Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

***Lokakuun lutuset 2014 toukokuussa!***



la/ nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala /sukupuoli
Laittakaa laskettu aika selvästi näkyviin viesteihin, ikävää kaivella jostain tekstien uumenista niitä. Muutellaan sitten kun tarve vaatii !

Poikaolo sinisellä merkinnällä ja tyttöolo punaisella jos haluatte näkyviin.


25.09
malttamaton/ 33/ 4./ ls/ Tyttölupaus

27.09
hepa_ / 25 / 2. / tyks

28.09.
Sunniva / 24 / 3. / pkks / Tyttölupaus
dolly04 / 29 / 2. / -/ Poikalupaus

1.10
jenni-julia / 23 / 3. / seks
ruumää / 26 / 1. / k-pks
bari / 27 / 2. / -
senya / 21 / 1. / js / Poikalupaus
mymmix 13+2/32/4./k-sks
cerveca/ 26/ 2./ oys
venetsia/ 24/ kaksoset/

2.10
-inna- / 19 / 1. / sas / Tyttölupaus
iisuli / 27 / 2. / kos
kasenja / 37 / 1. / -
stiina / 25 / 1. / -

3.10


4.10
kas / 32 / 4. / tyks
jeisi / 26 / 3. / -
iinastiina / 32 / 2. / tays
addoda / 24 / 2. / hys / Tyttölupaus
iita_82 / 31 / 2. / kys

5.10
loiste79 / 34 / 3. / seks
smesmira / 29 / 3. / tyks
annuski / 32 / 2. / -
jayy / 19 / 1. / nkl / Poikalupaus

6.10
lullaby89 / 24 / 1. / k-sks
kajotar / 26 / 1. / tays
mini-ihme / 30 / 1. / tyks
pajunoksa/ 4./ koks

7.10
anni00 / 26 / 1. / oys
pulla2014 / 34 / 2. / -
emma77 / 36 / 2. / -
els- / 21 / 2. / seks
korventyttö / -/ 3./ tays
cubula / -/ 1./-

8.10
ansukka / 34 / 4 / -
efi / 27 / 2 / ulkomailla
gisa / - / 2. / koks

9.10
jjjulia / 21 / 2. / ekks
alokas / 22 / 1. / tays
madde84 / 29 / 2. / sas tyttöolo
bebe2014 / 32 / 2. / jorvi
grill / 23 / 1. / satks
popcorn2/ 24/ 1./ -

10.10
tyttömasu / 36 / 3. / -
chocolatebox / 40 / 2. / nkl

11.10
näkymätön / 26 / 2 / js tai kos
elviira 86 / 27 / 1. / satks
maijac / 24 / 1. / hys
nonnie / 32 / 2. / jorvi
#exec / 30 / 1. / kos

12.10
toive3<3/ 26/ 3./ -
Vilja85 / 28 / 1. / -
ntikesäheinä / 30 / 1. / hys
sannamarko / 26 / 1. / hyks
katriinaa/ 20/ 1./ tays

13.10
ninni12345/ 30/ 2/ LS
ronja76 / 37 / 2. / -
tähtitomu / - /1. / tays
maajussinmorsian / 32 / 1. / tays
jamiha/23 /2. / oas

14.10
elanor85 / 28 / 1. / tays
ankkurinappi / 31 / 1. / kys

15.10
vauvaonnea / 28 / 1. / tyks
uusiäippä78 / 35 / 2. 3. & 4. / Poikalupaus x3
83yrittäjä / 30 / 1. / tyks
morrison / 30 / 5. / tyks
pumbuliini / 23 / 1. / tyks / poikaolo
diddi87/ 26/ 1./ vks

16.10
luckygirl / 34 / 2. / jorvi
jaukki90/ 23/ 3./ tays
lumitähti2014/ 23/ 2./ -

17.10
ponityttö / 23 / 1. / jorvi
mahakeko / 33 / 4. / tyks
willarose / 23 / 2. / hys Poikalupaus
vanessa / 33 / 3 / kos
lefas/ 25/ 1./ phks
jekaterina/ 33/ 3./ hys tai kos

18.10
beanna/ 27/ 1./ jorvi

19.10
halli / 30 / 3. /-
-ninu / 20 / 1. / -
lii85 / 29 / 2. / -
-miimu / 23 / 2. / -
Bola74 / 39 / 3./ seks

