Hei vain kaikille! En ole nyt tänne ehtinyt kirjoittelemaan, mutta nyt ajattelin tulla kertomaan meidänkin kolmen kuulumisia. Melkein päivittäin olen käynyt kyllä puhelimella lukemassa teidän kuulumisia, mutta en ole alkanut kirjoittelemaan sitten puhelimella tänne.
Heti alkuun pahoitteluni ja osanottoni
Hippimammalle :hug:
Supistuksista: Niitä on riittänyt ja tässä nyt seuraillaan tilannetta, että miten etenee. Kunhan "eivät" työtään tee tuolla kohdunkaulalla yms. niin ei hätää. Muuten synnytänkin tuplat etuajassa, reilusti etuajassa.
Liikunnasta: Täällä treenataan edelleen ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin. Ei muutoksia suunnitelmissa, ei mitään mikä estäisi treenaamisen. Kyllähän tietysti itse ottaa "herkemmin" ja varovaisemmin, mutta melkein päivittäin tulee jotakin kuntoilumuotoa harrastettua.
Senya: 4D-ultrakuvia ainakin itse olen saanut mukaani jo normaaleilta ultrakäynneiltäkin, eli ei ole tarvinnut erikseen lähteä otattamaan niitä...jotenkin olin kuvitellut, että jokaisessa synnytyssairaalassa on nykyisin sellaiset laitteet...taidan olla väärässä.
Painosta: Painoa oli tullut n. kilon verran verrattuna aikaan ennen raskautta, eli ei vielä juuri mitään.
Rakenneultraan on vielä aikaa pari viikkoa, mutta kun tässä tosiaan on näitä kontrolleja kahden viikon välein, niin eipä sitä sillä tavalla edes odota. Ultra noiden muiden ultrien joukossa.
Hankinnoista: Ostin itselleni kesäksi yhden äitiysmekon. Saa nähdä koska sinne saan täytettä, mutta ainakin tällä hetkellä se pysyy vielä vaatekaapissa...
Liikkeistä: Jatkuva meno ja meininki on lapsosilla päällä. Ei hirveästi tarvitse arvuutella, että onko tuolla mitään liikettä, kun tuntuu välillä siltä, että koko maha vaihtaa paikkaa aivan toisaalle...
Nyt en pysty tarkistamaan nimiä, mutta ihanaa lomaa sinulle, ken olitkaan
Turkkiin lähdössä lomailemaan! Nautihan ja viettäkää oikein mukava loma! Samoin te kaikki muut, olitte sitten lomailemassa Suomessa tai ulkomailla, niin pitäkäähän lippu korkealla! Niin mekin täällä teemme:
Nenäpäässä ja kaksoset, rv 18+2
PS.
Malttamaton, ihana vauvamassu sinulla! Minäkin pikkuhiljaa jo MALTTAMATTOMANA odottelen, että koska saan oikean virallisen ensimmäisen "masukuvan"...