Mä en oo tuntenu potkuja vieläkään. Doplerilla ääniä kyllä kuunnellut ahkeraan. <3
Hankintoja rupeen tekee hiljalleen. Eilen ostin sitterin. käytettynä.
Sekä vaatekaappi/lokerikko tulee ensivkolla. Sitten voi alkaa sinne tavaroita kasaamaan.
Mulle on nyt tullut ihan poikaolo. Ja sit salaa toivon että vauva on tyttö saatais naisvalta taloon!
Flunssasta olen kärsinyt nyt nämä hellepäivät. Mutta olen pstynyt lämmöstä nauttimaankin.
Nyt alkaa olo onneks helpottaa.
Ulkosalla on ruvennut tulee kyselyitä masusta kovasti.
No onhan tää semmonen möllukka jo...
Huvittaa se anoppi homma. Ei oo tohtinu sanoo yhtään poikkipuolista sanaa sen jälkeen kun annoin pikku saarnan puhelimessa meidän elämään puuttumisesta jne. Kaikki on menny nyt hyvin. Oli untakin nähnyt kaksosista :O
Tänää herkutellaan pikkumiehen nimpparikakkua pikkusen jälkikäten. Mansikka, pensasmustikkaa, jätskiä ja kinuskia niin nämä siis kakunpälleja masuun
Nyt jos menis keittää pannullisen kahvia et jaksaa heräillä tähän päivään.
Illalla rankka matsi katottavana
Nasu ja muru 15+6
Hankintoja rupeen tekee hiljalleen. Eilen ostin sitterin. käytettynä.
Sekä vaatekaappi/lokerikko tulee ensivkolla. Sitten voi alkaa sinne tavaroita kasaamaan.
Mulle on nyt tullut ihan poikaolo. Ja sit salaa toivon että vauva on tyttö saatais naisvalta taloon!
Flunssasta olen kärsinyt nyt nämä hellepäivät. Mutta olen pstynyt lämmöstä nauttimaankin.
Nyt alkaa olo onneks helpottaa.
Ulkosalla on ruvennut tulee kyselyitä masusta kovasti.
No onhan tää semmonen möllukka jo...
Huvittaa se anoppi homma. Ei oo tohtinu sanoo yhtään poikkipuolista sanaa sen jälkeen kun annoin pikku saarnan puhelimessa meidän elämään puuttumisesta jne. Kaikki on menny nyt hyvin. Oli untakin nähnyt kaksosista :O
Tänää herkutellaan pikkumiehen nimpparikakkua pikkusen jälkikäten. Mansikka, pensasmustikkaa, jätskiä ja kinuskia niin nämä siis kakunpälleja masuun
Nyt jos menis keittää pannullisen kahvia et jaksaa heräillä tähän päivään.
Illalla rankka matsi katottavana
Nasu ja muru 15+6