neuvolatädistä joo siis mä en tajua miks mä saan aina vaan yhden purkin kerrallaan... ja kauheen kitsastelun kanssa täänkin nyt sain . ja terkkari sanoni sillon jo kun ekoja sain, että ne sitten mitä jää käyttämättä niin takaisin heille.... juu juuu.... onneks on torstaina se aika äitipolille niin siellä aion taas selostaa tämänkin... ja onneks siellä on diabeteshoitaja myös jututtamassa mua..
mrs bree tervetuloa takas suomen kamaralle :wave: ite en jaksais enää raahautua pitkälle matkalle, saati lentokoneeseen, tää ylämahan kiusallinen ahtaus tekis sen todella vaikeaks...
mutta kiva että oot jaksanu reissata,mielelle tekee hyvää
ikean pinnis toi mikä mulla nyt kököttää makkarissa, on ihan perussänyk siis, ja pohjan saa säädettyä kolmelle eri korkeudelle. aion pitää käytössä niin kauan kun muksu vaan sen laitojen sisäpuolella pysyy
ootteko muuten huomanneet et omia varpaita ei enää näy
on kantapää kipeytynyt ihan kamalaksi, välillä en kärsi varata jalalle lainkaan
soitin lääkäriin ja aika on maanantaina. vissiin luupiikki tms... great.... sisällä köpöttelen crocsien kanssa niin helpompaa, kengän kanssa kärsii myös ulkona ihan hyvin, mut jos ihan sukkasilteen hiihtelee kotona, ni jo on kipee!!! äiti kertoi et hänel aikoinaan ollu sama, ne oli lykänny kortisonipiikin sille ja se autto. mut oli tullu takasin. ja sit lopuks magnesiumia syömällä vaiva hävis.
Mä en kyl mitää kortisonia haluais, ja voiko sitä ees raskaana olevalle antaakaan??
no, katonpa sit mitä lääkäri sanoo, toisaalta on varmaan ihan turha lompsia tonne terveyskeskukseen kun ikinä tiä mitä puskalääkäreitä sattuu kohalle... mut hoitaja puhelimessa kyllä sanoi et tultava ois..
lapset on sitten ihania..... tuossa kuluneina päivinä tyttö kysyi et -"äiti, millasta se on kun odottaa vauvaa, et miltä se niinkun tuntuu???) "
no mä selitin miltä musta tuntuu, ja et nyt alkaa kyl maha olla jo sen verran isokin että on aika hankala olo jne jne.. lopuksi totesin että tää toisaalta kuitenkin on aika suloistakin...
Tyttö kattoi mua silmät suurena ja tokaisi: " no et sää kyllä äiti näytä YHTÄÄN suloiselta!"
Mä repesin ihan totaalisesti
selitin sit et no enhän mä tarkottanutkaan et MÄ näyttäisin suloiselta
Sitten naurettiin koko porukka
jassoo sit vois pistää pyykkikoneen laulamaan ja lähtee kaverin kans koirapolulle
kiva kun toi pakkanenkin laski, ei ihan niin paljoo tarvii tumpata vaatteita päälle ku ulos menee..