkin jälkeen sain omaa aikaa ja rauhassa levähtää kirjan ääressä.

Jadeketulle jaksuja huomiseen työpäivään :hug:

nyt loput iltahommat hoitamaan.. poika nukkuu jo täyttä unta kun ei päikkyjä nukkunut.

myymä
Huomenta typyt :)
Huomenna on ultra JIPPIII!! :) saa nähdä tuleeko yöllä unta!

Olo on muuten tosi tosi mainio! enää ei vauvakaan ole aiheuttanut huolta kun on niin kova potkimaan! Jos on epäileväinen olo niin riittää kun käyn selälleni pitkäksi niin varmasti saan pari muksautusta aikaiseksi ;)

Oikein mukavaa maanantaipäivää tasapuolisesti kaikille :)
Myymä ja pikkuvelisisko 19+4 :)

Huomenta ja jälleen hyvää alkavaa viikkoa!

Mä en enää muista mistä täällä on juteltu mutta lörpöttelenpä omiani :D . Viikonloppuna tapahtui ihanuuksia, nimittäin Sintin potkut alkoivat tuntua jo masun läpi. Tänä aamuna mieskin tunsi potkut.

Viikonloppuna kävimme kiertämässä pari lastentarvikeliikettä ja tutkailimme tuplarattaita. Edelleen on aikomus ostaa käytettynä (jos vaan haluamamme malli löytyy). Päädyimme sittenkin Carenan Double Swingeihin. Ovat meille paremmat, kun molemmille lapsille on omat kuomut. Esikoinen on jo 1-vuotiaasta työntänyt kuomun pois, joten on tärkeää, että vauvalla on kuomu alhaalla ja esikoinen saa istua kuten tykkää.

Eipä tässä muuta, pitänee jatkaa töitä, vaikka maanantain fiilis on vielä paljolti viikonlopussa.

Iines ja Sintti 21+2

vau! mäkin odotan malttamattomana että potkut alkaisivat tuntua masun päältä...sisällä päin ne kyllä tuntuvat selvästi :D

Meillä on nyt tasan viikko aikaa 4D-ultraan, jännitys alkaa kasvaa...ensi vkolla on myös synnytysvalmennus :p

Maanantaita!

Tulin nopeesti piipahtaan ennen töihin lähtöä.

Chromo, hyvin se esikoisen hoito varmasti menee. Pienet on loppujen lopuks tosi hyviä soputuun uusiin tilanteisiin ja eihän sen tarvii olla hoidossa kun muutama kuukausi. Kerroitko muuten työtä hakiessasi et ootat vauvaa? Mä en vieläkään oo kertonut pomolle et raskaana ollaan ja jänskättää kertominen paljon enemmän nyt kun silloin esikoisen aikaan.

Mantatyttö, mulla on välillä vähän samalainen fiilis kun sulla, eli ajoittain tuntuu et omat tekstit ja jutut jää muiden jalkoihin eikä niitä kukaan kommentoi vaikka kysyisitkin jotain. Täällä taitaa kuitenkin olla aika paljon tyyppejä jotka tuntee toisensa jo tuolta kuumeilu puolelta, niin kirjoittelevat sitten enemmän toisilleen.

Tänään olis viikkoja menkkojen mukaan 20+0! Jee!! Ultran mukaan 19+1, mikä tulee todennäköisesti viralliseksi ajaksi. Ens viikon tiistaina olis rakennenultra, jossa tuo laskettu aika lopullisesti selviää.

Nyt töihin valmistautuun. =)

marza

Hiq
Hyvää alkanutta viikkoa massukaisille!

