EveliinaQ Ihanan yllätyksen oli miehesi tehnyt!
Anteeksi jos kysyn, (olet mahdollisesti siitä jo täällä kertonutkin), mutta mihin esikoisenne kuoli?
Aivan ihana juttu, että teille on nyt tulossa vauva noin pitkän lapsettomuuden jälkeen. :hug:
Kapalointi kuopuksella käytin sitä paljonkin ja se rauhoitti kuopusta. Esikoisella en sitä niin käyttänyt, mutta hän olikin paljon "rauhallisempi ja tyynempi" vauva kuin kuopus joka itki ensimmäiset kuukaudet melkolailla... Kuopuksella todettiinkin sitten lehmänmaitoallergia ja kananmunaallergia.
Kapalointia aion käyttää tämän tulevankin kohdalla jos sille tuntuu. Se on hyvä konsti saada vauva rauhalliseksi.
Minä kapaloin millon mihinkin, joskus ihan pyyhkeeseenkin.
Huuhteluainetta en aio minäkään käyttää. Emme käytä sitä muutenkaan.
Ikäeroa tulee kuopukselle ja vauvalle 4 vuotta. Esikoiselle ja vauvalle tuleekin sitten vähän enempi.
Esikoinen kun on jo koulussakin ollut useamman vuoden.
Jos vielä tämän jälkeen me lapsia lisää saadaan niin haluaisin neljännen suht pian, niin että ikäeroa tulisi max 2 vuotta.
(.) Meillä on koko perhe ollut mahataudin ja kuumeen kourissa. Itse sain mahataudin ensimmäisen yövuoron aikana. Niinpä toinen yövuoro jäi tekemättä.
Yövuoro oli muutenkin ihan kamala tehdä. Aamuhommien aikaan tuli supistus joka ei meinannut mennä ohi millään. Puuskutellen sitten jaoin aamupaloja ja lääkkeitä. Huimasi ja olo oli muutenkin kamala. Pelkäsin pyörtyväni ja hieman hirvitti tilanne kun olin yksin vuorossa. Kesken aamurapsan jouduinkin juoksemaan vessaan oksentamaan ja siitä sitten alkoi mahatauti ja illala nousi kuume.
Mulla ois vielä listassa muutamia yövuoroja, mutta nyt jätän ne ehdottomasti väliin. Hullua riskeerata tuolla tavoin itseään tai vauvaa!
Flower Joo mä oon kyllä niin viimetipan ihminen ku olla ja voi...
Ärsyttävää, ku ei osaa ottaa stressiä oikein mistään. Mies on kans tommonen viimetipan ihminen ja voin kertoo, että välillä tulee joidenkin asioiden kanssa hieman kiire!
Niinkun nyt joulukuun viiminen päivä... Otettiin S-bonus kortit joitakin kuukausia sitten ja saatiin se 20 e etuseteli. Siinä ja tilin avaamisessa oli aikaa joulukuun viimiseen päivään. Niin mehän sit oltiin viiminen päivä vajaa tuntia ennen kaupan sulkeutumista sitä 20e etuseteliä käyttämässä ja tiliä avaamassa. Mutta niin vaan ennätettiin!
Hikka on meidän vauvalla useamman kerran päivässä. Hikka on ollut ilonamme jo joulukuun alusta asti. Se ei musta kyllä kovin kivalle tunnu, mutta kun tietää että se on "hyväks" vauvalle niin siihen sitten suhtautuu eritavalla.
Jos menis kuumeisen miehen kainaloon, söis appelsiinia (hullu himo iskeny taas niihin
) ja katsos telkkua :wave:
Tiitulipiituli ja töppönen 31+5:heart: