Pakkashuomenta!:wave:
imetystarvikkeista Aion ostaa sähkökäyttöisen rintapumpun,varmaan Huutiksesta. Kuopuksesta mulla oli se Ainun perus manuaalikäyttöinen ja oli ihan ok mutta kun mulla sitä maitoa tuli ovista ja ikkuinoista niin se jatkuva veivaaminen sen pumpun kanssa oli aika rasittavaa. Tällä kertaa ajattelin päästä helpommalla
Ja liivinsuojuksia tottakai,rintakumeja ja jotain nännirasvaa. Meillähän on kaikki tavarat vielä ostamatta
Just eilen sanoin miehelle että josko tässä ruvettais nyt jo ostelee ettei sitten tarvi paniikissa niitä hakea kun lapsi on jo syntynyt kun ei tästäkään veijarista tiedä milloin tulee.
ON Eilen kävin sitten aamulla terkkarissa ja lääkärin mielestä kohdunsuu oli lähtenyt pehmenemään joten Naikkarille siitä sitten iltasella vielä lähdin. Sisätutkimus sattui ihan sikana,en tiedä oliko lääkärin vai minkä syy mutta lekuri oli kummissaan kun noi paljon sattui ja niin olin itsekkin. Hän laittoi kuitenkin vain ns.1 asteen lähettee Naistenklinikan ÄITIpolille ei päivystykseen että he olisivat sitten soittaneet sieltä äitipolilta ja tarjonneet mulle aikaisempaa aikaa kun mulla on seuraava ultra 23.12 niin lääkäri sanoi että jäää odottelee että he ottavat yhteyttä. No mä olin sitten vähä että aijjaha,että eikö se nyt kuitenkin pitäs kattoo vähä tarkemmin se kohdunsuu jos kerta oli pehmentynyt supistuksista niin lekuri käski mennä päivystykseen jos vaiva pahenee. No pahenihan se,koko loppupäivän ja iltapäivän supisteli tosi reippaasti ja kipeesti ja kotona ei sitten tarvinnut kun kylkeä kääntää niin jo taas alko
Lähin sitten päivystykseen jossa kohdunsuu oli kiinni ja täysmittanen
Onneksi!!!!!! Olin sydänäänikäyrässä puolisen tuntia ja poju teki varmaan sata liiketta sinä aikana,minä kun olin aiemmin valittanut että liikkeet ovat vaimentuneet
:ashamed: Mutta suurinta osaa liikkeistä en edes tuntenut vaikka ne kuului ihan selvästi sydänäänikoneesta:O Mä nyt oletin että näillä viikoilla tuntee kaikki liikkeet mutta kas kummaa,siellä kuului vaikka mitä möyrintää niin en tuntenut mitään:O Eipähän tarvi olla huolissaan enää
Vuodelepoon lääkäri mut kuitenkin määräsi ja tarjosi mulle sairaalapaikkaa,no en todellakaan ottanut vastaan vaan lupasin levätä kotona niin paljon kuin mahdollista. Täydellistä vuodelepoa ei siis tarvitse noudattaa vaan mahdollisimman paljon levätä. Huomenna mä lähden sinne viroon niin saapi nähdä sitten,en vaan raaski jättää väliin kun olen niin innoissani ja tänään ajattelin levätä ´varastoon´
Sitten toiseen aiheeseen,nimittäin kävin sitten iltapäivällä myös ihan perusneuvolassa ja voi (nyt tulee kirosanoja) perkeleenpersehelvetti!!!!!!!
|O
Painoa oli tullut 1,5kg viikossa eli 6kg kuukaudessa eli 11 saatananmoista kiloa yhteensä!!!!!!!!!!!!:x|O :headwall::headwall: Täällä joku vertasi itseään valaaseen jonka voi vierittää mereen niin mä tuun kaveriksi ilomielin!!!!:wave: Terkkari mainitsi hienovaraisesti asiasta vaikka mä olen onneksi normaalipainoinen ollut ennen raskautta mutta kehottii silti vähentämään sitä konvehtien syöntiä. Mutku mutku.....ei mulla ole kotona mitään muuta tekemistä kun syödä!!!!
: / Vuodelevossa tai ei,mä aion aloittaa sauvakävelyn heti tänään!!!!Ja jouluna syön pelkkää lehtisalaattia:'( Esikoisesta tuli 18kg ja oli aikamoinen sotanorsu ja kuopuksesta vain 8kg. Onneksi molemmista kaikki on oikeestaan jääny laitokselle,toivottavasti nytkin käy niin. Kyllä ottaa päähän vaikka tiesinhän mä että se riski oli olemassa mutta kyllä kyrsii kun perseen tunnistaa perseeksi vaan siitä että se on keskeltä halki:headwall:
No se siitä,muuten kaikki ok,hb oli pysynyt 116 mutta rautaa jatketaan. Sf-mitta oli 26cm ja Naikkarilla tekivät painoarvion ultratessa niin tulos oli 1190g eli yläkäyrillä huidellaan
Ihmekkös tällasellä suklaanmätöllä:headwall:
Nyt ryhdistäydyn ja lähden kauppaan,teen kummilapselle huomiseksi synttäriviemisiksi itse jotain joulukarkkeja
Miehellä on tänään pikkujoulut ja esikoinen menee isälleen joten me kuopuksen kanssa vietetään rauhallinen koti-ilta
Ihan kun mun illat nyt muuten olis jotenkin tapahtumarikkaita
-Ihrakasa Naurukohtaus ja Ylläri 26+4-