Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

Mäkimeirami & SalVe Olen hyvin pahoillani menetyksestänne. Paljon voimia toipumiseen ja parempaa onnea tulevaisuuteen.

Uusille Lämpimästi tervetuloa mukaan! :)

Seulassa huonoja uutisia saaneille Toivon, että pikkuisillanne on kuitenkin kaikki hyvin. Paljon voimia tutkimuksiin ja niiden tulosten odotteluun. Minä en vielä seulan tulosta tiedä, mutta mielessä asia on ja jännittää.

Paljon onnea ihania ultrakuulumisia saaneille! :) Meillä np-ultra koittaa viikon kuluttua ja tunteet vaihtelevat kovasti sitä odotellessa; jännittää ja pelottaa. Onneksi mies on koko ajan ollut sen suhteen hyvin tyynenä ja rauhoittanut.

Kremppojakin on viikon varrella ilmennyt. Pahoinvoinnin lisäksi nyt on ollut kipua kävellessä, häpyluun tuntumassa ja esikoisen odotuksesta tuttu hormoonipäänsärky on ilmaantunut. Viimeksi se alkoi toisella kolmanneksella, ilmaantui melkein joka päivä ja kesti useita viikkoja.

Hankinnoista Meillä on lista kaikesta, mitä pitää hankkia ennen kuin vauva syntyy. Auto pitää vaihtaa, uudet vaunut hankkia, sitteri mahdollisesti uusia, esikoinen tarvitsee sängyn ja jso vauva on poika, niin sitten hieman lisää vaatteita sinisessä sävyssä.

Luckygirl & Vekara 11+4
 
Mäkimeirami ja SalVe jaksamista ja voimahalaus teille :(

Seulassa huonoja uutisia saaneille myös voimia, toivotaan että kaikki pienillä kuitenkin hyvin.

Tähtitomu, on pitänyt jo aiemmin kysyä, minkä ikänen olitkaan?
Täällähän myös yksi "vanhus", tänä vuonna tulee 41 mittariin :eek: Mua myös hirvitti tuo seula just iän takia.

Luckygirl meillä on myös hankintalistalla lähes kaikki. Meillä kun tulee esikon kanssa nyt ikäeroa 6,5 vuotta niin ollaan lähes kaikki laitettu kiertoon. Noh ihan kiva, luulen että moni asia on muuttunut ja parantunut näiden vuosien välillä.

Täällä on kärvistelty hirmu flunssassa, nyt vihdoin alkaa helpottaa, huh. Kuumetta ei ollut mutta kaikki muut herkut :( Toivotaan että Hippusella on kaikki hyvin ja flussa ei ole häneen vaikuttanut. Maha on ihan hellänä yskimisestä ja niistämisestä.
Lääkkeistä sain niin ristiriitaista tietoa että päätin potea luomuna, panadolia pahimpaan päänsärkyyn ja sumutteena heinixin nenäsumua (siinä ei mitään vaikuttavia lääkeaineita)
Ja nenäkannu on kuulkaa oiva apu :)

Masussa tuntuu ihme hipsutuksia välillä, en ole varma onko jo liikkeitä... Kovasti jo odottelen :)

Mukavaa viikkoa kaikille :)
 
Onko kaikilla testattu automaattisesti tuo tri 18? Mulla on down riskisuhde 1:6100 ja tri18 suhde 1:1900. Mitä tarkoittaa NTkMoM?? se on mulla 0.44.. ja s-pappa mom oli 0.22 ja hcgbvkmom 0.26..
 
Viimeksi muokattu:
SalVe:lle ja Mäkimeiramille halaukset! Ei ole sanoja!:-(

Tänään käyty nt-ultrassa, jossa kaikki hyvin. Sikiö oli päiväunilla ja sai hirveitä raivareita kun kätilö yritti tökkiä hereille! Nyrkki heilui, käänsi kylkeä ja jatko unia!:) Ihan äitiinsä tullu..

Turvotusta oli 1, 1mm - eli kaiketi ihan normaali! Seulatuloksia joudutaan odottelemaan vielä kuulema 2vk.. vaikka verikoe otettu siis jo 2vk sitten. Tää odottelu on täs hommassa kyllä tylsää!!!:-D

Flunssaa podin sen 1, 5vk.. oli kaikki maholliset oireet ja kova kuume! Niin vaan se pieni oli höykytyksen kestäny! Vaikka siitä yskimisestä ei meinannu loppua tulla. Codemaxia, panadolia ja nenäkannu oli kovassa käytössä! Eli varmasti suklaalaatikollakin kaikki massussa kunnossa!

VARATTIIN RAKENNEULTRA 28.5 JA LASKETTUAIKA MUUTTUI KOON PERUSTEELLA 9.10.

Mä mielelläni auttaisin päivittelyssä mutta kun ei ole konetta millä päivittää - vain tää puhelin. Ni ei taida musta olla apua!
 
Tsemppiä veriseuloista kärähtäneisille odotukseen, onneksi noissa on todella paljon vääriä hälytyksiä. Meille kätilö on sanonut aina ultrissa, että ei kannata säikähtää, jos tulee kärähdys, enemmän huolestuttavaa jos ultrassa näkyy suoraan jotain poikkeavaa.

hankinnoista: pakattiin tänään kaverin kanssa kaikki lapset tänään autoon ja ajeltiin Varistoon kiertää kaikki mahdolliset lastentarvikekaupat läpi. Heillä on 3. tulossa 4 vkon päästä, joten tuplavaunut molemmille ajankohtaiset. Kauppaan mennessä olin miettinyt vaihtoehdoiksi Bumbleride Indie Twin vaunut ja toiseksi vaihtoehdoksi Baby Jogger City Select Double vaunut ja eipä paljon tarvinnut arpoa. Mitkään muut tuplat eivät mahtuneet meidän takakonttiin, kun baby joggerit. Oikeasti, nyt kyllä vähän ottaa päähän: tila-auto joka oikeasti oli isoin takakontiltaan ja sinne ei mahdu muuta. Toisaalta kyllähän yhden takimmaisen penkin saa alas ja tavaratilaa tulee valtavasti lisää, mutta on se ehkä vähän tylsä (turvaton) jollekin lapselle istua vaunujen vieressä.

Nti Kesäheinä: onnea onnellisista ultrakuulumista!
 
Viimeksi muokattu:
Mulla tuli verta 6+3 aivan älyttömästi ja tosiaan ensiavun ylilääkäri sanoi ilman tutkimuksia että kyseessä on keskenmeno. Sen jälkeen on tullut noin 10kertaa ihan kunnolla ja ultrattu on kolme kertaa.. Eilen 12+1 ultra jossa kaikki hyvin, nt 0.44.... Verta ja hematoomaa oli vielä näkyvissä, mutta sanotiin että se ei enään haittaa. Vuodon syyksi arvelrtiin ehkä kaksosraskautta tai istukan nouseminen?
 

Yhteistyössä