20.10
koruharakka / 30 / 2. / -
salve / 30 / 3. / kos

21.10
motherzone/ 26 / 1./ tays
minimammut / 24v / 1. / -

23.10
annaseptember / - / 1. / tyks
jojoha / 23 / 2. / k-s ks
koiruuz / 33 / 2. / ps tyttöolo
iikku88 / 25 / 2. / oas

24.10
sonetti / 31 / 1. / tyks
hippimamma / 31 / 3. / k-pks tai oys
minmo / 27 / 2. / k-s ks
nani92/ 1./ satks

25.10
henma85 / 28 / 3. / k-hks
niiskuneiti-87 / 26 / 4. ja 5. /koks

26.10
ärkoojii / 30 / 2. / jorvi
misuliini84 / 29v. / 1. / kys
mannalii/ 24 / 3. / tays

28.10
mustikkasuu/ 38 / 3./ ps

29.10
kinkula- / 24 / 3. / satks
jebatu/ 33 / 1 / k-hks
pooppana / 24 / 1. / oys

30.10
sparkle86 / 27 / 2. / k-pks
nenäpäässä / 30 / 2. Ja 3. / -
Elli / 38 / 4. / k-hks

31.10
llilja / 27 / 1. / k- pks
mnica/31 / 2./ k-pks



la ei vielä tiedossa


krizze83 / 30 / 4. / tyks
iippari / 22 / 2. / -
viivimamma / 29 / 2. / nkl tai kos
pikkukakkonen14 / - / 2. /
tipi75 / 39 / 4. / seks
nani92 / 22 / 1. / -


meitä on 109 odottajaa.

Ensimmäistä odottaa 42
toista odottaa 36
kolmatta odottaa 18
neljättä odottaa 7
viidettä odottaa 1

kolmosia odottaa 1
kaksosia odottaa 3


menetyksen kohdanneet

Kotikiss@ rv 6+1
dragonfly77 rv 4+6
ujm rv 5+1
piatu rv 5
sarasofia
hempsuli82 rv 6
adenna
vauvatoiveinen
wenda rv 5+5
kathii
*pihla* 9+2
mäkimeirami
pienruu

päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

jos haluatte ultranne tänne näkyviin niin merkitkää selvästi.

ultrat:

Malttamaton 17.3 np- ultra
pumbuliini 19.3 np- ultra
addoda 21.3 np-ultra
tähtitomu 27.3. np-ultra
grill 27.3 np-ultra
willarose 3.4 np-ultra
luckygirl 7.4 np-ultra
sunniva 15.5. ru
addoda 20.5 ru
senya 20.5 ru
tähtitomu 3.6 ru


synnytyssairaaloiden lyhenteet :
Js = jorvin sairaala
sas = salon aluesairaala
kos = kätilöopisto
nkl = naistenklinikka
ps = porvoon sairaala
lus = länsi-uudenmaan aluesairaala
ekks = eteläkarjalan keskussairaala
hys = hyvinkään aluesairaala
ias = iisalmen aluesairaala
k-hks = kanta-hämeen keskussairaala
k-pks = keski-pohjanmaan keskussairaala
kaks = kainuun keskussairaala
k-sks = keski-suomen keskussairaala
koks = kymenlaakson keskussairaala
kys = kuopion yliopistollinen sairaala
las = loimaan aluesairaala
lks = lapin keskussairaala
lpks = länsi-pohjanmaan keskussairaala
ls = lohjan aluesairaala
mks = mikkelin keskussairaala
oas = oulaskankaan aluesairaala
oys = oulun yliopistollinen sairaala
phks = päijät-hämeen keskussairaala
pkks = pohjois-karjalan keskussairaala
ras = raahen aluesairaala
sks = savonlinnan keskussairaala
seks = seinäjoen keskussairaala
satks = satakunnan keskussairaala
tays = tampereen yliopistollinen sairaala
tyks = turun yliopistollinen sairaala
vks = vaasan keskussairaala.


edelliset pinot:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...kuussa-2014-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...utuset-2014-a/[/quote]

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2345974-lokakuun-lutuset-2014-huhtikuussa/
 
Viimeksi muokattu:
En katsonut edellisen ketjun lopusta uusia päivityspyyntöjä, joten ilmineeratkaa tähän uudestaan sekä uudet osallistujat että päivityspyynnöt :) Yritän päivitellä listaa vähintään pari kertaa viikossa.

