huomenta
tänään 31+0 siis ajatelkaa, nyt laskussa jäljellä olevat viikot enää yhdellä numerolla iiiiiiiiikkkkkkkk
miraci nyt vaan sit lepoa juu, ja onneks sullakin mies joka pitää aidosti huolta :heart: ainoo mitä mä en kestä on noi sudokut

matikka on aina tökkiny, ja oma keskittymiskyky niin kehno et mä en kerta kaikkiaan niitä kestä tehdä

Mutta toisaalta, varmasti tehokas keino rentoutua sellaselle kuka jaksaa matikkaa pohtia

toivottavasti ei ole myrkytys edessä, eikös ne sitten käynnistä vai leikkaako? yhdellä tutulla oli, mut vaikka kuinka koitan muistella ni en yhtään muista miten hänen tapaus meni..
ikean pinnasänky mä sain kaverilta. Hän oli ostanu sen kirpparilta aikoinaan pari vuotta sitten kympillä. tosi siisti puun värinen. ja kaverilla ollu yhdellä lapsella. käytettynä mua ei haittaa ainakaan hommata sänkyä, kun varmaan se siinä makkarin nurkassa jaloillaan pysyy

ainoo mitä en käytettynä osta, on kaukalo. Sen on oltava uus ettei ole vaan kolaroitu. ellei sit tiedä tarkkaan keltä sen hommaa ..
mut tää sänky on ihan hyvässä kunnossa, sain kaverilta siihen patjankin. et vaikka onkin ikeasta niin hyvin on näyttäny käytön kestävän. enää pinnasuojus puuttuu ja sit se on viimesen päälle valmis
naurukohtausno miksette käy vaikka miehen kanssa valkkaamassa valmiiks kaukaloa tai vaunuja ??? meillä voi olla niin että kaukalon osto jää siihen myös,et mä oon laitoksella. Mut me käydään vielä valitsemassa millaisia on kaupoissa tarjolla,mies osaa kyllä varmasti ostaa hyvä-kuosisen,sillä on muutenkin niin älyttömän hyvä maku niin sisustuksen kun omien vaatteidensakin suhteen.... luotan täysin
ja mäkin olen keränny hiljakseen kaikkea, ja vallankin kirppareita kiertäny.. ei mullakaan ole varaa kaikkea uutena ostaa, saati kerralla... ja loppuviikot saattaa olla jo niin sippi ramppaamaan kauppoja, et näin ei tartte ottaa stressiä et vauvalta puuttuis jotain...
influenssarokote mä ainakin otin. ite perustelin valintani sillä et muutenkin mulle on tullut flunssat helposti, tosin tän raskausajan oon ollu tosi terve. ihme kyllä..
Ja sit kun ja jos maito ei riitäkään, niin vauvalla ei ole mitään vastustuskykyä niin paljon.. joten toi rokote on senkin takia hyvä, koska se antaa vauvallekin suojan puolivuotiaaksi saakka

Sivuvaikutuksina mulla tuli ainoastaan seuraavalle päivälle kamala päänsärky joka ei sitte menny ees lääkkeellä ohi.. mut pieni paha sille jos ei sit tollaset kamalat taudit iske.
LD hehe, lapsen isä tietysti ite oli selvinpäin lapsen alulle panon aikaan vai

tuskin hän mitään pahaa tolla kommentilla tarkoitti, tietysti kun olet vissiin nuorempi kuin hän, hän voi ajatella että jotain menetätä nuoruudestasi lapsen saamisella, jos hänellä ei omaan ikäänsä mennessä ole vastaavaa edes tapahtunut?
Ja moni baarissa heiluja yleensä siel jotain nauttiikin, et kännissä ei mikään yllätys pitäis olla ihmistä nähdä baarissa