"Pitkän" hiljaisuuden jälkeen pääsin rästitöistä eroon ja palstailemaan :)
mahatauti iski viime viikolla, painoa tippui 1kg niistä tahan asti kerätyistä 2,4 raskauskilosta. Ikävä tauti- toivottavasti kukaan teistä ei joudu sitä läpi käymään... Ja loppuviikko+tämä päivä on sitten purettu töihin kerääntyneitä rästihommia :headwall:
rattaat tilattiin tiistaina Gesslienin kolmipyöräiset, toimitusta odotetaan jouluksi. Löydettiin sattumalta myös siistit parvekevaunut a 12? prisman ilmoitustaululta!
turvaistuin asiat on vielä kyllä ihan vaiheessa kun tuo perintökaukalo on jo 8v vanha ja sanoivat vauvatalossa ettei niin vanhaa saisi enään käyttää??? se sitten eri asia miten paljon yritti myyjä tehdä kauppaa noin sanoessaan..
ompeluvimma! siis todellinen! en saa mitään asiakastöitä (sivubisnes) tehtyä kun pelkkiä vaavan vaatteita, ja koko ajan, viikonloppuna syntyi omenapiirakan ja suursiivouksen lisäksi noin 30 erilaista vauvan vaatetta. Tästä voidaan tehdä päätelmä että olo on 1) parantunut ja 2) meneillään jokin keskiraskauden energiapiikki :eek:
ultrassa oltiin tosiaan tiistaina ja poikaa lupasivat, on aika raskauttavaa kuvamateriaaliakin todisteena. Muuten Oskarin strategiset lukemat ovat 19,20cm ja 364q. Kaikki varpaat ja sormet tallessa ja tosiaan siirtyi nyt sitten la viikolla...
Tästä päästäänkin kivasti nimiin: meillä ollut jo vuoden työnimi jonka tyttövaihtoehto olisi tytön kutsumanimi ja pojalla samoin. Toiset nimet on kanssa tuumattu jo ja tulevat sukuhistoriasta. Poika on Antti Oskari, vast ikään menehtyneen pappani mukaan.. Nimikoneet oli kyllä hauskat! Sain sillä ekalla joka kysyi sukunimeä niin ensin pohjalle miehn isän nimen ja sitten tyttönimelläni isäni nimen! Mitäköhän nimikoneita isomummut on mahtaneet aikoinaan käyttää?
Mitäs muuta..hmm.. Anopin ostama talvitakki on mahtava, suosittelen takkiasiaa pohtivien käyvän Zarassa.
eipä kai muuta tähän romaaniin :saint:
-Hiq ja Oskari rv22+0 (nyt siis uän mukaan)

Tulipas tyhmä olo ku soitin neuvolaan äsken. Mä kyselin kohdunkaulan (-nipukan?) tilanteesta. Mulla on jo teiniajoista ollut tapana pestä alapää myös sisältä sormen avulla ja nyt tuli terhakka kielto, et ei sinne saisi mitään sormia tunkea edes normitilanteessa saati raskaana :ashamed: En mä ole tollaista tajunnut ja olen vaan halunnut puhtaamman olon aamuisin. Nyt varsinkin kun raskaus on aiheuttanut valkovuodon lisääntymisen aika reippaasti.

Kuitenkin yritin kysellä, että millaisia muutoksia siellä saa tapahtua, kun tuntuu sormelle nyt erilaiselta (pehmeältä ja avoimemmalta). Ensi viikon neuvolassa tekevät sitten tarkastuksen.

Mulle jäi supernolo olo tosta puhelusta. Lähinnä tuntui siltä kun esiteiniä olis opastettu murrosiän myrskyihin. Näin kolmekymppisenä tuntui tyhmältä kuunnella tädin neuvoja siitä, että dildoja ei saa käyttää, eikä vesisuihkuja, ei puhaltamista ( :LOL: ) eikä peräaukkoon saa laittaa mitään.

Että tällaista tänään...

Melita ja ötökkä 20+5

Hiq Turvakaukalon käyttöikä on 5 vuotta. Ikävä kyllä. Jotkut kyllä sanoo, että käyttöikä on 7 vuotta. Meilläkin menee kaukalo vaihtoon.

Lauantaista asti on supistellut enemmän ja vähemmän. Eikä sitä auta, että en saa levätä tuon esikoisen kanssa. Ens maanantaina pitäs alottaa hoito, mutta eipä ole vielä paikkaa. :'( Kovasti yrittää päivähoidon johtaja etsiä, mutta perhepäivähoitopaikat on täynnä ja eivätkä voi ottaa noin pientä vielä sinne. Yrittää tämän päivän aikana saada kiinni yhen yksityisen päiväkodin johtajan kiinni, kun sieltä on ostettu hoitopaikkoja kunnalle ja pitäs olla muutama paikka vielä vapaana. Toivotaan parasta. Olishan se kiva, että päästäs pojan kanssa tutustuu sinne tällä viikolla

Nimistä Eipä olla mietitty. Tytölle on toinen nimi valmiina. Oli jo esikoisen aikaa, mutta mun vahvasta tyttöolosta huolimatta tuli poika. :D

Rakenneultra on ylihuomenna. :heart:

Viipi ja Nappula 21+3

Melita: Se on aikamoinen tulehdusriski työntää sinne sormia ym. kun sormien mukana saattaa viedä aika pahoja pöpöjä mukanaan. Juu, eihän se miehen vehjekään mikään steriili kapine ole mutta sillä ei käsitelläkään päivän aikana sellaisia asioita mitä sormilla... että jospa se terkkari tarkoitti tätä kun kielsi sua...ja kauanko sekään puhdas olo kestää "sisäisestä pesusta" huolimatta, mulla ainakin sitä valkkaria tulisi sekunnin päästä taas lisää... :kieh:

Heippa!