Mukavaa alkanutta viikkoa! :heart:
 
Ankkurinappi kiitos uudesta pinosta

Ninni12345 Voi ei, toivottavasti tauti menee ohi niin, että uskallatte lähteä matkaan!

Tällä viikolla on tuntunut vähän siltä, että jatkuva etova olo on väistymässä. Toivottavasti tosiaan niin on eikä koivun aiheuttamat allergiaoireet ole niin pahoja, että pahoinvointi on jäänyt pienemmäksi pahaksi ja siksi vähän unohtunut. No en ole ainakaan halannut pönttöä maanantaina jälkeen niin jotain jo sekin :)
 
Kiitos Ankkurinappi pinonpäivityksestä!

Toivottavasti Ninni12345:n lomaseura tervehtyy nopeasti ja perusteellisesti!

Kasenja ym. ovat tehneet alustavia töihinpaluusuunnitelmia. Mieheni kanssa mietittiin sellaista ratkaisua, että olemme kesän 2015 molemmat vapaalla: minä kesälomalla, kun opettajat eivät voi siirtää lomia vauvavapaiden takia, ja mies jäisi hoitovapaalle. Elokuussa sitten minä palaisin töihin ja mies jäisi kotiin. Voihan olla, että suunnitelmat muuttuvat moneen kertaan. Tällä hetkellä nopea töihinpaluu tuntuu hyvältä ajatukselta ja työpäivät mulla on paljon lyhyemmät kuin miehellä.
 
Ankkurinappi kiitos uudesta pinosta! :)

Dragonflylle onnittelut! Kiva kun kävit kertomassa uutiset :)

Täällä kärvistellään flunssan ja siitepölyallergian kourissa. Nenä punaisena niistämisestä :D onneksi on sentään miehellä vapaa viikonloppu niin se saa touhuta esikoisen kanssa ja minä niistelen peiton alla.

Niin ja Ninnille oikein rentouttavaa lomaa! <3 ..kunhan vain noista taudeista pääsisitte eroon :/
 
Oon lueskellu taas teiän kuulumisia mut oon niin laiska ite kirjottelee..

Mut tääl kaikki hyvin. Reissussa käyty ja hyvin meni ja jaksoin yllättävän hyvin, vaikka kävelykilometrejä kertyi niin kadulla, biitsillä kuin vuoristossakin.

Tänään sorruin ekoihin vauvan vaatteisiin, Name It:ssä oli jotain alennuksia. Käsittämättömän pieniä ne on, en voi ymmärtää miten kukaan niihin tulee mahtumaan :D

Viel kolme viikkoa rakenneultraan, ei malttais odottaa. Tuossa pari viikkoo sit käytiin neuvolassa ja saatiin kuunnella sydänääniäkin <3 Paino ei ollut noussut vielä yhtään ja itestä tuntuu et housut on vaan löystynyt paitsi tietty masu kasvanu. Varmaan kaikki lihakset surkastunut pois kun oon niin laiskasti käyty salilla :D

Kiva kuulla et suurimmalla osalla mennyt hyvin ja ei ainakaan uusia menetyksiä ole tullut. Nyt nautitaan tästä toisen kolmanneksen energiasta eiks joo? :)
 
Tervetuloa joukkoon jayy! :wave:

Mutta tosiaan, ihan hurjan nopeasti on mennytkin aika! Vastahan oli tammikuun loppu, kun itse teki plussatestin ja puoliväli kolkuttelee jo ihan ovella. :D Mieskin kummasteli, että joko se kohta koittaa.

