anna-79 kurja tuo sinun tilanteesi, varsinkin kun teillä niitä lapsia siinä on jo useampia hoidettavana. Mutta tärkeetä kuitenkin, että pikkuinen saisi vielä rauhassa kasvaa masussa.
maaemo meillä esikoinen oli 1v6kk kakkosen syntyessä ja kakkonen 1v8kk kolmosen syntyessä ja molemmilla kerroilla isompi siirtyi jo ennen vauvan syntymää "isojen lasten" sänkyyn nukkumaan. On ihan tosi, että pinnikseen on helpompi saada nukkumaan, kun sieltä ei niin vain karkailla, mutta meillä on nuo siirtymiset menneet suht kivuttomasti kuitenkin. Jonkun aikaa on ollut sitä, että lapsi ei olisi pysynyt sängyssään kun on kerran itse sieltä päässyt pois. Näin siis meillä ja ihan hyvin onnistui. Nyt kolmonen on vauvan syntyessä n1v3kk-1v4kk, joten voi olla, että tällä kertaa en siirrä poikaa vielä pois pinniksestä ennen vauvan syntymää. On vielä sen verran pieni. Meillä on kuitenkin sellainen rottinkinen vauvan kori, jossa vauva mahtuu nukkumaan ainakin ekat neljä kuukautta. Sitten tuo kolmonenkin olisi jo sen reilut puolitoista vuotias niin toivon että siirtyminen pois pinniksestä onnistuisi ja ei tarvittaisi kahta pinnistä.
Näin siis meillä.
Mulla painoa on tullut tähän mennessä n.6kg. Samoilla linjoilla varmaan kanssa mennään kuin ennenkin, kolmesta edellisestä on painoa tullut koko aikana n.13-14kg. Ehkä nyt vähän vähemmän kuin edellisillä kerroilla tähän mennessä. Mutta ainakin vielä edellisissä olen hyvin päässyt eroon kaikista kertyneistä kiloista, toivottavasti nytkin.
Mä ostin kanssa lisää harsoja, vaikka niitä ennestäänkin jo paljon on, mutta oon kanssa käyttänyt niitä tosi moneen tarkoitukseen. Löysin ihania NameIt:in kuviollisia ja pinkkejä harsoja, joten pakkohan niitä oli ostaa. :ashamed:
Vauvan vaatteita olen myös alkanut pesemään. Niitä kun on tullut hommattua käytettynä ja jotain ostettu uutena alennusmyynneistä. Aluksi ajattelinkin, että jos tulee neljäs poika, niin kuinka hyvin niitä vaatteita olisi edes tarvinnut pestä, kun ovat niin vähän aikaa vasta olleet kaapissa sivussa, mutta pakko myöntää turhamaisuuteni, nyt kun onkin tulossa tyttö, niin en ole oikeastaan mitään sinisiä vaatteita esille ottanut :ashamed: Mutta jos nyt edes kerran saa tyttöä pukea, niin en halua ihan selkeitä poikien vaatteita käyttää. Ja tosiaan, myönnän, olen todellakin turhamainen tässä asiassa... :ashamed:
Toki poikienkin vaatteet ovat edelleen kaapissa tallella, jos sairaalassa sattuukin tulemaan yllätys.
Viikot menee hirmuista vauhtia, viikonloppuna meni jo 30 viikkoakin rikki...
Adrianna ja kirpputyttö 30+2 :heart: