Joo, en todellakaan mene tammi-helmikuuksi töihin. Tuolla harjoittelussa
supistelee vähän väliä ja tänään oikeesti tuntui ettei supistelu lopu ollenkaan. Tosi ilkeeltä tuntui olla seisoma-asennossa kun maha niin kireänä. Onneks huomenna viimeinen päivä. Sanon mun ohjaajalle etten mä siirrä ainoatakaan potilasta. Ei mun näytön läpimeneminen voi siitä olla kiinni. Ja jos on niin sittenpähän on ja ei mene läpi. Tänään tukisukkien vetäminenkin potilaalle sai aikaan supistuksia. Kiitti mulle riitti, nostelut ja siirtämiset ja vetämiset on nyt tehty! Tuntui tosi pahalta mahassa jopa kantaa ruokatarjottimia.
Tsemppiä teille keillä on ongelmia raskauden kanssa, ja onnea teille joilla on hyviä neuvolakuulumisia!
Itse kävin ostamassa apteekista
voiteita ja litkua päänahkaan taas kerran isolla rahalla. Harmittaa kun rahaa menee tommoseen mutta pakko mikä pakko. Tän ihon kans alkaa oleen jo sen verran ongelmia. Pääsis edes lääkärille että sais reseptin, mutta eihän täällä pääse. Kuntayhtymässä on nyt "sota" ja terveyskeskuksesta on irtisanoutunut kaikki lääkärit kahta lukuunottamatta ja turha kai sanoa edes ettei mulla ole yksityiselle varaa. Neuvolalääkäri on joskus tammikuussa, odotellaanpa sitten sinne asti..
flower, mukava tarina sun nimimerkillä
Omani tarinan olen joskus tainnutkin sanoa. Mulla oli joskus liikanimi Pieni kuolema kun kirjoitin runoja ja tarinoita ym. juttuja ja ne olivat silloisen elämäntilanteen takia melkoisen synkkiä. Tuo nimi nyt vaan ekana putkahti mieleen kun tänne rekkasin, valitsisin ehkä toisin nyt mutten viitti alkaa muuttamaan.
Mä olen nähnyt ihan kummia
unia ja muutenkin jos oon yöllä herännyt niin ajatuksenjuoksu on ollut sekavaa, pelottavaa. Toissyön olin äidillä pikkuveljen seurana ja kun yöllä heräsin niin jouduin tosissaan miettimään että missä mä olen, ja hitto vie olenko mä kännissä ja päätynyt johonkin nukkumaan. Ja viime yönä kun heräsin, mulla oli ihan tajuttoman kylmä ja ihokin ihan kylmä (olin kai potkinut peiton pois), niin ihan "vakavissaan" unihoureissa ajattelin että mä olen kuollut varmaan ja herännyt henkiin ja apua miten vauva että onko sekin kuollut. Joo, en tajua mistä tämmöset tulee. Unetkin ihan sekoja ja kai ne jatkuu vielä kun oon herännyt. Eilen illalla mun teki mieli kauheesti sitä Valio Vanilla mansikkavaahtoa, ja näin unta että sitä oli työpaikan jääkaapissa ja raivosin kun kukaan ei antanut mulle sitä. Meen kohta kauppaan ja ostan sitä
Muutenki oon nähnyt unia että tapan jonkun ja pakenen sitten poliisia jne. Hyi.
Peräpukamia mulla kans oli taas, kun ei maha toiminut kunnolla. Nyt on muutaman päivän ollut toiminta ihan normaalia niin pukamatkin ovat kadonneet. Ärsyttäviä tosiaankin.
En ole itse paikkoja
tunnustellut ja en taida viittiäkään, kun en kumminkaan tajuais jos jotain olisi hullusti.
Alkuraskaudesta tuttu
jalkasärky meinasi palata eilen illalla kun makoilin jo sängyssä. Pohjetta siis alkoi vihlomaan ja kiristämään. Laitoin säärystimiä ja aamulla ei ollut enää mitään, ja laitoinkin sitten tukisukat. Mä en kestä jos se hirvittävä kipu tulee taas ja vie kävelykyvyn mennessään!
Nälkä, ja pahantuulinen olo. Miks tuolla pitää jo olla pimeääkin, ikinä ei valoisaan aikaan kerkeä minnekään, ja ei huvittas yhtään lähteä kauppaan mitään ostoksia kanniskelemaan :kieh:
LD + Pikkunen 25+2