Melita Olipa kurjaa, että tolleen asettivat sanansa. Muutenkin olaan herkässä mielentilassa. Ne on kuitenkin koulutettua porukkaa ja luulisi, että osaavat mitä ihmeellisimmissä jutuissa ohjeistaa niin, että kysyjä ei nolostu. Ihan kauhee tilanne tollainen!

on: On ahdistanut jotenkin erityisen paljon tänään. Järki sanoo, että ei tarvitse ahdistella, mutta ahdistaa kuitenkin. Pääasiassa työjutut ja tää pitkä sairasloma, joka pudottaa mut kelan päivärahalle. Vaikka järki sanoo, ettei ole pakko olla sitä kuutta viikkoa pois jos ei tahdo. Huomenna on neuvola. Ehkä se auttaa.

Vauvelin potkut tuntuvat voimakkaampina, mutta mies ei ole saanut kokea sitä ihmettä vielä. Vauva lopettaa nimittäin potkimisen heti, kun laittaa käden mahalle. =)

Saatiin eilen ystävältä iso kasa vaatteita, joita pitäis lajitella koon ja lajin mukaan. Ihanaa!

Mimmukka ja Furuno 21+ jotain

Moikka kaikille!

ultrassa kaikki oli ok ja kovasti se siellä jumppaili =) istukka taas takaseinämässä,mutta väittäisin että esikkoa odottaessa jo tässä vaiheessa liikkeet tuntui vahvemmin. Toki tunnen joka päivä, ehkä tämä ei sitten vaan ole niin villi tapaus kuin edellinen. Ärsytti vaan kun siellä oli taas joku opiskelija ja mä oon niin kyllästyny niihin :/ Esikkoa odottaessa sama homma,opiskelijaa opiskelin perään ja silloin kun vauva oli syntynyt niin meille kotiinkin tuli opiskelija mukaan, eivätkä edes lupaa kysyneet. Pyysin mittaamaan hempan kun se on ollut matalahko ja viime raskaudessakin yht`äkkiä tippui lähelle sataa. Mutta ei viitsinyt mitata kun viime kerralla oli ollut niin hyvä. tuijotettiin molemmat miehen kanssa että mitä :eek: ja ,mittaamatta jäi :headwall: :LOL:

marza oon itse hoidellut muksuja 2,5 vuotta ja tiedän että noi pienet pärjää hyvin, enkä voinut kuvitellakaan että oman kohdalla tuntuu näin pahalta :'( Enkä muuten ole töitä hakiessa kertonut ja vaikka mun möhö näkyykin niin aion virallisesti ilmoittaa vasta 2kk ennen kuin jään äippälomalle. Saa nähdä potkitaanko mut pihalle koeajan aikana :/ Mitäs töitä sä teet?

Hiq kamala se vatsatauti, toivottavasti ei meille tuu. Tosin meillä varmaan sairastellaan nyt jonkin verran kun tuo neiti aloittaa hoidon, mutta tällä hetkellä täällä ei onneksi vatsatauti jyllää,flunssa ja vesirokko kylläkin.

Ei muuta tällä kertaa =)

chromo 19+1

myymä
Pakko jakaa ihanaakin ihana napostelu (ei tosin järin terveellinen) teidän kanssa! Alkupalaksi tosi usein ravintolassa otan nachoja ja ranskan kermaa ja eilen sitten laitoin niitä kotona.
Lämmitin uunissa vähän nachoja ja sit dippasin ranskan kermaan! ai ai ai! TAivaallista ja kohtapa otan niitä lisää ;)

Huominen ultra jännittää TOSI paljon... Toivottavasti vauva on terve, vaikkakaan ei tietenkään sieltä kaikkea voisi selville saada...

Myymä ja pikkuvelisisko 19+4

Zoe-F
Maanantaita!
Vihdoinkin sain äänioikeuteni takaisin viikonlopun bannin jälkeen.
Mutta oli se sen arvoista.
Solvasin siis nimellä yhtä henkiöä, jonka kanssa tein kauppaa, ja hänestä ei yhtäkkiä kuulunut enään mitään.
Sain kuin sainkin maksamani tavarat tänään, monien erilaisten selitysten kera.
Olo hyvä.
Yhdeksän päivää työharjottelua jälellä, ja sitten valmistun.
Ensi viikon torstaina rakenne ultra.
Zoe ja Öttiäinen 19+3 :heart:

Morjens!

