V vierailija Vieras Eilen 15:31 #26 Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuule ei: Oon oikeesti huolissani että mikä ihme mun päässä on vikana Ku tää kuulonaleneminen on tapahtunu musta aika hiljattain Click to expand... Titaanidiolsidi
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuule ei: Oon oikeesti huolissani että mikä ihme mun päässä on vikana Ku tää kuulonaleneminen on tapahtunu musta aika hiljattain Click to expand... Titaanidiolsidi
V vierailija Vieras Eilen 15:44 #27 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Titaanidiolsidi Click to expand... Tarkoitat varmaan titaanioksidi josta olet myös valistanut meitä vuosikausia.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Titaanidiolsidi Click to expand... Tarkoitat varmaan titaanioksidi josta olet myös valistanut meitä vuosikausia.
V vierailija Vieras Tänään 00:29 #28 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Tarkoitat varmaan titaanioksidi josta olet myös valistanut meitä vuosikausia. Click to expand... Kuulonalema ainakin tulee siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Tarkoitat varmaan titaanioksidi josta olet myös valistanut meitä vuosikausia. Click to expand... Kuulonalema ainakin tulee siitä.