Mä oon ihan hämmästynyt, että jotkut on jo käynyt lääkärineuvolassakin - kun tänään juuri kyselin, että millos se sitten on ja terkkari sanoi että viikolla 26! Miten voikin olla noin suuret erot paikkakunnittain. Mites teillä jotka jo alussa käytte, onko teillä useampi lääkärineuvola sitten? Itse kun muistaakseni kävin vain kerran viime raskaudessa siinä puolivälin jälkeen, siellä todettiin että kaik hyvin ja heippa.
(.) Tänään pääsin vihdoin sitten siihen toiseen viralliseen neuvolaan, seuraava onkin heinäkuussa sitten. Kohtu huiteli ihan jonkin verran jo navan yläpuolella - selittänee tämän huikean mahan kasvun. Muuten kaikki oli hyvin, pikkusella hyvin tilaa oli uida doppleria karkuun - sykkeet oli sitten jotain +150 kun kiinni saatiin.
(.) Tänään pääsin vihdoin sitten siihen toiseen viralliseen neuvolaan, seuraava onkin heinäkuussa sitten. Kohtu huiteli ihan jonkin verran jo navan yläpuolella - selittänee tämän huikean mahan kasvun. Muuten kaikki oli hyvin, pikkusella hyvin tilaa oli uida doppleria karkuun - sykkeet oli sitten jotain +150 kun kiinni saatiin.