Painosta. Mulla on ollut hidasta painonnousun kanssa. Alkuun oli jopa tippunut kilon, mutta sain sen sit takasin ennen puoltaväliä. Ruoka ei oikein maistunut niinkään alkuraskauden aikana. Nyt taas puolenvälin tultua täyteen poden ns. ainaista nälkää.
Joten paino varmasti lähtee nousuun, jollei oo jo lähtenyt. Viime vaakakäynnistä on viikko ja oon koittanu punnita itteni vaan neuvolassa, kun meen aivan sekaisin, kun neuvolan vaaka näyttää eriä kuin kotivaaka enkä koskaan muista erotusta.
Oon alunperin ollut lievästi lihava painoindeksin mukaan, joten alkuraskauden niukka painonlisäys ei oo ollu yhtään haitallista. Saapahan nyt herkutella paremmalla omatunnolla.
Mahan kasvusta. Tuntuu, että maha on tehnyt kasvuspurtin. Vähän jännittää, että miten työvaatteet menevät päälle, kun palaan sairaslomalta.
Nää kylmät ilmat myös ovat ikäviä, sillä mulla ei ole takkeja, mitkä enää menisi kiinni.. Oon koittanu bongata nettikaupoista, mutta sopivaa ei ole vaan tullut vastaan.
pipa88 Hyvä, että osaat olla sinut vaivasi kanssa (vai mikskä sitä nyt kutsuisi). Se on tärkeintä, ettet häpeile ja olet uskaltanut avautua asiasta läheisille. Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin etkä joudu vuodelepoon myöhemmässä vaiheessa.
Uusiäippä78 Olipas sinulla ihania uutisia!
Verenpaineista. Ekalla neuvolakäynnillä rv 6+6 paineet oli 127/78. Nyt rakenneultrassa olivat 109/77. Välissä neuvolakäynneillä on heitellyt noiden kahden välillä. Olen ainakin kuullut hoitajilta/lääkäreiltä, että paineeni ovat hyvät. Siskoni opiskelee lähihoitajaksi ja sanoi, että ihanteelliset paineet olisivat 110/70. 120/80 ovat normaalit paineet.
Popcorn2 + pikkuinen rv 20+6