Ja kun hän ei hirmu hyvin ennestäänkään tunne niin toisaalta mun nähdäkseni hyvä, että hän uskalsi noinkin henkilökohtaisen asian varmistaa. Ehkä häntä pelotti että millainen äiti susta tulee? jos ihmisen on nähny vain juonpuneena, ei ole mitään tietoa millainen hän on arkena.
Et en usko et hän jotenkin epäilis et joisit raskausaikana, tai saattoihan epäilläkin, mutta halusi vaan varmistuksen. oishan se´jo vauvallekin ollu terveysriski. mun mielestä tuolta kuvastuu aito välittäminen
dogitar ja eksästä kiitos,kylläpä lämmitti nuokin kauniit sanat

joo tää ikäänkuin aaltoilee tää tunnepuoli. välillä on vihaa, välillä ei jaksa liikauttaa suuntaan eikä toiseen ja välillä kun tietyistä asioista puhutaan, pulpahtaa mieleen joku tapaus joka saa kyyneleet silmiin...
Oon kyllä syyttäny itseänikin, et miksi olin niin kiltti.....
Mies on tehnyt jonkinlaista fyysistä väkivaltaa myös lapsille aikoinaan, joten mikä mut sai olemaan kertomatta kellekään? oliko vika sittenkin kaikki mussa, kuten mies aina toitotti.. ja vaikka yritin hänelle puhua, se meni aina siihen et hän löysi lukemattomia piirteitä musta mitä mun ois pitänyt tehdä toisin. Kun yritin puhua mitä HÄNEN olisi muutettava, hän totesi vain että jaha, sit alkoi nalkutus taas et hän tekee sentään töitä ja mä vaan persettäni levitän kotona (olin pitkään saikulla ja silti tein kaiken kotona polttopuista lähtien ) ja enempää asiasta ei keskusteltu.
No, tänään taas yritän taistella sulkeakseni ikävät muistot pois, onneksi kaveri tulee käymään, ja toinen tulee iltasella

Ja mähän selviän tästä, jos kerran yli 10 vuotta jaksoin ton kusipään kanssa yhdessäkin
Mutta edelleen isot kiitokset kaikille muillekin ketkä olette tukena :wave:
nykyinen mies on todellakin kultaakin kalliimpi :heart: jotenkin ajattelen, että ehkä mun tarttikin jotain kamalia kärsiä, että osaan nyt arvostaa millaista oikea hyvä elämä voisi olla

Ja miten sattumalta me edes tavattiinkaan, ja juuri kun olin päättänyt etten ala kenenkään kanssa edes seurustelemaan

ja niin oli hänkin päättänyt... muutama tovi kateltiin, ja molemmat oli tahoillaan miettinyt et vaikka ei pitänytkään alkaa oleen yhdessä, niin ei toista halua päästää poiskaan... ja mulla noita kilpakosijoita oli samalla hetkellä kolme muutakin, joten tää mies tais todeta parhaaksi säilyttää mut itsellään

ja kyllä niin oikean valinnan tein... kaikilla noilla kolmella oli alkoholi aikamoinen vetonaula elämässä... ja vaikka joku piirre saattoi olla kiva,ei ihminen kokonaisuudessaan ollu se mitä sydän halusi..
Tämäpä on :heart: lyhyessä ajassa meille on tapahtunut paljon, ja tapahtuukin vielä, mutta toisaalta molemmista tuntuu, ihan kuin oltais oltu aina yhdessä

se tuntuu tosi kivalle, kaikki on niin mutkatonta ja helppoa... arki on nautinnollista, ja minä TODELLAKIN nautin :heart: ja mikä parasta,mies itse sanoo monesti kuinka onnellinen hänkin on, ja kuinka ihmeelliseltä kaikki tuntuu että miten ylipäätään on mahdollista, et sellainen säkä kävi et hän mut jostain ees sattui löytämään.... elämää suurempi asia siis
AAAHHHH noniin näitä rakkauden täyteisiä löpinöitä kukaan varmaan jaksa ees lukea..
no pointti enivei on se, et vaikka eksän kans koetut palaa mieleen ja itken sitä välillä, ne ei onneks koko ajan ole mielessä, vaan osaan myös nauttia nykyisestä

ja siksi haluankin siellä psykologilla käydä, se on apuna selättämään menneisyyden varjot ja arvet...
tää mamma lähtee nyt petailemaan ja jos sitä silittäis noi vauvalle pestyt vaatteetki

ripakkaa pakkaspäivää kaikille