Pissa hätä Päivällä ei oo häiritsevää, mut voi kun ilta alkaa koittaa, ni johan alkaa pissattaa. Illalla sänkyyn kun meen ni ennen kun nukahdan ni saatan käydä 3-5 kertaa pissalla. En tiiä et onko se hätä tääl pääkopassa et yritän sillä välttää niitä yö heräämisiä.
Nyt tuntuu et yölläki saa käydä n.2 tunnin välein pissalla. ÄRSYTTÄVÄÄ!
Mä kyllä ainakin toistaseks nukahdan heti sen jälkeen, mutta katkeehan se uni silti... :stick:
Väsymys Vaivaa joo todella. Nyt kylläki kun oon ollu sairaslomalla tän viikon ja oon vielä torstaihin asti, ni on ollu paljon helpompaa. Se viime viikonloppu oli jotain kauheeta. OLIN NIIN KUOLEMAN VÄSYNY!! oisin voinu vaan nukkua koko ajan. Ja mulla on ainaki niin et ku oon oikeen väsyny, ni mistään ei tuu mitään ja itkettää vaan koko ajan.
LD Mulla ihan samanlaista. Aina kun supistaa ni tulee kauhee pissahätä..
Mindi Voi että sulla on sievän pieni maha tähän omaan potkupalloon verrattuna.
Tombatar Ihanuus mikä koira. :heart: On ne pennut vaan niin sulosia.
Ruokaa pakkaseen Ite oon kanssa miettiny että vois tehdä. Just sen takia ettei sitte ku kotiin pääsee ni heti tarvii olla miettimässä ruoan tekemisiä.
Liitoskivut Mä en taida edes tietää mitä ne on..

Onks ne niinku yleisimpiä uudelleen odottajilla ku ekakertalaisilla?
Mulla ei nimittäin ainakaan mitään kipuja oo (TOISTASEKS)
Samoin toi iskias, on helpottanu lähes kokonaan. Ainoo millon se viiltelee tonne pakaraan on ku kellahdan sänkyyn ja yritän kylkeä kääntää. Muuten se on täysin kivutonta.
Mua on alkanu vähän pelottaa et miten selviin tästä tulevasta. Synnytys ja suurimpana huolena on ehkä se unen puute mikä tulee olemaan. Onko täällä muita jotka tarttee paljon unta? Ja on silti selvinny vauvan kanssa? Tottuuko siihen valvomiseen sitte?
Mulla ois näitten sairaslomapäivien jälkeen enää viikko töitä ennen äippistä. :attn:
En oo varma kylläkään että meenkö enää ollenkaan. Sillä viikolla on vielä 2x 10 tunnin työpäivää, ja luulen et mun selkä sanoo kyl sopimuksen irti vähintäänki niitten jälkeen.
Ni kai se on turha enää liikaa rasittaa itteään näin loppu suoralla.
Nunnika+Prinsessa rv 32+6