Hyviä rakenneultrakuulumisia ! Kaikki mitä näky näytti olevan kunnossa. Ultratessa vasta tehtiin päätös, että halutaan kuitenki tietää sukupuoli... Ei malttannu oottaa! Tyttövauva tulossa! Itse olin uumoillu enemmän poikaa ja näin untakin edellisenä yönä...

Vilkas tapaus meidän tytteli oli. Painoa 293 grammaa, pituus ei jääny mieleen. Täkäläinen ultralaite ei ollu ihan viimeisintä huutoa, joten kuva oli melko epäselvää sekä monitorissa että tulostettuna, harmi.

Istukka kiinni kohdun takaseinässä ja osittain synnytyskanavan (?) päällä. Ultrataan vielä tammikuus uudestaan ja katsotaan, onko noussu. Onko jollakin ollu vastaava tilanne?

Nyt tais mennä muksun tekonimi uusiks... Kunto viittaa niin vahvasti poikaan...

Kaatjuska + "Kunto" (20+1)

Ps. Kaa : Lasketuks ajaks voi muuttaa 18.3 ja siis tyttövauvaa vaikkasi ultraaja.

Zoe-F
kaatjuska Me kysytään ultrassa sukupuoli, kun mä haluan tietää ja mies haluaa olla mukana, sais se sit kuitenkin tietää et kumpi on, kun mä maalaan seinän joko vaaleen vihreeks tai vaaleen violetiks
Mulla istukka on (tietäänkseni) kohdunsuulla, saa nähdä minne siirtyy jos siirtyy vai onko siirtynyt jo. Ens viikon torstaina sen sitten tietää.

iltoja

eka oma napa ;)

neuvolassa käyty ja kaikki ok.
hemppa oli 141 :eek: muuttuukohan se kohta tervaks :LOL:
painoa oli tullut 300g/vk.. sanoin siellä että vähän stressaa tuo painon nousu mutta täti rauhoitteli ja sanoi että ihan normaalia ainakin tässä vaiheessa painon nousu. että nou hätä.
pikkuinen oli vilkkaalla tuulella ja aina kun saatiin äänet kuulumaan niin livisti pois anturin alta =) 148 oli muistaakseni sydämensyke.
Vähän huolestuneelta kuulosti kun näistä kivuista kerroin. sanoi että ottaa heti yhteyttä jos pahenee. ja että onneksi on kolmen viikon päästä rakenne ultra niin ei tule pitkää väliä kun viime viikolla ultralla kattovat.

Viipille supistelematonta olotilaa ja toivottavasti hoitopaikka löytyisi. :hug:

Hiq: Ihana nimi teidän pojelle tulossa ;)

kaatjuskalle
onnea tyttösestä ja siitä että kaikki oli hyvin!

jos oon kärryillä pysynyt niin eikö aika monta poikaa ole tähän pinoon ole luvattu ;)
mekin kyllä kai sukupuoli kysytään jos vaan näkyvyys saadaan jalkoväliin :)

nauroinkin jo miehelle että entäs jos sittenkin siellä on tyttö.. että sitten haluan tyttömäisemmät vaunut ostaa :LOL:

voi jotain piti vielä kommentoida mutta en muista :ashamed:

danjuska ja toukka 18+2

myymä
Huomenta typyt!!
Hitsi mä aina jotenkin tuun kateelliseks kun saatte noita tyttölupauksia ;) ei sillä ettenkö haluais poikaa mutta jotenkin mua PELOTTAA saada poika. Oon mä sitä täällä aiemminkin purkanut kun on jo yksi tyttö niin toinen tyttö olisi jotenkin niin IHANAAA... mut sit taas poika olis kans ihana mut pelkään etten osaa kasvattaa poikaa :p Tiedän, täysin järjettömiä ajatuksia mutta onneksi aina kaikki menee lopulta omalla painollaan ;)

Tulin vain jännittämään kun lähden tunnin päästä Rakenneultraan KÄÄÄÄÄKS!

myymä ja pikkuvelisisko 19+5 :)

Zoe-F
myymä Vähän samoja ajatuksia täällä. Olen niin tottunut että meidän sukuun on syntynyt vain tyttöjä, että automaattisesti ajattelin että mullekkin.
Vaikka sydämen sykkeen peruseella ei voi hetken kuuntelun jälkeen sanoa mitään, mutta hoitaja kun ilmoitti että 140/minuutti niin aloin ajattelemaan että voihan se olla poikakin.
Tiedä sitten, vahva tyttö olo ja "oireet" mutta vähän yli viikko vielä pitäisi odottaa ennen kuin saa tietää.

Yhteistyössä