Mahtuiskohan yksi uusi mukaan joukkoon?
Eilen oli nt-ultra ja siellä näkyi pikkuinen peukkua syömässä, sydän jumpsutti kovasti. Ennen tuota ultraa ei oikein tahtonut uskoa koko raskautta todelliseksi, niin en uskaltanut liittyä mukaan vaikka pitkään oon jo ketjua seurannut. Ultrassa la muuttui 2 päivällä aikaisemmaksi kuin menkoista laskettu.
Esittäytymistä, eli täällä on elokuussa 30v. täyttävä mamma. Perheeseen kuuluu itseni ja miehen lisäksi mun 8v. Tyttö, meidän 1v2kk poika ja joka toinen vkl miehen 13v. poika. Asutaan Keski-Suomessa. Oon siis vielä kotona pojan kanssa, ennen pojan syntymää olin töissä Alkossa. Tarkoitus oli lähteä jotain opiskelemaan ehkä ensi vuoden puolella, mutta siirtyy nyt hamaan tulevaisuuteen.
tää raskaus ei ollut suunniteltu, eli tuli pienenä yllärinä, mutta iloisena sellaisena.
Ollaan
kerrottu raskaudesta oikeastaan jo kaikille, ei haluttu salailla, lapsetkin tietävät jo.
Vointi on ollut ihan hyvä, välillä pahaa oloa nälän tullessa, väsymystä ja jomotuksia. Aiempiin raskauksiin verrattuna uutena on tullut ummetus, kiva, kiva. Jos suolistossa kulkee ilmaa, niin se särkee kohdussa, ei kovin kivaa. Onko muilla ollut vastaavaa?
Paino on ahdistanut. Mulla on ihan nätisti tuota ylipainoa ja mulla oli painonpudotus hyvässä vauhdissa kun testi näytti plussaa, olin tammikuusta saanut pudotettua 8kg. Harmittaa kun hyvä tahti keskeytyy ja raskaana ei saa laihduttaa. No, yritän saada painon pysymään samassa tai ettei ainakaan nousisi paljoa.
8.11./ CandleLight/ 29/ 3/ K-SKS
CL ja salamatkustaja 12+5