Pidetään nyt palstaa yllä, ettei tarvi vain joidenkin omia höpötyksiä lukea
opcorn:
Mulla ei sen kummempaa mielipidettä ole suljetusta puolesta tai vastaan, jokainen tekee itse valintansa ja päätöksensä mitä kirjoittaa ja mihin kirjoittaa.
Itse tykkäsin alussa kovasti kirjoittaa esikoistenpinoon, joka kuoli lokakuussa, kun perustettiin fb ryhmä, johon en halunnut, tämä on vain oma kokemus ja oma valintani oli olla liittymättä. Täällä maaliskuisissa koin saavani alussa yleistä noottia, kun en kommentoinut ihan kaikkia juttuja, no vaikea on kommentoida taaperoikäisten touhua tai aikasempia synnytyksia, kun itsellä ei niistä kokemusta. Noottia sai jos ei kiinnostanut lukea hoito- ongelmista tai muista asioista jotka ei minua henkilökohtaisesti koskettanut. Totuus on et tällä palstalla on ollut paljon kärkästä sananvaihtoa, joka välillä lannistanut omaa ja muiden intoa kirjoittaa, vaikka palstasta pidänkin ja kiva vaihtaa tuntemuksia. Toisaalta kärkäs mielipidevaihto on antanut särmää palstallemme.
Varmasti sit kun nyytti on kädessä, saan hyviä vinkkejä teiltä joilla jo kokemusta useemmasta lapsesta. Itsella etenkin alkuaikana kamala pelko, että en ikinä näin pitkälle pääse, niin ei paljon huvittanut pohtia synnytystä tai lapsen hoito, ei tuntunut ajankohtaiselta ja kun ei sitä kokemusta niin vaikea asian tiimoilta kirjoittaa, silti kaipas tukea ja kokemuksia miltä muilta tuntuu samassa raskausvaiheessa ja koen sitä täältä saaneeni. Meitä on niin moneen junaan ja minusta se on hyvä asia, rikkaus.
Toivotaan kaikille hyviä kirjoittelu fiiliksiä, missä ikinä kirjoittaakin.
Itsellä on oppimista siinä, et osaa ottaa toisesta korvasti sisään ja toisesta pihalle. Aina ei tarvitse nähdä rivienvälissä piiloviestintää, johon olen myös itse taipuvainen.
VAUVAUTUNEILLE PALJON ONNEA :heart:
Kovasti tuntuu olevan nopeita synnyttäjiä liikkeessä ja vauvatkin ajoissa liikkeellä.
sauna Itse tykkään saunoa kovastikin. Aina on juotavaa mukana. Viihtyisin kauemminkin, jotenkin se lämpö vaan tuntuu todella ihanalta. Sauna vaan vie niin voimat, etten meinaa jaksa tehä pesua ja sitten menee sohvalla makoillessa tunti. Mut muuten edelleen todella nautittavaa.
ON
Minusta on tullut tuhma näin loppu metreillä. apua vauva kasvanut varmaan kilon viimesen viikon aikana. Mitään rotia en ole jaksanut syömisessä pitää. Omatunto kolkuttaa ja pahasti. No minähän sen päätän mitä suuhuni vien, mut vauva siitä kärsii. Vieläkun jaksaisi vähän karpata
Verenpaineet pysyneet kohtalaisena ja pissa puhtaana. Kotio sain liuskoja perjantaina neuvolasta, jossa kaikki OK.
Vkl ollut sitten ekoja kunnon supistuksia sarjassa, mutta vain muutaman sarjassa. ( siis sillai et tietää et varmasti supistus, mut ei kipeä)
Viime yönä heräsin kamalaan mahan turvotukseen ja maha kipeä. Nyt aamusta ollut supistuksia sillon tällön. Pakko oli heti ruveta siivoon, jos vaikka alkais tapahtuun jotain. Alapäässä aikamoinen paine. Mut tuskimpa täs tarvii vielä mihinkään mennä.
Huomenna onkin äitipoli ja kuulee uusimmat suunnitelmat.
[
B]Syntyneet palstasta luulen luomisen olevan ihan helppoa, mutta mielenkiintoa ei riitä niin paljon. ja eikös tuol jotain ohjeitakin ole, kuinka aloittaa ketju.
Huomenna alkaakin sitten meidän kuu!!!!
Uuden pinon aloittajalla on aikamoinen homma päivittämisessä, eli toivotaan et joku vielä jaksaa pinon aloittaa.
sane & toivo rv 38+3
aurinkoista kevät päivää kaikille