hyvää itsenäisyyspäivää vain kaikille! Itselläni se ei ole todellakaan hyvä, mutta pakko porskuttaa eteenpäin..:headwall: Olo on ihan kauhea, on kuin jyrän alle jäänyt. Olen valvonut melkein koko yön, itkenyt ja miettinyt :'( .. pakko purkaa täällä kun en kehtaa kenellekkään tutulle asiasta valittaa..
Mies lähti pe itana baariin, sitä kun ketutti mun
ainainen valitus kaikesta. Vääristi kaikki mun sanomiset, halus kai tahallaan tajuta väärin, että saa syyn lähteä. Olin hieman huuli pyöreänä että jaaha, no mutta menkööt jos helpottaa.. tuli sitten yöllä päissään ja ei siinä sitten mitään. Aamulla kaikki oli ok, paitsi että minähän tietysti sain tehdä kaikki kotihommat ja hoitaa lapset yms kun hän poti sängyssä krapulaansa. Jäi sitten kaverin muxun synttäritkin väliin, kun en jaksanut yksin lähteä kiukkuisten lasten kanssa ja koko perhe oli sinne kuitenkin kutsuttu ja oletin että kaikki sinne mennään. La meni siis hammasta purren ja tuli sunnuntai.
Eilen illalla siten sanoi et työkaverinsa pyysi parille. No, eihän siinä mitään, kai sitä nyt voi kahdella tuopillisella käydä kun tänään on kuitenkin pyhä eikä tarvi aikaisin töihin nousta..Tunnit menivät eteenpäin ja laitoin viestin keskiyöllä että meneekö pitkään. Sain aika tökerön vastauksen että tyyliin tulee kuin tulee. Valvoin ja odotin ja herra saapuikin sitten kahden aikaan, melko tuiskeessa. Samantien alkoi silmitön haukkuminen ja raivoaminen siitä kuinka olen hirviö jota kukaan ei kestä, huudan vain kokoajan lapsille eikä mikään ole ikinä hyvin. Suomeksi sanottuna olen ihan paska tyyppi, eikä hän jaksa mua! Sen takia hänen pitää ravata baarissakin ja saattaa olla että hänellä on siellä parempaa naisseuraa kuin minä! :'(
Sain itse ihan totaalisen hermoromahduksen ja tuntui että olisi voinut repiä silmät päästä...
Aamulla mies sitten tuli herättämään mut sohvalta että mitä sä siinä nukut! Kysyin sitten etteikö muista ja jouduin kertomaan mitä hän oli yöllä riehunut. No, vakuutti ettei ole ketään toista mutta minä olen siitä huolimatta huutava raivokimppu jota kukaan ei kestä. Ei anteeksipyytelyä, ei mitään..Itkin vaan ja sain kommentin " no mikä vittu sulla nyt viä on?"
Mä tiedän olleeni viimeaikoina hermostunut. Yksi lapsista on koetellut oikein kunnolla hermoja ja rajoja ja todella on saanut venyttää vieteriä..Se on vaikuttanut koko perheeseen mutta ei voi sanoa että minä olen se ainoa joka meillä hermostuu välillä. helkutti soikoon mun pitäis vaan olla hiljaa ja antaa yhden lapsen hyppiä silmille ja terrorisoida koko perhettä kaikella mahdollisella tavalla!! Tottakai kaikki lapset välillä koettelevat rajoja ja hermoja, mutta tämä on ollut jotain tosi ärsyttävää..
Mulla on niin paha olo nyt!
:'( Meillä on mennyt parisuhteessa viimeaikoina mielestäni hienosti ja kaikki ollut hyvin ja tasapainossa. Olen koittanut antaa miehelle tilaa, käydä vapaasti viettämässä omaa aikaa, olla naputtamatta pienistä asioista.. Juuri kun mä luulin että kaikki on hienosti niin tulee paskaa niskaan oikein tuutin täydeltä! Olkoot kuinka kännissä tahansa ja tarkoittamatta oikeasti, niin silti mä en pysty unohtaan! Onhan sen täytynyt miettiä noita asioita jollain tapaa, ei ne varmaan yhtäkkiä mieleen tullut.
Se vaan on kumma kun mun pitää kaikesta paskasta huolimatta kestää kaikki ja jatkaa normi perhe-elämää, tehdä kotityöt ja hoitaa lapset...Miehet saa kyl maata perse homeessa kun niillä on krapula ja niitä ei huvita nousta ylös koko pvnä, mutta me äidit saadaan tehdä niska limassa hommia vaikka kuinka ketuttais eikä tod huvittais yhtään mikään!!! Minäkin haluisin sellaisen pienen hetken että saisin hyppiä tasajalkaa ja huutaa ja karjua pahan olon pois! Täyty tehdä se varmasti ihan vaan virtuaalisti, jos vaikka helpottais;
:kieh::kieh::kieh::stick::'
'( AARGH!
Kylläpäs helpotti!!
Kiitos kun/ jos jaksoitte valitustani..