(.) Oon huomannut, että rankemmat hommat tekee jo vaikeeta, pitää höllätä jo. :( Hengästyy nopeammin ja alkaa kipuilla, joten eiköhän se ole kipua uskottava ja otettava iisimmin. Pelottaa, miten töissä jaksan, mutta jos kesäloman jälkeen en ole enää työkunnossa niin sitten vaan on haettava saikkua. Mutta aika näyttää.
Pieni on alkanut potkia villisti, ei ole epäilystäkään, mistä nämä töytäisyt on kotoisin :heart: Ei ole asennolla väli. Ehkä kohta mieskin pääsisi tuntemaan.

senya ja vauvis 18+4
 
Mä kans eilen huomasin, että Tammikuisilla jo oma ketju! Aika hurjaa :) kohta puoliväli <3

Tervetuloa uudet :) Jayy eikö naistenklinikka ole vielä remontissa? Vai valmistuuko se jo?

Täällä on nyt maha alkanu näkymään makkaroiden alta. Alhaalla roikkuu makkarat ja ylävatsasta pinkeä ja koholla (anteeksi karmeasta mielikuvasta :D)..
Mun vaan tekis mieli syödä! Tänään vaaka näytti tasan -10kg raskauden alusta, joten parempi yrittää olla syömättä turhia herkkuja. :)

Niin ja liikkeitä en tunne vielä oikeastaan ollenkaan?! Vaikka jo toinen lapsi tulossa. Eikös silloin pitäis tuntea jo aikaisemmin?

Willarose & 16+3
 
Viimeksi muokattu:
Jayy, tervetuloa mukaan :flower:

Täällä on muksauksia tuntunu jonkun aikaa mutta ilmeisesti nyt tuo edessä oleva istukka sit on noussu ja vauva on noussu sen verran ettei enää niin selkeesti tunnukaan. Onneks on toi doppler että voi paniikkia lieventää.

PikkuMuksis 16+6
 
Joo naistenklinikka on remontissa, mutta kättärin yläkerrassa on naistenklinikalle omat äippäpolit ja synnytys tilat vissiin on yhteisiä molemmilla lääkärit/kätilöt on vaan eri :)
mulla on ollut tosi helppo raskaus ainoastaan oli viikoilla 16-17 vähän väliä migreeniä ja aamusin huippaa kun on ollut hetken jalkeilla, mutta neuvolassa sanokin mun verenpaineen olevan vähän matala ja käski syödä suolaa enemmän.. Mulla tais tänään ekan kerran potkia ihan varma en oo mut tuli kaks pikkusta/hentoa tökkäsyä joita ei aiemmin ole tuntunut. Jännittävää tää odotus aika musta tuntuu et aika menee tosi hitaasti :))
 
Eiköhän willarose sullakin ne liikkeet ala pian tuntua! :) Tiedätkö yhtään, missä istukka sulla sijaitsee?

jayy, ne ekat töytäisyt on hassut, kun miettii että oliko tuo nyt sitä vai ei. Mutta eiköhän ne ollut sitten liikkeitä :heart:

Mun on pakko mennä ostamaan huomenna kaupasta perunaa. Ne uudet perunat on vaan niiiin hyviä, vaikkei suomalaisia vielä olekaan. Voisin elää pelkällä perunalla, mutta se ei ehkä ravitse tarpeeksi. :LOL:

senya ja vauvis 18+4
 
Noi mieliteot on kyllä hauskoja, mulla on tullut himo kananuudeleihin, kaurapuuroon ja ranch dippiin dipattuihin kurkkuihin, paprikoihin ja kukkakaaliin :)
liharuoista en ole ikinä tykännyt muustakun jauhelihasta tehdyistä, mutta nytte sitte tykkään jo kanastakin ja jauhelihaa en voi tehä muuten menee ruokahalu, mutta onneks toi miekkonen sitte hoitaa sen homman nii saa itekki sitä syötyä..
 
Kuikkis vaan!

Omaan napaan ei uutta. Ens viikolla nään taas snadian ku on lääkäri äippäpolilla. :) olettaisin et diabeetteksen takia kun eivät oo soittaneet ajasta mitään sen jälkeen ku laitoin sokeri mittauksen tulokset. Pirpana isin kans leikkimään ja mä lekurille roplattavaks. Mietin et mahtaisko sukupuoliki näkyä vahibgossa sit tuossa ultrauksessa kun lienevät tekevän koko arvion silloin.

Pitkästä aikaa vietettiin päivä yhessä kaksin miehen kans. Teki hyvää vaikkaki molemmat oli vähä ikävissään ku kirppu oli hoidossa. :)

Kirjottelen nyöhemmin lisää.

