Hei vaan helteen keskeltä!
Mua ei kyllä lämmin haittaa, päinvastoin. Oon ihan tosi palelevainen aina (alhainen verenpaine tai jotain).
Kiva kuulla hyviä uutisia ultrista. Itellä siihen on vielä ikuisuus, kun on vasta siinä just ennen juhannusta, mut mullahan on se laskettu aikakin ihan loppukuusta.
Valitin tuossa kun ei liikkeet oikein tunnu, niin nyt on sit parina iltana nukkunmennessä tuntunu oikein kunnolla, eilen tuntu ihan vatsan päältäkin =)
Synnytystä ei oo tullut paljon ajateltua, mut jännittää ehkä enempi nyt kuin aikaisemmin... Tuo edellinen lapsukainen oli niin iso, et jäi jumiin siinä ponnistusvaiheessa ja hädin tuskin sain sieltä ulos punnerrettua, oli tosi lähellä viime metreillä joutua hätäsektioon. 4410/52 oli neidin mitat. Yhtään isompi ei ois taatusti mahtunut tulemaan. Niin se nyt sitten jännittää, et kuin isoksi tuo masutyyppi kasvaa nyt. Kaiketi siihen vois sit itse vaikuttaa syömisillään, et koittais varoa liikoja sokereita, mut mielestäni mä söin edellisessä raskaudessa ihan normaalisti. Sokereita ei oo raskausaikana koskaan tutkittu, vaikka oon sitä joskus pyydellykin... Tai kai siinä verikokeessa joku sokeriarvo jossain kohdin on katsottu?? Mites noita sokereita sit yleensä on huomattu alkaa tutkia, te keillä niissä on häikkää? Mä en oo ollu siinä sokerirasituskokeessakaan koskaan.
Ei olla aiemmin kysytty ultrassa lapsen sukupuolta, et se on aina ollu arvotus syntymään saakka. Nyt vähän mietityttää, et pitäiskö kumminkin nyt kysyä, kyllähän se vähän kiinnostaa
vaikka kumpikin on ihan yhtä tervetullut. Poikaa vähän kuvitellaan, kun tyttöjä on nyt kaksi ja poikia yksi. Nimi on ihan hakusessa, ei olla pahemmin sitäkään aihetta puhuttu, työnimenä pojan keksimä Nils
Rinnat on turvonnu mulla nyt enemmän kuin edellisissä raskauksissa
Pitäis nyt ostaa isommat liivit jo, varmaan ostan sellaset imetysliivit jo valmiiksi, ei niitä isompia liivejä sit enää imetyksen jälkeen varmasti tarvitse
Oon normisti aikas pienirintainen.
Äitiysvaatteita ei ollu tarkotus ostaa, kuin ihan muutama vaan, et just pärjää, mut on sit kuitenkin tullu aika paljon hankittua, nyt taas kun helteet tuli, niin pakkohan se oli jotain hankkia taas näillekin keleille
Niin iso pallomaha jo, et normi vaatteet ei oikein mitkään mee päälle...
Elli ja Nile 17+2