Oho,
Viipille tais tulla lähtö sitten ihan oikeesti! Tästä se poksuminen kuulkaas alkaa, veikkaan että ensi tai viimeistään sitä seuraavasta viikosta alkaen aletaan saada viikottain vauvautumisuutisia.
Kiva kuulla taas Kekkosten kuulumisia,
BiaBia! Ihanaa kun olet saanut jo Sylvinkin sylkkyyn :heart:
Pesänrakennusvietti on aika kovana päällä. Siivoan ja järjestelen koko ajan, tosin voimien mukaan. Mies välillä ihan suutahtaa, kun en sais sen mielestä tehdä enää muuta kuin makoilla ja komentaa miestä tekee kotitöitä
Musta on ihan kiva touhuta, kun vielä ehtii ja jaksaa. Olin niiden pukamien vuoksi ihan hajoamispisteessä jossakin vaiheessa kun en voinut sängystä nousta, mä en kestä sellaista toimettomuuden tunnetta. Mulla ei ole ollut missään vaiheessa onneks mitään ennenaikaisen synnyttämisen riskiä, joka olis sitonut mut vuodelepoon. Ja nyt aletaan mennä jo suht turvallisilla vesillä viikkojen suhteen, supistuksia tulee päivittäin muutamia mutta täysin kivuttomia ja lääkärien mukaan kuuluvat tässä vaiheessa jutun juoneen.
Ensi viikolla meille tulee uusi lipasto, ja käydään ostamassa lisää Lundiaa kun hyllymetrit loppuu kesken. Eli pientä rymsteerausta luvassa. Sovittiin miehen kanssa että tehdään ennen torstain äippäpolikäyntiä kotona suursiivous ja laitetaan kaikki viimeisetkin vauvaroinat paikalleen, JOS sattuu käymään niin että jään sillä reissulla sairaalaan. Mua jännittää ihan kauheasti taas se kontrolli, mulle on kehittynyt raskauden aikana kamala lääkärikammo. Onneksi mies tulee mukaan, olisin viime reissulla järsinyt sormenpääni irti jännittäessäni jos olisi joutunut yksin menemään.
Eilen oli miehen veljen häät, oli oikein kivat pienet kekkerit perheiden kesken. Äsken kotiuduttiin sitten kavereille järjestetyistä kemuista, jotka nekin menivät loistavasti: vaikka väkeä ja viinaa oli runsaasti, ei juomalasiakaan mennyt rikki. Eikä kukaan ollut liian humalassa, mulle tulee vaivaantunut olo jos joku puolituttukin nolaa itsensä superhumalassa joissain juhlissa.
Nimestä muuten vielä, jos nyt saadaan pikkuruinen tyttö niin kuin ultrassa lupailtiin, niin nimi on valmiina (edellyttäen että tyttö on nimensä näköinen.) On lintuaiheinen nimi, jonka keksin ja mieskin ihastui siihen siltä istumalta. Mutta tämä versio pidetäänkin sitten salassa nimiäisiin asti
upupa ja Multeri 34+5
(pahoittelen rönsyilevää tekstiä, tähän aikaan yöstä ajatus ja kirjoitustaito eivät työskentele yhdessä kovinkaan sulavasti)