Pahoittelut
Rosehip_87 ja SilviaLogo:hug: :hug:
Sirpa75: Täällä on kans ihan sama ongelma

Mä en todellakaan haluaisi vielä kertoa yhtään kellekään, mutta näytän ainakin 10 kiloa lihonneelta jo nyt että ei varmaan kauaa enää tarvi peitellä... Esikoisesta tosiaan kerrottiin tuleville isovanhemillekin vasta rv24 ja mun serkku kysy samana päivänä, et oonko laihtunu

Eli tosiaankaan ei näkynyt edes pientä kumpua. Tästä ajattelin että olisi kiva sinnitellä toukokuun loppuun, mut hyvä kun tämän kuun saa läpi kunnialla. =) Ehkä pukeudun tästä lähtien vaan hupparitakkiin, se peittää edes vähän.
Kahvia... Olen kiltisti kieltäytynyt kahvista viime viikot (paitsi anoppilassa etten jää kiinni), mutta meillä oli äsken vieras ja niin teki mieli kupposta että päätin sitten maistaa ja se oli hyvää!! Nyt sitten peukutan ettei kohta tule sitä pahaa oloa. :x
Huonot olot on kyllä hävinneet melkein kokonaan nt-ultran jälkeen.
Sukupuolesta: Onko teillä aavistuksia vauvan sukupuolesta tässä vaiheessa? Mulla on kokoajan ollu tyttöolo. Näin alkuraskaudessa unta, että synnytin tytön ja nimikin hänellä jo oli. Mies on tosin ihan varma että tulokas on poika, niinkuin tulevat isoveikatkin. Ollaankin jo maalailtu kauhukuvia raisusta poikakolmikosta.

Mutta tämä raskaus on ollut kuitenkin niin erilainen kahteen edelliseen verrattuna, niin siksi veikkaan tyttö(, vaikka poika on kyllä ihan yhtä tervetullut). Ainakin mun "kauneus" on hävinnyt johonkin plussan jälkeen.. finnejä naama täynnä ja muutenkin näytän lähinnä ryhävalaalta =) Hajuaisti on jotain uskomatonta ja aika moni asia haisee nykyään pahalle...
Tervetuloa uusille!
Ymmi 13+ 4