Addoda ja snadi 18+1
 
Nonii jos nyt vähä enemmän ehtis tarinoimaan. :)

Uusille tervetuloa, ankkurinapille kiitos pinosta. :)

Mua väsyttää, väsyttää ja väsyttää... Viime viikko käytiin kyläilemässä viidessä eri paikassa ja ollaan iha puhki natiaisen kanssa. Voitais vaan nukkua ja syödä. Puoliväli alkaa olla käsillä ja rakenne ultraan olis parisen viikkoa. Tosin oon menossa perjantaina jo äitipolille diabeettes juttujen takia, saa nähä tuleeko lääkitys... Kahvi ei maistu vieläkään, saa mut huonovointiseksi vaan. :( maha kasvaa minkä kerkee.. :) alkaa olla taas tiellä joissain asioissa.. Saa taas opiskella sen varomista.

Siitepölyallergia oireet on tiessään... Näin kävi viimeksiki :eek: parempi toki näin, liekkö häviäis kokonaan koko allergia niinku katos laktoosi vaivatki edellisestä raskaudesta. Mistähän muusta ootte puhunu....

Liikkeet tuntuu hyvin ja joka päivä. :) seuraava neuvola kesäkuun alussa. Sitä ennen toi diabeettes lääkäri ja rakenne ultra. Saa nähä miten heinäkuun neuvolan saa järkättyä kun ollaan reissussa silloin. :) mut se jää nähtäväksi. :)

Addoda ja snadi 18+2
 
Hei vaan hei, LOLAkuun lutuset :) Kuinkakohan monelle sieltä Lola sitten tuleekaan ;) Tsemppiä ja voimia Uusiäippä! Pitkän tauon jälkeen tulin tänne lukemaan ja olikin surullisia uutisia. Toivottavasti teillä siellä kaikki hyvin ja paremmin! Tsemppiä kaikille muillekin.

Meillä viime viikolla oli kontrolliultra, kaikki hyvin, kaverit kasvavat kovasti, vaikkei äiti ole vieläkään kovin kasvanut. Kyllä sieltä ilmeisesti jokin kumpu on nousemassa esiin...Huomenna menen neuvolaan ihmettelemään. Vappu meillä meni mukavasti ja tässä töitä tehdään ihan normaaliin tapaan. Hieman omanapaista tekstiä, tänne ei mitään ihmeellistä, odotellaan kovasti mahan esiin tulemista.

Terveisin Nenäpäässä ja kaksi kaveria <3 rv 14+4
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys taas kaikille.

Ankkurinappi, kiitos pinosta :)
Dragonfly, ihania uutisia onnea hirmusti <3
Jayy, tervetuloa mukaan.

Joo NKL on vielä remontissa ( mikä kovasti harmittaa, mulla hirmu antipatiat Kättäriä kohtaan) Riskiraskaudet ilmeisesti otetaan NKL ja en nyt tiedä kuulunko automaattisesti niihin kun ikä on yli 40...?
Meillä on RU huomenna ja jännittää taas ihan vietävästi :/ Jotta onhan pikkuisella kaikki niin kuin pitää ja kumpi ihanuus masussa kasvaa...<3
Huomenna on myös neuvola eli huominen täysin pyhitetty vauvalle <3
Muuten täällä on vointi ollut hyvä, verrattuna edelliseen raskauteen, nyt voin sanoa että raskaana ja vointi erinomainen, nautin raskaana olemisesta :)
Väsy on väistynyt, samoin pahoinvointi, ainoa mieliteko on mysli ja luonnonjugurtti, (makea, mitä saan kyllä vastusteltua aina hyvin), iloinen mieli, ei painon nousua ja arvot kohdillaan.
Hippunen ilmoittelee päivittäin itsestään, nytkin pikku potkut tuntuu <3
Esikko odottaa malttamattomana ja on odotuksessa täysin mukana <3
Töissä ollaan täälläkin huomattu että kova riehuminen ei enää onnistu, masu vetää heti kovaksi palloksi ja tahti on hidastettava. Selkä on onneksi pysynyt aisoissa vielä (koputusta puuhun).
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :)
ChocolateBox ja Hippunen 17+3
 

Yhteistyössä