Tervetuloa,
Mira! :wave:
Se on sitten helmikuu, jestas sentään. Huomenna olis aamulla neuvola ja yhdeltätoista hieroja - taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi ennen synnytystä, vaikka parin viikon päähän mulla on vielä yksi aika varattukin. Mulla on vaan vahva tunne, että mussu syntyy tämän kuun puolella. Toivottavasti mentäis mahdollisimman lähelle laskettua aikaa, etenkin kun Multeri vaikuttais olevan vielä niin pikkarainen.
Järjestelinpä äsken kaikki keittiön kaapit, nyt on romut järjestyksessä! Lajittelin jopa muovipussit koon perusteella, tää alkaa menee hiukan hulluksi tämä mun touhuni
Huomenna aloitetaan miehen kanssa laittamaan viimeisiäkin vauvatarpeita kuntoon, pesen loputkin vaatteet ja kasaan tuon ensisängyn joka haettiin mun mummolastani tänään. Laitan vaikka kuvia kun saadaan paikat reilaan, itsestä on ainakin ollut hauskaa ja inspiroivaa katsella teidän laittamianne kuvia.
Zoen seinämaalauksetkin on niin mahtavia, vitsit kun meillä on seinissä tapetit!
Tuo touhuaminen kyllä kostautuu, supistelee (muttei kipeästi) ja alaselkää ja kankkuja särkee. Toisaalta touhuamisen jälkeen maittaa hyvin uni, jonka jälkeen jaksaa taas touhuta seuraavana päivänä
Raskausarpia ei ole tullut mahaan tuota napalävistyskohtaa lukuunottamatta, mutta tissit ovat kuin tiikerin raatelemat. Olen rasvannut vatsaa, buubseja, reisiä ja takamusta apteekista saatavalla Becu Repair-nimisellä voiteella. Oikeasti se on tarkoitettu lapsille, sisältää samoja aineita kuin Bepanthen. Taidan jatkaa käyttöä raskauden jälkeenkin, voide on vaahtomaista ja siksi helppoa levittää. Maksaa parikymppiä mutta puolen vuoden lähes päivittäisellä rasvaamisella olen saanut kulumaan vasta reilun puolen pulloa, joten on riittoisaa.
Pitäis jotain iltapalaa napsia. Hitto kun meiltä loppui riisikakut, tekis mieli niitä kera kermajuuston ja omenaviipaleiden
upupa ja rymyävä Multeri 34+6